ActionMan ([info]actionman) rakstīja,
@ 2007-07-27 21:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:iwantitiwantit
Mūzika:UNKLE - Lonely Soul

Holy crap! 'tis true!
Waawa-wiiwa! Kādu laiku atpakaļ lasīju interesantas baumas par Toyota nodomu atdzīvināt leģendāro Hachiroku (Toyota Sprinter Trueno AE86). Oriģināls bija ārkārtīgi viegla un mēreni jaudīga kompaktklases RWD kupeja. Iedomājaties BMW 1-series, tikai 20 gadus atpakaļ un par 1/4 no cenas. Baumu kauls pamazām apaug ar gaļu. Izskatās, ka tā tiešām ir taisnība - Toyota strādā pie jauna FR kāra. Ziņa būtiska ne tikai tādēļ, ka patreiz Toyota modeļu gammā nav nekā pat attāli sportiska (pēdējais MR-2 tika nocelts no konveijera jau vairāk kā gadu atpakaļ, pēdējā Supra - ap 2000'o), bet arī tādēļ, ka patreiz uz pasaules ir tikai viens pakaļpiedziņas kompaktklases kārs - BMW 1-series. Hačiroku atdzimšana savā veidā iezīmētu auto-industrijas pilnīgu atveseļošanos. Uz ielām ir atgriezoušies superkāri, degvielas patēriņš ir arvien mazsvarīgāks uz kopējā labklājības pieauguma fona, un hot-hatch segments plīst pa šuvēm no dažādiem VXR opeļiem, GTI golfiem un F1 megānēm. "Vadāmība" autoentuziastu vārdnīcās ir izspiedusi no Top5 ilggadējos līderus "praktiskums" un "ekonomiskums". Pēdējais laiks atgriezt apritē pieejamu pakaļpiedziņas auto.

Modeļa nosaukums nav zināms. Taču kā jau Trueno idejiskais līderis tas būs:
kupeja
2 durvis, 2+2 sēdekļi, pakaļā gan sēž tikai īsi un lietū izmirkuši cilvēki ar zemiem komforta standartiem.

RWD
motors priekšā, kārba pa vidu, bloķējošais diferenciālis aizmugurē - sena un pagaidām nepārspēta fun formula, kas kopā ar labu šasiju un neatkarīgo piekari liks jebkuram 2x jaudīgākam auto pasvist, lai trasē tiktu līdzi.

viegls
ap 1000 Kg, kas ir tuvu oriģinālā Hačija masai.

mazs, bet dzīvīgs motors
mazākais 1.5, lielākais ap 2.0i, ar jauno Toyota "valvetronic" sistēmu. Jauda no 120Zs līdz kādiem 180, kas priekš 1000Kg ir pietiekami "fun".

lēts (!!!)
projektēts tā, lai lielāko daļu detaļu izmantotu no citiem Toyota modeļiem. Tēmēts uz jauniem cilvēkiem ar benzīnu galvā (tātad tēmēts uz AM), biznesa plāns ir petrolgalvām ar nelielu budzētu piedāvāt jaunu fun-to-drive auto kā alternatīvu 10+ gadus veciem sportiskiem lūžņiem. Minimālas ekstras un nekādu tehnoloģiski komplicētu risinājumu (lēta apkalpošana). Mazā masa un nelielais motors ļaus izvairīties no lielu nodevu un apdršināšanas prēmiju maksāšanas. Un tagad galvenais - ar "lēts" acīmredzot tiek domāts "for free", jo japānā plānotā cena ir nedaudz virs 1,5 miljoniem jēnu, kas ir.... ...6400Ls (ta-daaaaa)!

Kad gaidāms? Visticamāk, ka šī gada Tokyo Motor Show kā koncepts un nākamā gada vidū Japānā. Tātad pie mums tuvāk nākamajiem Z-svētkiem. Ja būtu nopērkams jau šodien, es jau no paša rīta būtu WESS'ā ar platām no satraukuma acīm un visiem six-four-ou-ou dūrītē.

Zagtas no citiem muļķiem bildes:


P.S. es tiko "img src=" vietā uzrakstīju "omg src=". Says it all!



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kaplacis
2007-07-28 00:04 (saite)
bļe, kā radīts man!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]actionman
2007-07-28 02:17 (saite)
Pakaļpiedziņas fun-to-drive Toyota vai Dacia Logan... smaga izvēle :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kaplacis
2007-07-28 02:29 (saite)
būtu man lieki seši tūkstoši...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?