× ! Edge ! × ([info]devour) rakstīja,
@ 2014-10-13 22:29:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Te kāds šodien tieši pacilāja tēmu, par to - kāpēc inbox nopirka Cibu... Varam būt priecīgi, ka esam daļa no tik lieliska uzņēmuma. Paskat vien uz šīm reklāmām!

zobārsts


restorāns

Inbox, jo Tu esi cirvis.

P.S. Es lietoju inboxu.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]amatieris
2014-10-14 09:47 (saite)
Patiesā realitāte:
Ārstei sākumā jānoklausās 15 sekundes reklāmas džingls.
Tad izkrīt viena krūzīte ar 5ml kakao, degustācijai.
Tad vēl viena krūzīte, kurā tikai kipjatok - varbūt tomēr pārdomās un negribēs kafiju (apmaksā vegānu/eko/godīgā darbaspēka organizācija vai tamlīdzīga šņaga)
Pēc tam vēl tikai 5 sekundes reklāmas
un tad kafija.
Krūzīte ar vadu piesieta pie automāta. Ja gribēji bez vada, bija sākumā jāieiet settingos to atslēgt.
Kamēr pildās, atnāk sms uz ārstes telefonu. Ārste aiziet uz kabinetu, tur ziņa - jūsu kafija gatava. Kamēr atnāk atpakaļ, kafija jau izdzerta un process jāatkārto.

Restorāns:
Acīmredzami izlaists 2h gaidīšanas laiks.
Pasūtījums ierodas pa daļām. Vispirms viena ola, omletē. Salāti un otra ola kavējas. Kad pirmā ola atdzisusi, uzrodas otra. Vēl čaumalā. Notiek gļuks un izšķiļas cālēns. Nez no kurienes izlec 3 restorāna darbinieki melnā un metas virsū cālēnam, oficiants virtuozi aizvāc traukus un uzliek jaunus. Šķīvis gan paliek tas pats. Visi izliekas, it kā nekas nebūtu noticis. Pēc pusstundas parādās omlete. Garšīga. Žēl, ka auksta. Kamēr ēd, no cukurtrauka sāk skanēt reklāmas rullīši; skan košļāšas ritmā.
Kad paēdis, tiek atnests rēķins. Par 2x omletēm, 1x dzīvnieku transportēšanu, 3 melnu uzvalku tīrīšanu un 2kwh elektrības skaļrunim.

Priekškars.
Inbox, jo mums pajāt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]devour
2014-10-14 20:56 (saite)
Reklāmas nesākās, jo uzspied nevis uz 'play' bet uz neredzama banera, kas samet spamu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?