Lidosta- Purvciems

« previous entry | next entry »
Apr. 28., 2006 | 02:55 pm
posted by: kangaroo in pajautaa

Esmu izmēģinājies visādus ceļus kā ātrāk sastrēgumu laikā (darba dienās 17:00- 18:00) nokļūt no lidostas uz Purvciemu. Varbūt Tev, cibiņ, ir kāda viltība padomā?
  • Parasti laižu pa Salenieku, tad pa Valmieras, Deglava... (tagad galīgi neder Vienības gatves remonta dēļ)
  • Retāk pa Akmens tiltu un pa Čakeni... (tagad galīgi neder jo centrs šonedēļ vispār ir smerķ muham)
  • Vakar pamēģināju pa Vantenieku un jams bija apbrīnojami tukšs. Tad skatījos, ka Brīvībene ir pilna un negribēju ielidot uz Pērnavas krustojuma un/vai VEF tilta, tāpēc laidu tik tālāk pa Valdemāra, tad gar Brasas cietumu... kur arī iesēdos. Lai gan tīri žiperīgi izlīdu uz Vairogielas tilta... kur atkal iesēdos.
  • Caur Piņķiem vai Jaunmārupi pa apvdeceļu, caur Salaspili nepiedāvā- nebūs ne vella ātrāk, bet bendžu notērēšu strēķīti vairāk.

Poll #9835 strēgumi
Open to: All, results viewable to: All

Kā Tu darītu?

...ja nepietika vietas- turpini te


Kāpēc vispār gribu ātri? Tāpēc, ka bērni no dārziņa jāizņem, bet lidostā sēdēšu līdz kādiem 17:30 un nebūtu smuki pirms brīvdienām ierasties šiem pakaļ septiņos.



upd Paldies visiem! Braucu pa vantenieku, gar pili zem tilta, pa Citadeles, Elizabetes, Rūpniecības, Hanzas, Skanstes, Zirņu, Senču, Pērnavas, Zemitānu tilts... Itogo 47 minūtes ierasto 60- 70 vietā.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {40}

from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:12 pm
#

[info]fleur, ir mēģināts, bet Valmieras parasti visā garumā ir pilna. Pierakstu, bet bišķi šaubos par pozitīvu rezultātu.

[info]electical, 17 km kājām ir ilgāk kā ar mašīnu stāvēt sastrēgumos. Es eju ar ātrumu 8 km/h- pārbaudīts. Bet pat vissūdīgākajā variantā ar mašīnu būs pusotra stunda, nevis pāri divām.

[info]heartstripper, Brīvības ielas posms starp Cēsu un Pērnavas konkrēti sūkā. Es tur parasti griežu uz Pērnavas un tad pa Zemitānu tiltu- tā ir ātrāk nekā līst uz neizbraucamā VEF tilta. Bet nu arī variants.

Atbildēt | Diskusija


Flēra

from: [info]fleur
date: Apr. 28., 2006 - 03:22 pm
#

es par vidējo ārtāko:)
ir mēgināts arī braukt pa barona līdz pērnavas ((vai artilērijas) un tad uz zemitānu tilta virsu. bet tur ir bruģis..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:31 pm
#

Un kā uz Barona tikt virsū?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:17 pm
#

[info]oblica Graudu parasti ir konkrēti sastrēgusi it īpaši tagad, kad remontē Vienības gatvi. Bet varētu būt bišku ātrāk. Padomāšu.

Atbildēt | Diskusija


oblica

from: [info]oblica
date: Apr. 28., 2006 - 03:22 pm
#

Nebūtu bērni jāizņem, iteiktu ar mocīti pārvietoties, ātrāk toč ir, bet ar bērniem labāk jau neriskēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:40 pm
#

Bērni ir 2 gab. Attiecīgi mocīti vajag ar blakusvāģi un ar tādu jau vairs nekādu priekšrocību nav.

Atbildēt | Iepriekšējais


viestards

from: [info]viestards
date: Apr. 28., 2006 - 03:22 pm
#

uz Vienības gatves tagad ir mazāki, droši vien visi nobijušies.
btw vēl viens variants ir pēc Salinieka griezt uz to ielu, kur 15 trolejbuss iet, tad aizlaist līdz Šķirotavas pārbrauktuvei, un arī viss atkarīgs no vilciena (lai gan uz Slāvu varētu būt ātrāk)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:43 pm
#

Bāc! Šitādu nebiju iedomājis... Nu jā uz tās pārbrauktuves var sanākt ziepes, bet var arī nospīdēt...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


viestards

from: [info]viestards
date: Apr. 28., 2006 - 03:52 pm
#

vilcieni tur gan bieži brauc, var visādi būt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:55 pm
#

Vēl jau tur ir tā fiška, ka tas ir vagonu parka pašā galā un reizēm taisa ciet arī tāpēc, ka vagoni tiek pārvietoti no viena ceļa uz otru un tad, kamēr viņi tur stumdās, var nosēdēt labākos dzīves gadus ;-P

Atbildēt | Iepriekšējais


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Apr. 28., 2006 - 03:21 pm
#

Ekstrēmo variantu gribi?
Iersēdies taksī un saki, ka dosi piecīti pa virsu, ja aizbrauks pusstundā. :D

Atbildēt | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:25 pm
#

Mani vienreiz šitā bez visāda piečuka no Zemitānu stacijas līdz Mārupei gaišā darbadienas laikā aizrāva pa 20 minūtēm. Uz Avotenes pa kreiso joslu pilnā garumā močīja uz 90 km/h ;-)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Apr. 28., 2006 - 03:26 pm
#

;)) atkārtot negribas? :D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kits
date: Apr. 28., 2006 - 03:28 pm
#

Avotene nebija tā, kur pa kreiso joslu brauc tikai sab. transports un no otras puses ir ķieģelis?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Apr. 28., 2006 - 03:29 pm
#

AGA, KRUTO... :d

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:39 pm
#

Nē, tas tikai virzienā no centra. Uz centru ne-sabiedriskais arī var braukt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kits
date: Apr. 28., 2006 - 03:40 pm
#

Nuja-nuja - tā jau arī biju domājis.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:22 pm
#

O! Pats tikko vēl vienu izdomāju...

Caur Mārupi, Tīraini, Ziepniekkalnu... pa Vaiņodes izlīst uz Salenieka.

Atbildēt | Diskusija


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Apr. 28., 2006 - 03:29 pm
#

Ei, pa Ulmaņa gatvi pāri Saleniekam, Stakanoviešu aplis, un caur Pļavniekiem vai Dārzciema ielu!!!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:38 pm
#

Kad Tu pēdējo reizi biji darba laikā uz Krastenes un Maskavas ielas sadures? Tur ar tilta celtniecību ir tāds pizģec, ka maz neliekas...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Apr. 28., 2006 - 03:42 pm
#

Ēēēmmm... pagājušo nedēļ sestdienā ap 4-iem no rīta... :DDD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:44 pm
#

Vo, vo... Tā jau man likās ;-D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:52 pm
#

[info]mamuts, tā es vakar darīju. Sanāca 70- 75 minūtes.

[info]str, agrāk nevaru- man visi darbinieki slimi un sēžu viens pats uz viesiem meiliem, faksiem, telefoniem.

[info]viestards, tā pārbrauktuve nav slikts variants, bet ja tiek tik tālu, tad jau ir pofig ;-)

[info]deep, bērni ir divi. Variants atkrīt.

Atbildēt


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 03:59 pm
#

[info]nijo, domā pa Skanstes? Tur tagad nav kaut kāds ārprāc sakarā ar hokeja nākšanu? Tā liekas tīri o.k. Vienīgi kā ar Elizabetes ielu (kur griezt nost- pa Rūpniecības)? Vai arī domāji pa Eksporta līdz Hanzas?

Atbildēt | Diskusija


from: [info]nijo
date: Apr. 28., 2006 - 04:02 pm
#

tieši tā - rūpniecības -tukša, jauka ieliņa :)
un hanzene nav problēmas. vakar pat braucu tevis minētajā jaukajā laikā (bet taisnība tas ir risks).

pa eksporta līdz hanzas tikai tad, ja izrādījies no pils izbraucot krastā, jo tur ir vienmēr ilgs krustojuma luksafors.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:11 pm
#

Hmmmm... Būs šodien jāiemēģina. Vienīgi bišķi mulsina tas Elizabetes ielas posms no Jūras akadēmijas līdz Rūpniecības ielai un tad vēl tikšana pāri Ganību dambim. Tālāk jau toč nevajadzētu būt problēmām ja vien saki, ka uz Skanstes vēl nekas nenotiek.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:09 pm
#

[info]guasi, un kā tiec līdz sastrēgumam? Un kur atstāj mašīnu? ;-)

Atbildēt


from: [info]5_l_medus
date: Apr. 28., 2006 - 04:35 pm
#

Pie manis pieminētā - no tilta nobraucot var griezt nevis uz Eksporta, bet laist pa Citedeles-Rūpniecības uz Hanzeni

Atbildēt | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Apr. 28., 2006 - 04:36 pm
#

Ui, Nijo to pašu:)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:40 pm
#

Es laikam tā arī darīšu...

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:41 pm
#

V smisļe, kā [info]nijo rakstīja...

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:39 pm
#

[info]5_l_medus, nu Tu griez kā zvērs ;-)

Ja jau tiek līdz Miera ielai, tad var vilkt līdz Zemitānu tiltam un pēc laika sanāks minūītes 10 ātrāk (jo uz Vairogtilta stāv apmēram no tilta pieturas līdz Brīvībenei un tas ir tikapt garš posms kā no Pērnavas ielas Nestes līdz Zemitānu tiltam. T.i. sanāk lieks posms pa Miera ielu līdz Vairoga ielas pārvadam. Piekrīti?

Atbildēt | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Apr. 28., 2006 - 04:49 pm
#

var:) moš tā arī ir ātrāk.
Par vairoga pārvadu neesmu eksperts,jo man bija līdz Teikai, un tad es pa 2.Čiekurkalna līniju laidu, nevis pa Vairoga pārv.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:51 pm
#

A mož man arī tā? Un tad pa Lielvārdes... Ui nē, tas būs par traku ;-)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]5_l_medus
date: Apr. 28., 2006 - 04:50 pm
#

man šitais maršruts patika, ka ir kustība, nevis 5m pārbraucieni

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 04:52 pm
#

Jā, nu no tāda viewdkļa man vakar patika gar Brasas cietumu, jo tur vispār nestāvi- vienkārši ļoti lēnu brauc un tas dod cerību, ka viss nav pilnīgā pakaļā kā uz Salenieka.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]quasi
date: Apr. 28., 2006 - 06:26 pm
#

man ienāca prātā tāda doma (iedvesmojos no vakardienas Soprāno sēijas): tātad brauc savā auto, vislabāk ja Ferrari, dabū kādu zaķi blakus krēslā un sēžot sastrēgumā viņa tev atsūkā, lai nav tik vienmuļi :)

Atbildēt | Diskusija


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 08:43 pm
#

Ferrari priekš šī procesa nav gana ērts- džipā tas ir ērtāk izdarāms ;-)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kangaroo
date: Apr. 28., 2006 - 08:42 pm
#

[info]veina, tas tāds variants, kad jau galīgi viss besī.

Atbildēt


from: [info]nijo
date: Apr. 29., 2006 - 01:34 pm
#

tad jau es tev labi ieteicu :)
tas priecē.

Atbildēt