Mūzika: | Radio "NABA" - katram savu skaidrību! |
Paļāvos kārdinājumam un ieslēdzu televizoru. Nepagāja ne piecas minūtes un to izslēdzu un priecājos, ka pirms tam un tūdaļ arī turpināšu lasīt grāmatu par !Kung sievietēm. Taisnība Oļai, kura man nedēļas nogalē teica, ka televizors nogalinot smadzenes. Par to gan mani nebija jāpārliecina, taču viņai izdevās mani pārliecināt divas reizes. Pirmo reizi viņa man pārliecināja, ka nav latviete ("mani piespieda" bija viņas atbilde uz vārdiem, ka viņa gāja latviešu skolā, bet pēdējais piliens bija izskaidrojums, ka viņa nav augstprātīga, bet tas vienkārši ir krievu imperiālisms un krieviem par to ir pohuj). Otro reizi es neatceros. Bet tas bija tik svarīgi, ka vēl šodien par to domāju. Jebkurā gadījumā viņu man izdevās pārliecināt par !Kung sievietēm, jo sākotnēji Oļa iztēlojās, ka tas ir kāds jauns apzīmējums sievietēm-modernistēm vai sievietēm-mājsaimniecēm (līdzīgi, ka stilīgie vīrieši tagad ir metroseksuāļi) un tagad lasu grāmatu, ko ar tādām darīt. Bet nē, !Kung daiļavas ir no Botsvānas. Man patīk izrunāt viņu tautas nosaukumu, Oļa varētu būt pilnīga !Kung sieviete fonētisku iemeslu dēļ.
Domājot par televizoru, atcerējos, ka omai solīju aizvest avīzes uz slimnīcu. To gan es viņai un sev īsti nesolīju (un šķiet, ka mēs abi to sapratām), tāpēc būs rīt jāpiezvana tētim un jāpajautā, vai nav maz jau izrakstīta no slimnīcas. Viņai jau tur dikti nepatīk. Avīžu vešana arī nebija manā plānā, bet ņemot vērā, ka šodien nokārtoju trīs lietas pusstundas laikā, es varu teikt, ka to pagūšu izdarīt līdz Lieldienām. Tagad esmu paguvis slēgt kontu Parex, bet ne aiz tā iemesla, ko minēja Sudraba, man vienkārši to nevajadzēja. Pie pieprasījuma, lai atdodu savu debetkarti, personīgu iemeslu dēļ gandrīz iespurdzos, bet kulminācija bija atzīmēt iemeslu, kāpēc kontu slēdzu. Domājot par savu darbavietu un par pussabrukušo reklāmas tirgu, atzīmēju ailīti "citas bankas piedāvājums". Lai tad nu izvērš agresīvu reklāmas kampaņu.
Otra lieta bija noskaidrot, kur es savu pensiju glabāju, ko man samulsināja Swedbankas agresīvais mārketings. Viss kārtībā, esmu veiksminieks. Bet trešā lieta bija jau otro reizi sazīmogot Swedbankas rēķinus. Operatore, apkalpojot klientu nr. 367 bija manāmi pārsteigta, kad pēc ieteikuma nestāvēt rindā, bet šo operāciju veikt pie informācijas galdiņa, saņēma no klienta nr. 367 aizrādījumu, ka pie viņas rinda nebija, bet pie informācijas galdiņa gan. Šķiet tad mēs abi sapratāmies, ka pienācis laiks, kad klienti vairs nenāk uz banku - banka atnāks pie jums uz mājām un apēdīs visu treknumu!