Domāju, ka LU iestājeksāmenos filz. studentiem būtu nepieciešams kāds uzdevums, kas demonstrē atjautību un nevis vienkārši izvērtēt pēc atzīmēm. Es piedāvātu analizēt sekojošo izteikumu:
Eglīša objektīvās realitātes fragmentu tēlojumi, kurus skatītājs uztver kā precīzus realitātes atainojumus, ir pirmšķietami saprotami - vienkārši privātu telpu fragmenti un idejas , bez uzbāzīga stāstījuma par mākslinieka uzskatiem un izjūtām. Eglīša gleznas ir iedarbīgas un iesaista. (No IR)
Piemērs objektīvās realitātes fragmentu tēlojumam, kurus skatītājs uztver kā precīzus realitātes atainojumus:
![AG"](http://www.stiklagalerija.lv/images/galleries/eiropas_pilsetas_latviesu_gleznotaju_darbos_eglitis_jpg_8.jpg)
Eglīša objektīvās realitātes fragmentu tēlojumi, kurus skatītājs uztver kā precīzus realitātes atainojumus, ir pirmšķietami saprotami - vienkārši privātu telpu fragmenti un idejas , bez uzbāzīga stāstījuma par mākslinieka uzskatiem un izjūtām. Eglīša gleznas ir iedarbīgas un iesaista. (No IR)
Piemērs objektīvās realitātes fragmentu tēlojumam, kurus skatītājs uztver kā precīzus realitātes atainojumus:
![AG"](http://www.stiklagalerija.lv/images/galleries/eiropas_pilsetas_latviesu_gleznotaju_darbos_eglitis_jpg_8.jpg)
7 comments | Leave a comment