pajautaa

code

« previous entry | next entry »
Jan. 24., 2006 | 10:57 pm
posted by: cannibalsmith in pajautaa

Kas par prikolu tas Davinči Kods? What the fuss? Un vispār par ko tā grāmata ir?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {49}

Rinalds Kārkliņš

from: [info]sb
date: Jan. 24., 2006 - 11:01 pm
#

stulba grāmata.
ja sākums interesants, tad beigas kā kautkādai tizlai lubenei.

Atbildēt | Diskusija


Rinalds Kārkliņš

from: [info]sb
date: Jan. 24., 2006 - 11:01 pm
#

ā nu un tagad vēl kautkāda filma būs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


munky M.K-568

from: [info]munky
date: Jan. 24., 2006 - 11:03 pm
#

jau 2vas ir

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Rinalds Kārkliņš

from: [info]sb
date: Jan. 24., 2006 - 11:03 pm
#

hehe paskat cik es esmu atpalicis

Atbildēt | Iepriekšējais


Signe

from: [info]copy
date: Jan. 24., 2006 - 11:08 pm
#

dokumentālās jau neskaitās.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


munky M.K-568

from: [info]munky
date: Jan. 24., 2006 - 11:09 pm
#

nu labi
ir divas dokumentālās un viena vācu režisora pilnmetrāžas filma.

(vienu aizmirsu)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]lotele
date: Jan. 24., 2006 - 11:04 pm
#

viens Brauns uzrakstījis kriminālromānu un iekšā iepinis Kristietības vēstures baisos noslēpumus, ko savos darbos atspoguļojis da Vinči...grāmata interesanta, ja lasa kā pirmo no tām visām kam Brauns autors...interesanta faktu ziņā un tā, bet tā vispār baigais mēsls
Da Vinči kodu izlasīju pirmo un biju starā, bet paņemot rokās "Eņģeļi un dēmoni" secināju, ka tas nekam neder, jo pārējās grāmataās nomainīta atrašanās vieta un skaistaas-gudraas-nepieejamaas-speeciigaas sievietes vaards..taa luuk....1 graamatu ir veerts izlasiit bet neko vairaak...

Atbildēt | Diskusija


CannibalSmith

from: [info]cannibalsmith
date: Jan. 24., 2006 - 11:08 pm
#

Nu bet kāpēc šī tik necilā grāmata ir izraisījusi vispasaules rezonansi? Kā jau munky teica, ir jau divas dokumentālās filmas kur to vien dara kā strīdās par šo grāmatu. Kas tur tāds ir pateikts par kristietību?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Jēzus līgava

from: [info]nenormaaliigaa
date: Jan. 24., 2006 - 11:12 pm
#

duudinj, neslinko, IZLASI! Skaidrot tagad Tev par katolju attieciibaam ar paareejo pasauli? Izlasi Biibeli, pasaules veestures graamatu, kaadu aviizi un Da Vinchi kodu un TAD naac pajautaa veelreiz, ja kas nebuus skaidrs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]guvi
date: Jan. 25., 2006 - 09:45 am
#

a ja cilveeks ir neticiigais - ir jeega mekleet to graamatu, vai arii liksies, ka tur viss sarakstiitais ir bulshits, ja taada attieksme pret ticiibaam peec nokluseejuma

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Jēzus līgava

from: [info]nenormaaliigaa
date: Jan. 25., 2006 - 02:18 pm
#

Izlasi manu zemaak esosho komentu.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]lotele
date: Jan. 24., 2006 - 11:13 pm
#

nu tjip "sveetajaa vakareedienaa" redzama roka ar nazi un sieviete,un seksa simboli, mona liza ar kkaadu tur nekjiitriibu raadiija un ka vispaar visa Kristietiiba uz pagaanisma taisiita nu..esmu aizmirsusi jo lasiiju sen atpakalj....bet vispaar graamata suuds...ja iedod-vari izlasiit, bet pirkt neiesaku :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zverj

from: [info]zverj
date: Jan. 24., 2006 - 11:20 pm
#

Pag pag pag. Stop. Kur tas rakstiits? Es klausiijos Audiobook Dan Brown - Da Vinci code un tur nekaa taada nebija.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lotele
date: Jan. 24., 2006 - 11:23 pm
#

nu tas ir manaa izpratnee :D nu kkas taads tur bija par taam gleznaam....tur sievishkjais un viirishkjais starp mariju un jeezu paraadaas un monaa lizaa abas puses ar simbolizee sievishkjo un viirshkjo....un skaistaas sievietes vecteevs ar piekopa kkaaadas seksuaalaas orgjijas...vienvaardsakot visaa pasaulee valda sex un kristietiiba....tas ir viss ko guvu no taas graamatas :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Good&Evil

from: [info]ljaunumz
date: Jan. 24., 2006 - 11:27 pm
#

Klausiities audiograamatas, tas jau ir perversi :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lotele
date: Jan. 25., 2006 - 12:02 am
#

:DD nu...nav jau jaaklausaas braucot tramvajaa vai darbaa :DD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zverj

from: [info]zverj
date: Jan. 25., 2006 - 12:50 am
#

tramvajā neko nevar dzirdēt, savukārt darbā nepaklausīsies (vismaz man), jo es strādājot nedzirdu, kas notiek apkārt (nu ja kāds runā, es tikai dzirdu fona trokšņus)

Atbildēt | Iepriekšējais


zverj

from: [info]zverj
date: Jan. 25., 2006 - 12:51 am
#

Beidz, ir baigi ok

Atbildēt | Iepriekšējais


zverj

from: [info]zverj
date: Jan. 25., 2006 - 12:56 am
#

Jā, btw es klausījos oriģinālvalodā, nevis kaut kādā sranā tulkojumā.

Atbildēt | Iepriekšējais


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 25., 2006 - 12:05 am
#

Kaapeec? - jo aizkjeera cilvjos, lai kaa to noliegtu, ko sen aizmirstu, nebijushu...
ja veelies izlasiit - iesaku vispirms "engjeljus un deemonus", "ciparu cietoksni" uc vinja graamatas... ij beigaas "saldeedienaa" da Vinchi Kodu...
/tjip - baudaamaakaa seciiba/...
lai kaa jamo noliegtu, man patika - kaut veesturiski, maakslinieciski un citaadi ar realitaati saliidzinot. jamo lasiit...
tiiri izdevies krimikjis...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


CannibalSmith

from: [info]cannibalsmith
date: Jan. 25., 2006 - 12:08 am
#

Tāpēc jau es ieinteresējos vispār. Ķipa "NELASI ŠO GRĀMATU!!" :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 25., 2006 - 12:12 am
#

nu es jamo lasot, blakus biju nolikusi "vizuaalo maakslas veestures enciklopeediju" :)) /peec pirmaas sadaljas jau izraku shamo no plaukta... bija interesanti - saliidzinaat... :)
IMO - ir taa veerts izlasiit, lai cik ljoti citi sho nenozuumeetu - bet - ja ir veelme lasiit arii citas vinja graamatas, tomeer iesaku samainiit seciibu... Da Vinchi Kodu atstaajot kaa peedeejo...

Atbildēt | Iepriekšējais


Siderius Nuncius

from: [info]mapet
date: Jan. 24., 2006 - 11:11 pm
#

sagaidi filmu - tad redzeesi - labaak neteeree laiku lasiishanai, jo to visu kas graamataa interesantaak pasniegs henks.
graamata, kuras vieniigais meerkjis ir atnjemt daargajam lasiitaajam dargo laiku.
dizhais simbolu mednieks, atklaaj briesmiigus kristitiibas nosleepumus. un veel tur ir meitene. kaut gan jaasaka godiigi es vairs iisti neatceros kas vinja bija - vai nu fizikja meita, vai francijas policijas kriftograafe.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Jan. 24., 2006 - 11:18 pm
#

Kriptogrāfe.
Zinātniece bija E& D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mikii
date: Jan. 24., 2006 - 11:13 pm
#

http://en.wikipedia.org/wiki/Da_vinci_code
palasi..

Atbildēt


Jēzus līgava

from: [info]nenormaaliigaa
date: Jan. 24., 2006 - 11:17 pm
#

graamatu ir veerts lasiit vairaaku iemeslu deelj
1kaart - taa ir aizraujosha un interesanta - labs romaans ne tikai sievieteem
2kaart - tajaa ir daudz informaacijas par populaariem simboliem teologjijaa un ne tikai
3kaart - nav svariigi, vai aprakstiitie notikumi ir vai nav patiesi - absoluuti nav svariigi. Shiis graamatas galvenaa doma NAV pieraadiit Kristus dzimtas esamiibu. Taa ir par Dievu, par dievishkjo - sievishkjo un viirishkjo - vienliidziibu, noziimiigumu un sveetumu. Par to, ko muusdienaas cilveeki vispaar nejeedz kaa labi redzams peec shiem nedaudzajiem komentaariem. Stulbenju bars piekasaas siikumiem un meklee faktus, bet neredz to vienkaarsho un briinishkjiigo graamatas galveno atzinju.

Atbildēt | Diskusija


Good&Evil

from: [info]ljaunumz
date: Jan. 24., 2006 - 11:41 pm
#

Pilnībā piekrītu. Galvenā doma likt padomāt par ikdieniškiem jautājumiem savādāk.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]samurajs
date: Jan. 25., 2006 - 12:05 am
#

1) Man, kā cilvēkam, kurš diezgan nopietni interesējas par tamlīdzīgām lietām, šī grāmata nelikās ne aizraujoša, ne arī interesanta. Uzdrošinātos apgalvot, ka tā ir gaumes lieta, un savu gaumi, kā zināms, citiem labāk neuzspiest. Tas nav pārāk pieklājīgi.
2) Tamlīdzīgu info un krietni pilnvērtīgākā veidā es varu iegūt arī no citiem avotiem. Bet - каждому свое, neapšaubāmi.
3) Apgalvojums absolūti zem jebkuras kritikas. Tieši tas, vai aprakstītie notikumi ir vai nav patiesi, ir pats būtiskākais. Tas ir tik acīmredzami, ka nav pat diskusijas vērts. Galu galā baznīcas reakcija uz šo grāmatu bija pietiekami asa (kā tad ne), tajā aprakstītie (pseido)fakti un notikumi izraisīja lielu rezonansi tajā sabiedrības daļā, kas par tādām lietām interesējas. Un šiem cilvēkiem nez kāpēc likās ļoti svarīgs patiesības faktora klātbūtne grāmatā. Ar tevi gan varbūt ir savādāk.
Gods un slava autoram tajā ziņā, ka viņš pats atzina, ka šo grāmatu ir jāuztver tikai kā romānu. Tātad uz vēsturisku patiesību viņš nepretendē, taču jaatzīmē arī, ka baznīcas tēla spodrināšanai šis darbs arī neder. ;)
Oho, "stulbeņu bars". Bērnišķīgi pusaudžu tipa izlēcieni, nekas vairāk. Tas nu nekur neder. Pirms mētāties ar tādiem apvainojumiem, būtu jāiemācās normāli diskutēt. Tas, ka tavam iespējamajam oponentam ir savādāki uzskati, vēl nenozīmē to, ka viņš ir idiots.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


CannibalSmith

from: [info]cannibalsmith
date: Jan. 25., 2006 - 12:11 am
#

Sēdies, pieci!

Atbildēt | Iepriekšējais


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 25., 2006 - 12:15 am
#

hei, hei...
un tagad luudzu to pashu par Dimaa Muskatieriem vai Askanio ;)))
/ehh muusdienu reaalisti... ehh.../

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]samurajs
date: Jan. 25., 2006 - 12:26 am
#

Nu, ir taču zināmas atšķirības... Konteksts cits u.tml. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 25., 2006 - 12:50 am
#

no kura skatupunkta intrigu meklee, no kaada vecuma lasiitaaja viedoklja un tml. skataas :) fantaazijas kaarpinjas tika sakutinaatas... nez...
manupraat - jauks, muuslaiku, piedziivojumu krimipiedziivojumromaaninsh - veltits attieciigi noskanjotai publikai... es gan jamo par sliktu nesauktu - katram /skribentam/ sava meerkjauditorija... taapat, kaa filmaam, lugaam utt...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]samurajs
date: Jan. 25., 2006 - 12:56 am
#

Es "jamo" par sliktu nenosaucu un pat uzsvēru, ka tikai personīgi man "jamais" nelikās nekas sevišķs, bet visu novēlu uz gaumi. ;) Par mērķauditoriju pilnīgi piekrītu. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 25., 2006 - 01:00 am
#

"jam jam jamais" - nu gan piekjeeries :P
mees kaa ruukjis un nams - garaam vien runaajam - tu par maati, es par meitu :PPPP
katram savs :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Jēzus līgava

from: [info]nenormaaliigaa
date: Jan. 25., 2006 - 02:43 pm
#

Un atkal...labi, pacenties vismaz uztvert mieriigi - kaut kas man jaaatbild sevis aizstaaviibai, kaut arii striideeties nebija mans meerkjis, nedz arii uzspiest viedokli.
here we go again
1)graamata ir aizraujosha un tas nav tikai mans - tas ir visu man zinaamo cilveeku viedoklis un man ir pamats uzskatiit shos cilveekus par inteligjentiem. vai tieshaam shii atzinja no manis izklausiijaas peec nepieklaajiigas viedoklja un gaumes uzspieshanas? es tikai atbildeeju uz jautaajumu - kaadeelj veerts lasiit.
2)tiesa,ka tamliidziigu infu var labaak dabuut citur, bet tad jaalasa simtiem graamatu, zhurnaalu un publikaaciju. Lai vienkaarshi ieguutu nelielu nojausmu par lietaam,kas ir ziimiigas pasaules veesturee, shii graamata der kaa neliela izlase.
3)Joprojaam uzskatu,ka patiesiibas faktoram nav tik liela noziime kaa galvenajai misijai. Jaa, ar mani IR savaadaak!
Par stulbenju baru es nesaucu oponentus, bet cilveekus, kas maz sajeedz par shiim lietaam un tikai vaavuljo taalaak ieprieksh dzirdeetu viedokli. Jaa, idioti peedeejaas dienaas man sagadiijushies apkaart - atvaino,ja aizskaaru tieshi Tavas juutas. kas vainiigs, tas bailiigs? :P
Lai vai kaa - pst, tikai Tev pa kluso pachukstu - es uzskatu lielu dalju cilveekus par stulbiem. Nedomaaju, ka mans viedoklis mainiisies arii tad,kad man buus 30. Un labpraat par sho nedaudz iedomiigo viedokli vairs nerunaatu.
Have a nice day!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]samurajs
date: Jan. 25., 2006 - 04:08 pm
#

Esmu dzirdējis citādus viedokļus, un arī no pietiekami inteliģentiem cilvēkiem. Pats pie tādiem piederu kā nekā. Tātad mans viedoklis šajā ziņā ir pietiekami svarīgs priekš manis paša. :P Bet kā jau teicu - nav tik daudz runa par intelektu, cik par gaumi.
Par simtiem grāmatu tu krietni pārspīlē.
Manas jūtas tu neaizskāri - man tādu nav. Vienkārši kaitina augstprātīgi ļautiņi, kuri neargumentēti uzskata katru cilvēku, kurš viņiem nepatīk vai nepiekrīt vai vienkārši kaut ko nezina (tu zini visu?), par idiotu. Kā likums, tādiem ļautiņiem pašiem bieži vien ir problēmas ar savu paša IQ.
Visu labu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Jēzus līgava

from: [info]nenormaaliigaa
date: Jan. 25., 2006 - 05:56 pm
#

Diemzheel Tu saac kljuut neargumenteets un aizvainojoshs... Izklausiijaas,ka esi pietiekami pieaudzis, lai iztiktu bez liekiem apvainojumiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]samurajs
date: Jan. 25., 2006 - 07:20 pm
#

Чья бы корова мычала.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


CannibalSmith

from: [info]cannibalsmith
date: Jan. 25., 2006 - 09:01 pm
#

*applausi*

Atbildēt | Iepriekšējais


Jēzus līgava

=D

from: [info]nenormaaliigaa
date: Jan. 25., 2006 - 09:11 pm
#

muuu :P

Atbildēt | Iepriekšējais


watt

from: [info]watt
date: Jan. 24., 2006 - 11:58 pm
#

a labas, interesantas graamatas nemaz tik biezhi neiznaak. kaa harijs poters vai dune

Atbildēt | Diskusija


from: [info]lotele
date: Jan. 25., 2006 - 12:03 am
#

Harijs Poters ir forshs....

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


CannibalSmith

from: [info]cannibalsmith
date: Jan. 25., 2006 - 12:09 am
#

Yay par Hariju!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lote

from: [info]lotele
date: Jan. 25., 2006 - 06:52 pm
#

jau tagad nepacietiibaa seezju/diidos gaidot jauno graamatu!!!

Atbildēt | Iepriekšējais


zverj

from: [info]zverj
date: Jan. 25., 2006 - 12:53 am
#

Nevar šai tematā nepieminēt http://bash.org/?111338

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]zanda
date: Jan. 25., 2006 - 12:00 am
#

Kaadeelj prasiit kaadam kas taa ir par graamatu, ja var pats izlasiit...tad arii viedoklis buus tikai savs un arii objektiivaaks. Mazums ko tev te var sastaastiit...cik cilveeku tik viedoklji. Un man liekas, ka katrs tur var kaut ko sev atrast...kam patiik lubenes, tas atradiis taas paveidus. Bet ja taadas lietas nedur, un vienkaarshi meklee faktus un interesantas nianses iz teologjijas, simboliem un veesturi, tad var atmest visu pliekaniibu un nepilniibu, un lasiit tikai to graamatu smeljoties informaaciju, ko autors ir visai bagaatiigi izklaastiijis.

Atbildēt


CannibalSmith

from: [info]cannibalsmith
date: Jan. 25., 2006 - 12:06 am
#

Nu bet es esmu lasījis citas grāmatas, kas man likušas padomāt. Tieši šī laikam tik atpazīstama dēļ "publicitātes trika" ar kristietību. :) Visi ķipa īstenie kristieši uzreiz apvainojas un saceļ traci.

Atbildēt


Princese

from: [info]nihy
date: Jan. 25., 2006 - 12:40 am
#

izlasi. patika tā faktu apspēle.
un pirms par ko diskutēt, jānobauda pašam.

Atbildēt


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Jan. 25., 2006 - 08:54 am
#

Prikols tāds, ka liek uzmanīgāk ieskatīties apkārtnē un domāt - no sākuma autora idejai līdzi un pēc tam pašai domāt un vērtēt...

Atbildēt