Wed, May. 6th, 2009, 08:57 am

Etalonu sistēmā atrodas arī jauki pārsteigumi. Es vedu sīci uz bērnudārzu ar tramvaju. Sanāk tā, ka izkāpjam no tramvaja, bērns tiek aizvests uz bērnudārzu. Tad dodos atpakaļ uz tramvaju un parasti tas ir tas pats, ar kuru braucu uz bērnudārzu, tikai apmetis loku un tagad braucošs atpakaļ. Labā ziņa ir tā, ka stunda vēl nav pagājusi un mans etalonelis turpina būt derīgs arī atpakaļbraucienam.

Wed, May. 6th, 2009, 09:05 am
[info]le_minga

vai tad nav taa, ka tie taloni ir stundu deriigi braucot vienaa virzienaa?

Wed, May. 6th, 2009, 09:14 am
[info]krii

Vai virziens nevar būt apkārt galapunktam?:)

Wed, May. 6th, 2009, 09:16 am
[info]le_minga

vispaar nee :)
apbraucot apkaart - tas ir atpakaljvirziens ;)

Wed, May. 6th, 2009, 09:18 am
[info]markizs

vienīgā problēma, ka aparāts enivei neļauj to pašu e-talonu nopīkstināt par jaunu :)

Wed, May. 6th, 2009, 09:26 am
[info]sirdna

Viņš viņu zina. Es piebāzu talonu pie pīkstuļa, tas nopīkstēja, lai es atšujos, mans talons jau ir reģistrēts braucienam. Vairāk neuzmācos.

Wed, May. 6th, 2009, 09:35 am
[info]sirdna

Hmm.

Runa ir par 2.tramvaju, kurš ir unikāls Eiropas un pasaules tramvaju starpā to, ka tam galapunkts ir maršruta vidū, bet es iekāpju akurāt tai "vidusgalapunktā".

Interesanti, kurā momentā tā lunātiskā sistēma iedomājas, ka tagad brauc atpakaļ, Tapešu ielā vai Zasulaukā?

Wed, May. 6th, 2009, 10:06 am
[info]le_minga

vai tad vadiitaajs nepaarsleedz to sisteemu galapunktos pats?
-
bet jaa - vispaar interesants piedziivojums :)
patestee kaadu normaalu tramvaju ;)

Wed, May. 6th, 2009, 10:19 am
[info]sirdna

Vaidzēs palūgt ES atbalstu. Piemēram, ja testējam desmit tramvaju maršrutus, tas ir 20 galapunkti + 1 sviesta punkts 2.tramvaja maršrutā, brauciens sanāk ar divām biļetēm, viena turp, viena atpakaļ, tas ir 21 x 2 x 0.4 = 16,8 lati. Tālāk, ja sistēma sabrūk un mani savāc kontrole, tas ir divi latu, tobiš, 21 x 2 x 2 = 84 lati, ko atpirkties. Kopā 100 latu.

Process prasa laiku, garāku nekā stunda, teiksim, pusotra stunda. 21 x 2 x 1.5 = 63 stundas, teiksim, astoņas darba dienas tīra darba. Visi tramvaji nav manā tiešā tuvumā, nokļūšana pie tiem prasa laiku un līdzekļus, ierēķināsim arī izdevumus pusdienām, apmaksu personai, kura pa to laiku pieskata sīkos, zaudējumus, kurus ciešu, jo nestrādāju pamatdarbā. Vēl ir jāalgo auditori, kuri pārbaudīs procesa kvalitāti un sekos metodikas korektai pielietošanai, ierēķinām papildus pārbaudes neskaidros gadījumos, aizkavēšanos sakarā ar laika apstākļiem, vēl noteikti būs jāiziet sagatavošanās kursi un dažas dienas jāvelta, lai teorijā iepazītos ar e-talona sistēmas darbību, uh...

Rēķini paliek sarežģīti, bet, imho, apmēram trīs mēnešos un par kādiem divdesmit pieciem tūkstošiem latu es šito varētu atkost.

Wed, May. 6th, 2009, 09:36 am
[info]rediiss

es biju iedomājusies, ka galapunktā skaitītājus nomet pa nullēm. bet tas jau laikam būtu pārāk advancēti hehe good for you :)