Cute little dead girl - tā laukos dzīvojas [entries|archive|friends|userinfo]
cute little dead girl

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

tā laukos dzīvojas [28. Mar 2010|16:54]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vakar apmeklējām vietējo rajona (Limbažu) kultūras pasākumu ar divu senu koru līdzdalību. Paņēmām līdzi arī jauno paaudzi, lai iepazīstas ar mākslu.
Kristiāna uzvedās ļoti labi, atbilstoši savam vecumam - uz vietas nesēdējam, bet arī netrokšņoja, ik pa laikam iepļāpājās. Tomēr vietējās publikas pārstāvei tas šķita kaut kas nepieņemams. Mūs palūdza iziet no zāles, jo bērns redziet trokšņojot.
Tā arī nesapratu ar ko viņai bija problēmas - ar to, ka bērns nebija ar aizlīmētu muti un nesēdēja klusi kā mēma zivs, vai ar to, ka mēs vispār iedomājāmies paņemt bērnu uz koncertu.
Mēs protams no pasākuma aizgājām, jo tā nebija nekāda augstā māksla, es pat teiktu, pat ne vidēja līmeņa, tomēr sašutums ir pamatīgs. Pie mums laikam bērnam jādzīvo mājās, būrī (manēžā), ar knupi mutē, lai dies pasarg, nemaisās pa kājām un neizdvešs liekas skaņas.

Šorīt gan forši, Kristiāna nopēra mūs visus ar pūpoliem. Iepatikās tik ļoti, ka tika iepērti arī spilveni, dīvāns, mantiņas un vecāki, neskaitāmas reizes:)
Linksabuchot

Comments:
From:[info]dzeina
Date:28. Marts 2010 - 17:18
(Link)
Riskēju dabūt pa galvu, bet arī es uzskatu, ka ir vietas, kur bērniem nav, ko darīt, to skaitā koncerti, teātra izrādes vai opera.
Bet, ja tevi tas mierina, es brēcu iepriekšminētajos apstākļos arī uz pieaugušajiem, kuriem nav iedalīts pietiekoši saprāta, ka ir brīži, kad jātur muti ciet.
From:[info]affair
Date:28. Marts 2010 - 17:41
(Link)
un tad izaug veselas paaudzes ar dārzeņiem, provinciālisms rada jaunu provinciālismu un valsts atrodas tieši tur, kur tā ir pelnījusi atrasties.
From:[info]dzeina
Date:28. Marts 2010 - 17:47
(Link)
Tikai nepārspīlē. Nezinu, vai tev ir nācies atrasties kādā teātra izrādē vai operā, kur ik pa brīdim kāds maziņais čivina. Man ir un mani tas kretinē ārā. Turklāt tik maziņš tik un tā nesaprot, kas tas īsti ir par pasākumu, ok, Kristiāna vismaz nesāka buntoties, bet regulāri ir tā, ka maziņais nogurst no sēdēšanas uz vietas un tad sākas hajs.
Bērniem ir bērnu pasākumi, saprātīgākā vecumā var sākt vest arī visur citur. Punkc.
From:[info]affair
Date:28. Marts 2010 - 18:06
(Link)
saprotu tavu sāpi, bet principā nedaudz pohuj, kas kuru kretinē un tās ir viņu problēmas. maziņš lieliski saprot, kas par pasākumu un visnotaļ labprāt klausās koncertu. mani vairāk kaitina visādi lauķi. vienreiz, piemēram, teātrī blakus sēdēja kaut kādi fermeri, kas izrādes laikā grauza čipsus - neviens bēbis nekad nespēs pārsist šo.
par provinciālismu runāju tāpēc, ka citās valstīs sīkie koncertu laikā dauzās apkārt un nevienu tas nekaitina. mamma vēl stāstīja, ka savulaik ave sol koncertā kanādā, priekšā sēdējusi māte, kas koncerta laikā ar krūti baroja bērnu. so what?
From:[info]dzeina
Date:28. Marts 2010 - 18:09
(Link)
Procentuāli pieaugušo izdarības tiešām kaitina vēl vairāk, taču tikai tādēļ, ka viņu tur procentuāli vairāk.
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:28. Marts 2010 - 17:47
(Link)
Piedod, Tomiņ, bet es šoreiz piekrītu džeinai. Vnk ir vietas un pasākumi, kuros piedien atsevišķas uzvedības normas un kārtība. Tik pat nepieņemami, kā ierasties uz biznesa mītingu vecās zeķēs, ar alkohola dvingu un skaļi jodelējot, tāpat man šķiet, ka ir publiski pasākumi, kuros tomēr vajag rēķināties ar apkārtējiem un atstāt egoismu mājās (jā, to patiešām saku ES)... :)
From:[info]affair
Date:28. Marts 2010 - 18:01
(Link)
tikpat labi mēs varētu sarunu novirzīt uz tēmu par to, ka zīdaiņiem nevajadzētu vadīt automašīnas. Džeinai jau te uzreiz opera n stuff. tas bija lauku kultūras nama pasākums, kurā dziedāja sūdīgs koris un atzīmēja personīgi labi pazīstamas diriģentes vārda dienu. tur pat lieki pieminēt, ka viss koris sajūsmā par bērnu klātbūtni. zālē, kurā ik pa brīdim atskan mobilā telefona zvani, izteikt aizrādījumu par bērnu klātbūtni spēj vien frigīda kuce, kurai pašai nav un kā izskatījās - vairs jau arī nebūs bērni. kas pats ironiskākais - viņa strādā par audzinātāju bērnudārzā.
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:28. Marts 2010 - 23:23
(Link)
Nu tad situācija skaidra. Don't take it personal, tas nav attiecināts uz jums, vnk ir redzēti patiešām khmm...dīvaini vecāki un piedzīvoti gadījumi un situācijas, kad tas nabaga bērns tiek mocīts un staipīts līdzi pa pasākumiem, kur galu galā cietējs ir gan viņš, gan visi apkārtējie, tikai tādēļ, ka vecākiem ir bijusi tendence pārvērtēt sava lolojuma pacietības spējas.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:28. Marts 2010 - 18:24
(Link)
egoistiski ir bērnu aizvest uz kultūras pasākumu, nevis atstāt mājās pie tv????????
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:28. Marts 2010 - 23:02
(Link)
viens jautājums - vai bērns ir tādā vecumā, kurš saprot, ka ir aizvests uz kultūras pasākumu/kuru var atstāt mājās pie TV ? Atbildot uz šo jautājumu, šķiet, būs atbildēts arī uz pārējo.
From:[info]affair
Date:29. Marts 2010 - 11:05
(Link)
imho jautājums ir pavisam cits. es vienkārši izteikšos šeit, lai nebūtu tam jāvelta atsevišķu ierakstu :D
jautājums ir par attieksmi un jau iepriekš pieminēto egoismu.

tātad, mums ir jaunā māmiņa, kas rūpējas par nākotnes darbaspēku un valsts labklājību. viņa nav izgājusi sabiedrībā aptuveni pusotru gadu un ir pelnījusi baudīt kultūru. un vēl mums defoltais skatītājs, kurš, kasot kuli, reizi nedēļā aiziet uz krogu pielakties un reizi divās apmeklē kādu nebūt koncertu. kurš ir lielāks egoists - jaunā māmiņa, kas beidzot atļāvusies izrauties no pekles rutīnas, vai kretīnu bars, kas bērna smaidu uztver kā kaut kādu apokalipses vēstnesi?
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:29. Marts 2010 - 11:52
(Link)
Tu mazliet iebrauci auzās uzstādot salīdzinošos piemērus, izlaižot iepriekšminētus faktus. Jebkurā gadījumā varu saprast abas puses, taču līdz šim gan vairāk nācies saskarties ar to, ka pašai nācies reizēm dažiem atgādināt, ka pastāv tomēr vispārpieņemtas ētikas un uzvedības normas, tiesa gan, pasākumos, kurus man sanāk apmeklēt, maz sanācis redzēt tādu tevis minēto defolto apmeklētāju, bet vairāk gan izlutinātus un izlaistus bērnus (atgādinu vēlreiz - don't take it personally!). Es nesaku, ka ieraugot kādā sabiedriskā pasākumā māti/tēvu/abus ar bērnu, jāsāk uzreiz burkšķēt un protestēt, bet ir patiešām situācijas, kad tas mēdz traucēt, ja bērns sāk skaļi bļaustīties, piedod, bet mēdz.
Šoreiz vēl padalījos ar viedokli, bet nu labi, ne manas cūkas, ne mana drava. Katrs pats, kā mēs visi labi zinām, vienmēr jau ir tas gudrākais un zinošākais un piedrāzt par apkārtējiem.
From:[info]affair
Date:29. Marts 2010 - 12:03
(Link)
tu pati sāc nedaudz braukt auzās ar vispārpieņemtajām ētikas un uzvedības normām. idejiski arī sabiedriskajā transportā vajadzētu uzvesties klusi un būtu jaunie vecāki ar savām atvasēm jāizslēdz arī no turienes. arī uz ielas nav pieklājīgi bļaustīties, veikalos arī nav smalki. vajadzētu bērnus turēt pagrabā. jautājums ir tikai par to, vai mazs smaidīgs ķipars traucē vairāk, kā smirdīgs, apmīzies bomzis tramvajā, vai pidars, kurš kino laikā runā pa telefonu. un šajā gadījumā nav runa par aurojošu bērnu, kurš principa pēc tiek turēts pasākumā, lai visus izbesītu. ja sīkā sāktu īdēt, paši būtu pirmie, kas dotos prom. esmu redzējis arī astoņpadzmitgadījus bērnus, kam vajadzētu aizliegt pārvietoties ārpus mājas, bet tāpēc cirvi pierē neadresēju visiem tīņēm.
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:29. Marts 2010 - 16:20
(Link)
Es runāju par sabiedriskiem PASĀKUMIEM, kurus būtu jāizvēlas attiecīgi bērna vecumam un uzvedībai nevis par ikdienišķām sabiedriskām VIETĀM. Viss, beidz uzvilkties un nefantazē lietas, kuras neesmu teikusi.
From:[info]affair
Date:29. Marts 2010 - 16:23
(Link)
ja tu nefantazēsi aurojošus, nekontrolējamus bērnus, es nefantazēšu visu pārējo :)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:29. Marts 2010 - 17:12
(Link)
es domāju, ka protams bērns saprot,ka viņš apmeklē kaut ko jaunu un neredzētu/nedzirdētu
[User Picture]
From:[info]kristiana
Date:29. Marts 2010 - 20:46
(Link)
Mums nav ne jausmas, cik daudz beerni saprot, iipashi to, ka pareizi ir viss, ko vecaaki peec saviem ieskatiem akceptee un raada kaa piemeeru veseliigai vai neveseliigai doomaashanai. Jau no pirmaas ziidainja dziives dienas
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:29. Marts 2010 - 20:54
(Link)
"ko vecaaki peec saviem ieskatiem akceptee un raada kaa piemeeru veseliigai vai neveseliigai doomaashanai." - exactly
[User Picture]
From:[info]kristiana
Date:30. Marts 2010 - 08:25
(Link)
Bērni mācās no sabiedrības dzīvesveida. Ikdiena, kādu to veido bērnam vecāki, rada visu pieņemamu - arī to vardarbību TV multenēs. Ja tā ir par daudz, tad sabiedrībā sastopam arvien vairāk agresīvu indivīdu (cik tagad nav dzirdēts, ka pirmajās skolas klasēs veidojas Sasisto lukturu ielas bandas). Viss, ko dara vecāki, skarot sadzīvi, kultūru, izglītību, nodarbinātību, veido bērna attieksmi pret lietām dzīvē. Manuprāt, bērniem ir jādod iespēja būt klātienē un jau agri mācīties to, kas mūs garīgi attīsta un rada pozitīvas emocijas, veido saskarsmi ar cilvēkiem (kultūras pasākumi, tautas daiļrade utml).
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:30. Marts 2010 - 09:52
(Link)
Tam visam es piekrītu (gandrīz), bet šī jau ir pavisam cita sarunas tēma.
[User Picture]
From:[info]fleur
Date:29. Marts 2010 - 11:00
(Link)
A kur ir pieņemami ierasties vecās zeķēs, ar alkohola dvingu un skaļi jodelējot?:))
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:29. Marts 2010 - 11:54
(Link)
nez, kaut kādi Zvērā utml. meibī :)
From:[info]affair
Date:29. Marts 2010 - 12:55
(Link)
vai pie manis darbā :D
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:28. Marts 2010 - 18:24
(Link)
vispār jau uz operu un teātri es viņu neesmu vedusi un drīz to arī netaisos darīt:)
bet turpmāk, lai tie, kuriem bērni publiskās vietās traucē, neciestu, ieteiktu uz visām pasākumu afišām uzlikt atzīmi - bērniem līdz 7 gadi ieeja aizliegta.
lūk, nebūtu nekādu problēmu, tikai pastulbas nācijas:)
From:[info]barbits
Date:29. Marts 2010 - 09:05
(Link)
Šito jau ir sākuši darīt - pērkot biļetes iekš Biļešu paradīzes, lielākajai daļai pasākumu - ieeja tik no 7 gadiem.. ;)
From:[info]primadonna
Date:28. Marts 2010 - 20:00
(Link)
ja jamaa buut saakusi baurot pa visu zaali, tad vel saprastu, bet nu.. nakas noverot, ka tikai LV ir stresaini cilveki, citur nevienam nekas netrauce un berni vienmer ir very welcome
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:28. Marts 2010 - 22:16
(Link)
nu bļaujošu bērnu es bez aizrādījumiem uzreiz nestu ārā, neesmu jau tāds monstrs:D
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:28. Marts 2010 - 20:22
(Link)
Man joprojām ir bail, ka kādreiz mani pašu palūgs iziet ārā no kādā kultūras pasākuma. Piemēram, bijām Valmierā uz "Kiršu dārzu" - ārprāts, kundzīte man blakus, liekas, bija gatava mani nošaut, ka Es, Redziet, Atļaujos Smieties!!!! Kā nav kauna!!!! Tā taču ir svētā māksla! To baudot, jāsēž ar tik nopietnu seju kā uz poda!!! Pretējā gadījumā tu esi idiots, kas neko nav sapratis no lielajām sāpēm!!! Un pat tas, ka aktieri joko, neko nenozīmē!!! Smieties vienkārši NEDRĪKST!!!!
Tas ir tāds īpaša veida kretīnisms, es pat nezinu, kā lai to labāk nosauc un no kā tas rodas.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:28. Marts 2010 - 22:17
(Link)
padomiskā stāja vēl iekšā lielai daļai
[User Picture]
From:[info]jack
Date:29. Marts 2010 - 10:18
(Link)
Es būtu palūdzis no zāles iziet vietējos.