Marketings
Informācija plašsaziņas līdzekļiem
2011. gada 27. janvāris
Kuldīgas jaunā devīzē ir „Kuldīga – pilsēta ar dvēseli”
Noslēgusies konkursa par Kuldīgas tēla izstrādi 1. kārta un tajā par labāko atzīta devīze „Kuldīga – pilsēta ar dvēseli”.
Konkursa komisija par Kuldīgas tēlu pēc ilgām diskusijām pieņēmusi lēmumu neatzīt par uzvarētāju nevienu no konkursā iesniegtajiem vizuālajiem logotipiem, bet piešķirt balvu par devīzi „Kuldīga – pilsēta ar dvēseli” tās autoram, rīdziniekam Agrim Aucem.
=====
Drusku atgādina to Simpsonu sēriju, kur izrādījās, ka Springfīldas kase ir tukša, jo pēdējie trīs miljoni samaksāti marketinga kompānijai par saukli "Springfield - Good!"