agressor ([info]agressor) rakstīja,
@ 2005-05-16 11:43:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mūzika:felix da housecat - watching cars go by

usa cars
2oo5. gada ford mustang gt. sev gan tādu negribētu. to, kurš jāgrib, sauc ford mustang shelby gt 500


dodge ram srt-1o, citiem vārdiem dodge ram ar dodge viper srt-1o 8.3l dzinēju, priekšplānā chevy camaro


par access'u test draivam, thanks goes to am



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]actionman
2005-05-16 12:27 (saite)
Oktānskaitlim ar kvalitāti sakara nekāda. Motoriem zema kompresija, tāpēc pat ar 89-to detonācija nav problēma. Šitam eksemplāram bija rakstīts, ka jālej vismaz 95-unleaded, bet arī kvalitatīvs slāvu 92-ais derēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]piccolo
2005-05-16 12:41 (saite)
paldies par info. par kvalitāti jau nav runas, bet man domāt, ka oktānskaitlis ietekmē motora darbību un varbūt arī patēriņu, bet varbūt tik nenozīmīgi, ka par to nav vērts domāt. vienkārši pārdomas par dzīvi. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]actionman
2005-05-16 12:46 (saite)
oktānskaitlis sākotnēji bija vajadzīgs tikai racing cilvēkiem, lai nenokautku dzinēju. Vēl tagad amerikā dažās vietās benzīnus sauc tikai "premium" un "diesel". Mūsdienās oktānskaitlim piesaistītas ir arī dažādu piemaisījumu grupas un pamatā, jo augstāks oktānskaitlis, jo kvalitatīvāka bendža, taču ne jau tā cipara dēļ. Gāzei (propānam), piemēram, oktānskaitlis ir virs simta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]madevil
2005-05-16 14:09 (saite)
pfffffff! tas tach ir common knowledge :))))))))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?