Eos ([info]eos) rakstīja,
@ 2021-03-09 20:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Sociāli emocionālās mācīšanās lekcijas "sāc ar sevi, izproti savas emocijas, dari tās zināmas citiem inteliģentā veidā"

pamattēzes liek domāt par to, ka matemātiķiem ir pēdējais laiks sāk sastādīt emociju vienādojumus.

Gara virkne ar notikumiem, dažādiem apstākļiem, niansēm, bet beigās konkrēts atrisinājums. Tipiska cilvēka reakcija uz notikumu - X. Atrast x.

Tieši šādā veidā ļoti intelektuāliem cilvēkiem varētu parādīt, ka kačāt emocionālo intelektu ir kruta. Kā risināt sudoku savam priekam, vai spēlēt šahu, vai bridžu - viņi ņem un lasa grāmatu, kurā ir šādi uzdevumi. Un tad vēl sadalīts pa plauktiņiem - kā uz vienu un to pašu notikumu varētu reaģēt dažāda gadu gājuma, vecuma, tautību cilvēki.

***

Jā, pilnīgi absurdi diverģenta virkne, kura savā ziņā vispār liek cilvēkam domāt ārpus sava egocentrisma burbuļa.

Tieši tāpēc tik daudz kas no pedagoģijas psiholoģijas šķiet: "ideālā pasaulē skolotājs ir draugs, domubiedrs, autoritāte, palīgs. pajautā skolēnam, kā sauc viņa kāmi un uzlabo ar viņu kontaktu!"

Vai mēs dzīvojam ideālā pasaulē? Žurnālā "IR" ziņa, ka ap 46% skolotāju tuvāko 5 gadu laikā cer mainīt profesiju.


(Ierakstīt jaunu komentāru)

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?