|
[Sep. 29th, 2023|12:37 pm] |
|
|
|
Comments: |
Man tas vairāk izklausās pēc tā, ka ja 99 cilvēki saka ka zāle ir zaļa un tu vienīgais redzi sarkanu, tad lielāka iespēja, ka zāle tomēr ir zaļa.
Bet ja mēs ar "cilvēkiem" saprotam tikai katoļus, esnez
Nujā, viss raksts taču ir par katoļiem un katoļu tradīciju, pārdomas notiek tās ietvaros.
Trū, trū Nez, nevar izdarīt tā, ka pāvestam ir OK nāvessods katoļiem, bet uz visiem pārējiem tas neattiecas? :D
Nāvessods ir pašaizsardzība. Tev nepatīk, ka cilvēki sargā sevi un savus tuvos?
Man tomēr būtu grūti to uztvert kā pamata argumentu.
Tas noteikti var būt papildus arguments, bet mums ir neskaitāmi piemēri tam, ka cilvēki gadu simtus un pat tūkstošus domā kaut ko vienu, kamēr nenoskaidro, ka drīzāk ir citādi.
Jebkura esošā dogma arī savulaik ir bijusi revolucionāra ķecerība.
From: | (Anonymous) |
Date: | October 1st, 2023 - 01:24 am |
---|
| | | (Link) |
|
Piemēram? Kā ar tādu dogmu, ka, ja tavam bērnam uz ielas brūk virsū kāds lohs, tev pienāktos to lohu neitralizēt? Kurā laikā šī do(g)ma ir bijusi "ķecerība"? Pamēģini relativizēt šo dogmu, prātvēder.
Ar anonīmiem diskusijās neielaidīšos, tādēļ vienīgi piebildīšu, ka ir būtiska atšķirība starp to, ko cilvēki dara uz ielas, lai ko neitralizētu, un valsts sankcionētu nāvessodu.
Kas attiecas uz ķecerībām, vismaz pēc katoļiem sanāk, ka nāvessoda vēlme ir pavisam nekošerīga kopš 2. Vatikāna koncila. Go figure, vai viņiem nebija taisnība pirms tam, vai pēc tam. | |