Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2010-03-23 12:54:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
[marta beigas, kā jau ierasts, dusmīgs laiks, tāpēc nemaz netaisnošos]

visu rītu izklaidējos, zvanot visu iespējamo vid nodaļu konsultantiem. to meldiņu, kurš seko pēc "visi operatori ir aizņemti", šobrīd varu nodungot pat atpakaļgaitā. vienu reizi klausuli pacēla un uzreiz arī nometa, vienu reizi parunāju ar ļoti nogurušu tanti, kura teica, ka ne par ko mani konsultēt nevar.

nemīz, vid! es zvanu ne tāpēc, lai atprasītu tos precīzi divus saņus, ko esmu tev pārmaksājusi divtūkstošdevītajā taksācijas gadā. man ir citi jautājumi.

un šīs "sociālās garantijas"!! ja es varu ātri un pati izmazgāt savas grīdas, man nevajag pirkt brīnumaino mājas robotu kērbiju vai kā viņu tur, kurš izmaksās man miļons tugrikus un izmazgās manas grīdas ne labāk par mani pašu. atpēstiet mani no tā!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]nord
2010-03-23 13:14 (saite)
pamēģini jautājumus aizsūtīt pa ē- pastu, tur viņi tā naski atbild.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2010-03-23 13:16 (saite)
šo piegājienu es, cilvēks ar antipātiju pret telefonsarunām, mēģināju piekopt pagājšgad. aizsūtīju sarakstu ar jautājumiem centrālai nodaļai un tur, kur esmu deklarēta. centrālie neatbildēja vispār, lokālie atbildēja pēc mēneša :) un tikai uz vienu jautājuma no saraksta.

man droši vien ir Ļoti Slikta Karma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nord
2010-03-23 13:28 (saite)
polnij mrak

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?