Kofeīns :)

« previous entry | next entry »
May. 20th, 2026 | 02:08

Pārstāju mājās dzert kafiju, pārgāju atpakaļ pie sava iecienītākā dzēriena - kvalitatīvas liellapu tējas un kafiju tik dzeru darbā.
Kad pirmdien paņemu kafiju no aparāta, IZTEIKTI jūtama tās ietekme: motors trako, bik satraukuma sajūta - lietiņas, kas mazinās hroniskas lietošanas gadījumā. Un tāpat kā citas narkotikas - nepieciešama arvien lielāka deva.

Kofeīns. Narkotika, kas narkotika - piemīt othodņaka simptomi:
- galvassāpes
- enerģijas zudums
- aizkaitinājums
- trauksme
- grūtāk koncentrēties

Piemīt spēcīgas ietekmes simptomi retas lietošanas gadījumā:
- sirdsklauves
- satraukums
- izteikta stimulanta iedarbība


Sabiedrības divkosība - narkotikas ir OK, bet ne tās, kas parāda citādu realitāti : D

Pilns rublis | Komentēt | Add to Memories


Comments {20}

ctulhu

from: [info]ctulhu
date: May. 20th, 2026 - 02:34
Pilns rublis

Viss pareizi, tas kas nerada uztveres un datu apstrādes traucējumus ir mazāk bīstams.

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 02:42
Pilns rublis

Es gan "traucējumi" vietā lietotu TV analoģiju: pārslēgšanās uz citu kanālu. Tieši tik vienkārši.

Atbildēt | Pirmvārds


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 06:53
Pilns rublis

kofeīns konkrēti rada traucējumus smadzeņu darbībā. vismaz tādā nozīmē kā tu čakli lieto vārdu traucējumi.

Atbildēt | Pirmvārds


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: May. 20th, 2026 - 03:38
Pilns rublis

> Un tāpat kā citas narkotikas - nepieciešama arvien lielāka deva.

Nezinu gan. Savlaik dzēru kafiju spaiņiem, tagad 1-2 krūzītes dienā līdz pusdienlaikam, viss chill. Individuāli?

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 03:44
Pilns rublis

Noteikti, ka piemīt sava individuālas ietekmes porcija. Un es pat nekritizēju, filozofēju .

Bet, kad ilgi nelieto, pietiek ar kafiju dienā - ilgi jūt ietekmi.
Kad lieto bieži, jādzer 2-3 dienā.

Atbildēt | Pirmvārds


Kitty McOutrage

from: [info]black_robin
date: May. 20th, 2026 - 04:00
Pilns rublis

Jā, man kafija neiedarbojas VISPĀR. Ar baltu skaudību skatos kā citi uzvelkas un enerğizējas :)

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 04:14
Pilns rublis

Un tas "viss chill" vai tik nav hroniska lietotāja lietiņa: vajag devu, lai justos normāli. Sasniedz līmeni un ir miers.

Pārbaude/kalibrācija - nedēļu atturēties tīri testam, lai saprastu ietekmi uz indivīdu :F

Atbildēt | Pirmvārds


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 06:31
Pilns rublis

noteikti individuāli. es, piemēram, varu izdzert dubulto espreso un uzreiz aiziet gulēt diendusu. kamēr cits vēl stundas 8 ne.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 08:16
Pilns rublis

Kad dzeru ikdienā - same.
Tagad - neriskētu, jo rīta kafiju darbā jūtu vēl ap 17.00

Tā individuālā tolerance tāda kā treniņa lieta - loģiski.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 08:45
Pilns rublis

arī tolerance, bet arī tās ir nenormālas smadzenes uz kurām kofeīns un arī citas noteiktas psihoaktīvas vielas iedarbojas mazliet savādāk. ļoti iespējams esmu udhs spektrā. lai gan pshiatre pirms gadiem teica, ka esot normāls un lai vairs nerādos viņai acīs (:

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 08:50
Pilns rublis

mhm, forši par šo visu interesēties :)

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 09:00
Pilns rublis

nenoliedzami

Atbildēt | Pirmvārds


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 06:28
Pilns rublis

ir dažādas psihoaktīvas vielas ar dažādām iedarbībām un sekām, tāpēc jau nevajag uzreiz visas mest vienā katlā.

citādi man izklausās, ka tu saki, ka psilocibīns ir ok, tad jau heroīns arī pilnīgi ok.

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 06:33
Pilns rublis

Muļķības - no kurienes tu to nolasi?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 06:38
Pilns rublis

no tava puksta (:

"Kofeīns. Narkotika, kas narkotika"

"Sabiedrības divkosība - narkotikas ir OK, bet ne tās, kas parāda citādu realitāti"

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 06:47
Pilns rublis

Es ar to drīzāk norādu uz operēšanu ar neloģiku, ar izvairīšanos saukt lietas pareizajā vārdā. Ka sabiedrībā narkotikas ķipa sākas tikai no opiātiem un smagiem hihidēliķiem, lai gan ko definē vārds Narkotika? Vai tik ne vieliņas, kas ietekmē ibioķīmiju, raisa atkarības. Pat alkoholu atsakās pieņemt par narkotiku, lai gan etanols ir nekas vairāk kā narkotiska viela.

Kafija un bērni. Ja kafija ir pārtika, kāpēc nedot cilvēkam no, teiksim, 2 gadu vecuma? Sabiedrībā to nesauc par narkotiku, bet bērnus pret kofeīnu sargā - dubultstandarts.

Attiecīgi - putra, jo termins tiek aptekalēts jancīgi. Medicīnu no narkotikas bieži šķir tikai deva.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 06:51
Pilns rublis

etanolu izmeta no narkotisko vielu saraksta 70. gados, jo iemesli. es gan redzu tikai vienu - alkohola lobijs.

atsevišķā komentārā ierakstīju par terminoloģiju, kas man šķiet loģiskāka un nesačakarēta ar narkotisko vielu demonižēšanu paaudžu paaudzēs.

Atbildēt | Pirmvārds


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 06:43
Pilns rublis

Psihoaktīvās vielas - Jebkura dabas vai sintētiska viela, kas, nonākot organismā, ietekmē prāta darbību, emocijas un uzvedību.
Psihotropās vielas - Ķīmiska vai bioloģiska viela, kas izraisa atkarību un kuras aprite ir pakļauta stingrai starptautiskai un nacionālai kontrolei, lai novērstu tās ļaunprātīgu izmantošanu.

juridiski sīkumi, kas ļauj nelietot sabiedrībā nepieņemamo vārdu - narkotikas.

neatceļ sabiedrības divkosību attiecīgajā jautājumā.

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: May. 20th, 2026 - 06:51
Pilns rublis

Jā, problēma varētu būt tīri definīcijā un nevēlmē nosaukt ierastas ikdienas lietiņas par narkotikām, atbilst narkomāna definīcijai. Terminam stipri negatīva pieskaņa.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: May. 20th, 2026 - 08:45
Pilns rublis

tieši tā, neviens negrib, lai viņu sauc par narkomānu.

Atbildēt | Pirmvārds