Cute little dead girl - [entries|archive|friends|userinfo]
cute little dead girl

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[17. Aug 2007|11:02]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
- vai tu nevēlies būt labs cilvēks?
- es vienkārši gribu būt laimīga
- tas ir bērnišķīgs egoisms
- jā es zinu

----
kapēc jābūt 'labam cilvēkam', ja jūtas nelaimīgs
Linksabuchot

Comments:
[User Picture]
From:[info]mena
Date:17. Augusts 2007 - 11:10
(Link)
Ja tic visādām bla bla bla teorijām, "labie"cilvēki slimo un mirst ar vēzi.
[User Picture]
From:[info]macabre
Date:17. Augusts 2007 - 11:47
(Link)
Figņa! Esmu vesels kā paralēlskaldnis!
[User Picture]
From:[info]goo
Date:20. Augusts 2007 - 09:34
(Link)
tu vienkārši pilnīgi nesaproti, ko nozīmē labs cilvēks
[User Picture]
From:[info]mena
Date:20. Augusts 2007 - 09:41
(Link)
Es esmu labs cilvēks. :/
[User Picture]
From:[info]goo
Date:20. Augusts 2007 - 09:46
(Link)
forši, apsveicu.
es gribēju teikt bla bla bla teorijas galīgi nesaprot, ko nozīmē labs cilvēks
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:10
(Link)
labs cilvēks ir laimīgs. ja viņš nav laimīgs, tad viņš nav labs cilvēks, jo dara pāri sev..
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:16
(Link)
laimīgs cilvēks ir tas, ka dara sev tikai labu
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:22
(Link)
rezultātā - jā. taču viņš dara labu arī citiem, jo tas dara labu viņam. tajā pat laikā ir jāmāk aizsargāt sevi no citiem, citādi ar to laimīti tā būs kā būs..
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:23
(Link)
viņš dara labu arī citiem, Ja tas dara labu arī viņam = egoisms
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:25
(Link)
oki, tas ir mans subjektīvais uzskats, bet es uzskatu, ka altruisms nepastāv vai arī robežojas ar idiotismu. jebkura civēka darbība ir vērsta uz sava ego apmierināšanu, pat tad, ja viņš dara labu citiem un tiešā veidā neko nesaņem pretī - viņam ir prieks par to, kāds viņš labs cilvēks ;)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:27
(Link)
pretruna vispār
jo tieši tā es to vakar dzirdēju - vēlme būt laimīgam, ir egoistiska un nosodāma.
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:31
(Link)
egoisms ir visas cilvēka rīcības pamatā un nevar būt nosodāms. bez sava ego cilvēkam būtu pašjāiznīcinās. laime - tas ir mērķis, kas vispār liek darboties cilvēkam. kurš ta ir tas lielais soģis bez ego un vēlēšanās būt laimīgam, kas Tev stāsta muļķības? :D
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:33
(Link)
tas ir citāts ko es dzirdēju vakar skatoties serialu
ok...taisnības labad to teica mācītājs un tas daudz ko izsaka
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:37
(Link)
ai, seriāli vispār ir murgs, scenārista un režisora koppīpējums. bet nu tas, ko teicu, ir tikai mani spriedelējumi. nedomāju, ka kristīgā baznīca nosoda vēlmi būt laimīgam, lai gan viņiem ir bezmaz dogma, ka kārtīgam kristietim ir jācieš, lai atbrīvotos no grēkiem vai kaut kā tā :D
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:38
(Link)
heh
es vēlējos dzirdēt domas par šo pieņēmumu ārpus 'to teica mācītājs' un to 'to teica tv'
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:43
(Link)
no ciešanām nav jāvairās, bet ne jau tās speciāli jāmeklē, ja jau mēs par kristietību.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:44
(Link)
dieviņš pats uzliek ciešanas lai pārbaudītu, tā kā ja jau tic tam K, tad no viņām neizbēgsi
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:45
(Link)
muļķības.
/to arī kādā seriālā teica? ;p
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:45
(Link)
"muļķības" par to uzlikšanu, bet es ar tevi neiesaistīšos teoloģiskās diskusijās, man ir pārāk jauka diena.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:47
(Link)
kapēc gan tev vajadzētu diskutēt ar mani par teoloģiju un mēģināt mani par kaut ko pārliecināt, ja man ir jau savs viedoklis, kas neprasās pēc korekcijām
tad kad tas būs nepieciešams, es pateikšu:)
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:50
(Link)
jā, es zinu tavu viedokli un pilnībā akceptēju tavas tiesības kļūdīties :)))
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:46
(Link)

visgudrie katoļu mācītāji
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:48
(Link)
nez kāpēc viņi to nesaka man, kura ar viņiem komunicē krietni vien biežāk?
/iešu aizdomāties par skabargām, baļķiem, selektīvo uztveri un stereotipiem.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:50
(Link)
nez kapēc tu nespēja paskatīties pāri savam katoļticīgās degunam un pieņemt to, ka ir arī citi viedokļi un tas ka tu kaut ko vairāk zini/komunikē nenozīmē, ka tu zini pareizāk
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:52
(Link)
dace, tā ir parastā "atmazka". par toleranci parasti bļauj tie, kuri pieprasa toleranci Pret Sevi.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:55
(Link)
vai tu mēģini pateikt to, ka es nevaru teikt, ka tavs uzskats nav pats pareizākais???????

[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:55
(Link)
pēc tavas pašas loģikas spriežot - nē, nevari vis.
pēc manas loģikas - pohuj ;)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:57
(Link)
nu
kamēr tu klabinies manā cibā un ar mani, tikmēr es varu teikt visu ko es domāju:)
i pohuj pārējais:)
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:46
(Link)
tru. protams, labāk izvairīties, ja tas ir iespējams. mani sajūsmināja reiz vanaga intervija laikam klubā (tas, kas žurnāls) - viņs teica, ka kārtīgs 'budists labākajā gadījumā var nonākt ellē, jo viņa dzīves mērķis ir atbrīvoties no ciešanām :DDD
[User Picture]
From:[info]macabre
Date:17. Augusts 2007 - 11:50
(Link)
Jā, tāpēc es esmu egoistiska cūka, bet... kur es eju tur spīd saule :D
From:[info]sileens
Date:17. Augusts 2007 - 16:19
(Link)
palīdzi citiem un tu palīdzēsi sev
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 16:20
(Link)
neesmu manījusi sevī aicinājumi, palīdzēt citiem, cerot, ka man no tā būs labums
es labāk pati sev palīdzu
From:[info]sileens
Date:17. Augusts 2007 - 16:25

Yoko Ono

(Link)
Give as much as you wish to take and you will receive satisfaction
[User Picture]
From:[info]goo
Date:20. Augusts 2007 - 09:36
(Link)
cerot, ka būs labums - tā nav palīdzēšana. tas ir darījums.
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:17. Augusts 2007 - 11:12
(Link)
laimītes pāriet, kkāds iekšējais atbalsta punkts paliek.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:17
(Link)
jap
From:[info]primadonna
Date:17. Augusts 2007 - 11:28
(Link)
vai tad "cilvēka labuma pakāpi" nosaka tas, cik viņš ir laimīgs vai nelaimīgs?
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:28
(Link)
labuma pakāpi laikam nosaka, vai viņš ir egoists savas laimes sasniegšanā
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:32
(Link)
ir divas labuma pakāpes - individuālā un kolektīvā, attiecīgi, vai tu pats sevi uzskati par labu cilvēku un vai sabiedrība tevi uzskata par labu cilvēku ;)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:33
(Link)
un ko ja- es sevi uzskatu par ļoti labu, bet sabiedrība uzskata, ka esmu samērā slikts cilvēks??
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:38
(Link)
ja sabiedrības viedoklis Tev ir svarīgs - slikti. bet sabiedrībai arī ne vienmēr ir taisnība. eh, grūti pateikt, būs jādomā vēl ;)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:43
(Link)
dzīvot sabiedrībā un ignorēt viņas viedokli
tas jau kā ar ģimeni - dzīvo kopā ar viņiem, bet visādi citādi 'spļauj virsū'
tikai sabiedrība ir liela un viedokļu daudz vairāk
es ar šo nesaku, ka tagad jāklausās ko tā Sabiedrība saka un jāseko viņai, bet ignorēt vidi kurā dzīvo ir stulbi, tad labāk pa taisno uz mežu
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:49
(Link)
sabiedrība no homogēna. ja Tu nepiekrīti sabiedrības uzskatiem par sevi, varbūt šī sabiedrības daļa nav Tev piemērota. tāpēc jau mēs veidojam draugu loku, kuros ieklausīties.
tajā pat laikā sabiedrības viedokli veido indivīdi, kuriem piekrīt pārējā masa. indivīdi mēdz kļūdīties, bet masa ne vienmēr spēj konstatēt kļūdu un turpina sekot. tāpēc es negribētu uzskatīt plašo sabiedrības viedokli par kaut ko a priori pareizu. viss ir jāfiltrē ;)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:51
(Link)
es jau tā arī neuzskatu:)
From:[info]mikii
Date:17. Augusts 2007 - 11:53
(Link)
liels panākums ;)
From:[info]primadonna
Date:17. Augusts 2007 - 11:33
(Link)
uz cita nelaimes laimi neuzbūvēsi:)
protams, ka jābūt egoistam, un tāds katrs arī faktiski ir, bet līdz noteiktai robežai.. un tas ir atkarīgs tikai no katra paša ego - pašpārliecīnātības, augstprātības, "cenas" utt.. manuprāt, šim egoismam nav nekāda sakara ar to "labumu"
From:[info]neesmusuns
Date:17. Augusts 2007 - 11:41
(Link)
es ar par šito domāju daudz pēdējās dienās. ne sūda nevaru izdomāt.
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 11:42
(Link)
:D
labs
[User Picture]
From:[info]daeve
Date:17. Augusts 2007 - 13:10
(Link)
un kas tad vispaar tavupraat ir egoisms?
taadas klishejinjas un mazus teicieninjus un labuma meerishanu... var runaat bezgaliigi.
un tu esi labs cilveeks?
(nelasiiju to visu juusu diskusiju apakshaa)
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 13:17
(Link)
es neuzņemos definēt egoismu, īsti nezinu
un es šaubos vai esmu labs cilvēks
un principā īpaši uz to arī nepretendēju
[User Picture]
From:[info]daeve
Date:17. Augusts 2007 - 13:20
(Link)
kapeec tad tu neesi labs cilveeks?
vai tad,kad cilveeks dazhkaart dara sev paari un mocas ar paarmetumiem uzreiz noraada par pasha cilveeka kvalitaati?
es nezinu,taada baigaa "melns un balts" kaartoshana.
es vispar nesaprotu kaa to var taa sakaartot un sadefineet,lai viss tur buutu skaidrs.
hmm,tu jau zini kaada tu buutu,ja buutu laba? tev ir taada nojausma,jau lai zinaatu,ka ir veerts vai nav veerts pretnedeet?
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:17. Augusts 2007 - 13:23
(Link)
jap zinu
jo pats sev esi labs, kad zini, ka nedari nevienam pāri, esi labs pret citiem un dari visai pasaulei labu..
tas protams tā vispārināti
un melns ar baltu te nedarbojas, jo katram labais/ļaunais ir savādāks
[User Picture]
From:[info]daeve
Date:17. Augusts 2007 - 13:27
(Link)
nu par to jau es runaaju,ka katraa zinjaa tomeer katram ir savadaak.
skan kaa tajaa suuda staastinja par to princi ar lapsu(heh,nevaru ciest to graamatu,meesls).
ak ja esi labs,tad citiem pari nedari? nunu,mees takshu esam cilveecinji tikai,nav takshu jaabuut paarakajam riebeklim,lai dariitu cilveekam sliktu,es,protams,nenjemu veeraa visaadus izvarottaajus,terotistus un taatalaak,bla bla bla.
shitaa praatuljoshana,miiljaa,man vispaar liekas,ir taads "bla bla" un visaadu itkaa seinzinaamu teicienu un "skaisti izklausaas" salikshana.:)
tipa buusi labs un visi tad buus labi un skries pakalj un sargaas,lai tu nepakristu un visa tava apkaarteejaa pasaule buus laimiiga.
shausmas shausmas!
[User Picture]
From:[info]goo
Date:20. Augusts 2007 - 09:33
(Link)
būt laimīgam ir katra cilvēka pienākums, nevis vēlme vai sapnis.

problēma ir tajā, ka lielākajai daļai cilvēku nav ne mazākās nojēgas par to, kas ir laime. filtri traucē. un nespēja saprast, ka īsta laime nevar būt atkarīga no ārējiem apstākļiem.