ar tām grūtības pakāpēm man jau sen likās ka ir garām. Apmēram kā tu raksti - bija laiks, kad tam visam varēja veltīt daudz laika un nervu, un tad arī nekas nelikās par grūtu. Geimi tika geimoti uz visgrūtākā līmeņa jau ar pirmo reizi un tad tā - līdz galam. Savukārt tagad, katreiz, kad dod izvēlēties līmeni, gribas nolikt spēli pie malas un atgriezties/pievērsties tām, kurās viss vienkārši ir tā kā ir, un nekādi maināmi grūtības līmeņu and other bullshit. Vienīgais attaisnojums kādreiz likās developeru vēlme atgriezt spēlētājus atkal un atkal pie sava ražojuma apbalvojot ar papildus līmeņiem vai citām "fīčām" sarežģītākās grūtības pakāpēs, bet arī šīs lietas spēja aizraut tikai tad, kad bija "shitloads of time" ko tam visam veltīt.
jā, un attiecībā uz ""WOW! Tu to spēli tiešām izgāji? Kā?" vēl tagad pieminu FF Tactics iziešanu un paziņu ovācijas par "over 100h of gameplay". ehh.. tagad tādai spēlei vaidzētu 2 gadi 'for sure'.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: