martinja - [entries|archive|friends|userinfo]
martinja

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Dec. 8th, 2004|07:22 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Četras lietas, ko Dievs nezin:
1. Dievs nezin nevienu grēku, ko Viņš neienīstu;
2. Dievs nezin nevienu grēcinieku, ko Viņš nemīlētu;
3. Dievs nezin citu glābšanas ceļu, kā vien caur Jēzu Kristu;
4. Dievs nezin nevienu glābšanas gadījumu, kas nevarētu
notikt tūlīt.
linkpost comment

Comments:
From:[info]carnival
Date:December 8th, 2004 - 09:39 pm
(Link)
hmm.. tad jau tas dievs riktīgi iesūkā, ne? jēzus kristus vai cik labu gribēdams atnesis jaunas ciešanas (inkvizīcija, krusta kari, pagānu piespiedu kristīšanas), tad vēl viņš atļaujas paziņot, ka neko labāku par kristu nav izgudrojis. piedevām no aizbildniecības pār vienu tautu - ebrejiem, viņš pēc kristus savā paspārnē paķēra arī citas tautas. so - viņam ir visas iespējas glābt pasauli. tikai aiztrenc atpakaļ visus uz ēdeni un lieta darīta. bet varbūt ar mums spēlējas? nē, tā tas nevarētu būt, jo dievs tak mūs mīl. piedod, ka aizmirsu ;)
From:[info]aliisija
Date:December 8th, 2004 - 09:58 pm
(Link)
Tur tu nonaac pretrunaas Dievs nav nesis ne inkviziiciju ne karus,jo diezvai veesturee bija mineec ka pats Dievs Teevs devaas karaa pret pagaaniem vai sadedzinaaja uz saarta "raganas",BET gan tie bija cilveeki kas dariija to deelj naudas un Paavesta labveeliibas aizbildinoties ka dara to peec Dieva paveeles...
From:[info]carnival
Date:December 8th, 2004 - 11:09 pm
(Link)
nenonāku nekādās pretrunās, kuce. vienkārši tev prātiņš par īsu laikam, lai to saprastu. zinu, ka nejau kristus veda karus vai veica inkvizīciju (pēc standarta izpratnes), bet tam TIKA izmantots dieva un kristus vārds. secinājums - vai arī cik labs būtu kristus viņš kā vienīgais cilvēces glābējs smagi iesūkā.

p.s. inkvizīcijā un krusta karos bija arī daudz fanātiķu, nesaki, ka cilvēki to darīja tikai dēļ naudas, jo tādā veidā tu kļūsti smieklīga ar savu nezināšanu un neorientēšanos parastās lietās.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 8th, 2004 - 11:11 pm
(Link)
nu paga, lielākā daļa tomēr bija noziedznieki, kas to darīja, lai dabūtu grēku izpirkumu.
From:[info]carnival
Date:December 8th, 2004 - 11:14 pm
(Link)
:D tas arī
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 12:34 am
(Link)
Tu tici Dievam?
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 12:56 am
(Link)
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 01:17 am
(Link)
Kas ir tavs Dievs?
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 01:30 am
(Link)
pirmkārt jau smagi novērsies no tēmas. atkal saprati, ka neko jēdzīgu atbildēt nevarēsi, tāpēc sāc runāt par to vai vispār ticu dievam, kaut gan diskusijas temats bija "jā vai nē jēzum kā mūsu glābējam?" so - kur loģika? atkal dogmas? :)

bet ja jau tu tā gribi lūdzu - man nav izstrādāta koncepcija par dievu, vienkārši pēc savām pārdomām par pasauli esmu secinājis, ka tādam noteikti ir jābūt. bet visdrīzāk tā ir kāda nebūt bezprātīga griba.

un tagad nesāc lūdzu rakstīt kaut ko iz sērijas "ja tu netici manam dievam tad nespēsi neko saprast." bija tak laiks, ka tu neko nezināji par kristiem, dieviem, svētajām trīsvienībām, svētajiem vakarēdieniem un ēdenes dārziem. un lūdzu nesaki, ka tam visam noticēji uzreiz kā par to uzzināji, gan jau arī kādam brītiņam vajadzēja paiet. varbūt tiešām esmu skeptiķis, bet ja spēsi man arī kaut ko normāli paskaidrot varbūt arī kļūšu par kristieti ;D .
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 01:36 am
(Link)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 01:37 am
(Link)
ok ok, piedod. ticība dievam tevī ir mājojusi visu mūžu, tu vienkārši agrāk nezināji kā to nosaukt? :)
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 11:41 am
(Link)
es vienkaa neredzu shiem komentiem jeegu jo tu esi tik naidiigi noskanjoc pret kristietiibu.Visstulbakais no manas puses bija saakt tev vispaa kauko teikt bet es vienkaa saakumaa nezinaaju ka tas esi tu,manc tumsoniic,bet kaukaac mazs zeenc jo tu mineeji to primitiivo par krusta kariem un inkviziicijaam u.c.Es domaaju ja tu netici Dievam tad kaada jeega tev man visulaiku piesieties kaa tikai lai remdinaatu savu peeping-tom rituaalu:)Gudri cilveeki vienmeer atziist ka ir Dievs,mani tikai priecee ka neesi tik beernishkjiigs kaa domaaju ka esi:)
From:(Anonymous)
Date:December 9th, 2004 - 06:41 pm
(Link)
sorry, ka nevaru atbildēt tev to pašu, jo tu esi vēl stulbāka kuce kā sākotnēji domāju
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 11:48 pm
(Link)
tuc tuc:DDD
From:[info]laimdota
Date:December 10th, 2004 - 11:07 pm
(Link)
"tev prātiņš par īsu laikam"..nu gan texti..gribeetu zinaat cik tev tas praatinjsh ir liels ,ja pat nespeej pienjemt citas lietas kas it mazliet taalaak par tavu degungalu! forshi forhsi...
ko tik teikshu..to tik tu noliegsi un nodirsiisi...taakaa...man jau labi:)
From:[info]carnival
Date:December 11th, 2004 - 11:20 am
(Link)
njā. ja kāda lieta ir samaitājusi un līdz saknēm degradējusi visu pasaules kultūru tad piedod, ja nebūšu tas pats iecietīgākais cilvēks pret šo lietu.
From:[info]laimdota
Date:December 11th, 2004 - 02:59 pm
(Link)
nu ja nu ja...
neredzu jeegu vispaar ar tevi diskuteet,jo tu nevari pat uz briitinju nebuut aprobezhots un paskatiities arī no cita viedoklja...
From:[info]carnival
Date:December 11th, 2004 - 05:08 pm
(Link)
hmm.. un pati tu šobrīd esi miss iecietība 2004?

es gribu tev pateikt tikai un vienīgi to, ka man IR savs viedoklis. ne es, ne arī tu nevaram uz to visu paskatīties pilnībā objektīvi, un tu šobrīd esi pat aprobežotāka par mani, jo es vismaz neizdarīju personiskus apvainojumus, bet normāli tev paskaidroju kāpēc man nepatīk kristietība - tāpēc, ka tā ir degradējusi pasaules kultūru. un tas nav tikai tāds teikumiņš vien, varu arī argumentēt ja gribi.
From:[info]laimdota
Date:December 11th, 2004 - 05:12 pm
(Link)
esmu esmu taa 2004:DDD:DDDDD
nu ja...tas buutu persoonisks apvainojums ja tevi paziitu..
es aju teicu ka nav jeega:)
<>
From:[info]carnival
Date:December 11th, 2004 - 05:15 pm
(Link)
jā, lasot šādus komentus tiešām liekas, ka nav jēga. saproti - es vienkārši gribu izprast tādus kā jūs, jo pašreiz man visa jūsu pasaules uztvere liekas tik stulba, ka tāds stulbums pat nav iespējams, bet ja jau jūsu ir tik daudz varbūt tajā visā kaut kas ir. to arī cenšos noskaidrot, bet tu man neļauj.
From:[info]laimdota
Date:December 11th, 2004 - 06:12 pm
(Link)
nu tad taa arii mieriigi buutu jautaajis pashaa saakumaa martinjai nevis ar taadu takstu kaa tu saaki..
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 8th, 2004 - 10:08 pm
(Link)
ej ratā, [info]martinja rulz, vai tad tev nesagādā baudu stundām ilgi lauzīt galvu ap šitiem paradoksiem? tip atbrīvojies no kristietības priekšstatiem un izej no vienkāršas idejas - un kaifs visam vakaram. nopietni.

// a kas mīl, tas nespēlējas? nopietni? Dievs varbūt ir mazs bērns, kas spēlējas, spēlējas, un pastardienā paņems visas savas plīša mantiņas līdzi gultiņā.
From:[info]elu
Date:December 14th, 2004 - 09:54 pm
(Link)
man škiet, viņa neprasīja tavu viedokli

bail skatīties tālāk cibas dzīlēs, jo rodas iespaids, ka te pārsvarā dzīvojas kretīniņi, kuriem aiz sava izmisuma nav jaukākas konfektes kā uzbrukt citu ticībai

galu galā, ja tu tici tam, ka gūsi baudu onanējot vai dzerot alu no plastmasa pudeles tev neviens nesaka, ka redz - every time you masturbate, god kills a kitten vai piemēram analizē to, kāds ir alus ķīmiskais sastāvs un kā tas ietekmē tavu uzvedību sabiedrības ietvaros

turpini rakt savu laimi savā alā un nelien, nelien, nelien
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 8th, 2004 - 10:09 pm
(Link)
ei, bet vai tad Dievs nebija viszinošs?

// Svētdienas skolā gāju tikai bērnībā, bet šito frāzi tomēr atceros.
[User Picture]
From:[info]rebeka
Date:December 8th, 2004 - 10:25 pm
(Link)
kādēļ tik daudz skepses?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 8th, 2004 - 10:32 pm
(Link)
vēlēšanās saprast, ne skepse. nopietni. katrā reliģijā ir savi paradoksi, bet kristietībā viņi ir visabsurdākie.
From:[info]aliisija
Date:December 8th, 2004 - 10:43 pm
(Link)
nu nemaz nav absurdaakie:)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 8th, 2004 - 11:06 pm
(Link)
paga, paga, viszinošs Dievs, kas k-ko nezina, tas nav absurdi?
parādi man kādu citu reliģiju, kurā būtu tik absurdas tēzes, kas tiktu uztvertas burtiski
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 12:33 am
(Link)
tu nepaziisti nevienu relegjiju kaa tikai savu izdomaatu:)pat es nepaziistu visas relegjijas lai teiktu kaadu vispaarinoshu spriedumu par visaam relegjijaam...Lai teiktu taadus spriedumus ir jaabuut diezgan informeetam un iesaistiitam citaas relegjijaas...Bet man kaukaa ir aizdomas ka tev diezgan nav sajeegas par jebkuru relegjiju...
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 12:38 am
(Link)
ēēē?
nu vispār es teiktu, ka es pietiekami labi orientējos ne tikai kristietībā, bet arī budismā, daoismā, dažādu tautu mitoloģijās un primitīvajā reliģiskajā domāšanā vispār, kā arī ir priekšstats par sātanismu, vēdām, kā arī visādām jancīgām filosofiskām idejām, kuras principā var izmantot kā reliģiju (tip dzenbudisms, pārmaiņu grāmata etc.)
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 12:52 am
(Link)
Absurc!!!!!!To man tu nekad neiestaastiisi:DDDD Relegjiju saprot tikai tad kad ir iesaistiic tajaa nevis aarishkjiigi izlasijis graamatas par to un pateicis jauki riit lasiishu citu:DDD
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 12:59 am
(Link)
piedod, nenoturējos: vārdu "reliģija" raksta ar "i", nevis ar "e", tas viens.

un, otrkārt: saprast var to, ko spēj skatīt arī no malas. tu nevari aprakstīt, kā izskaties, pirms neesi paskatījusies spogulī.

un, treškārt: ko nozīmē "iesaistīties"? es esmu bijusi kristiete, esmu iedziļinājusies (pārliecības līmenī) dzenbudismā un daoismā, un tas, kas man patīk sātanismā un budismā, un daudzās primitīvajās reliģijās (vispār animismā un politeismā) man arī patīk pārliecības dēļ. tā visa ir daļa no manas pasaules uztveres, un tas, ka es neesmu 100% kādas reliģijas piekritēja, nenozīmē, ka es neko nezinu.
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 01:14 am
(Link)
bāc! nemuldi tik daudz nevajadzīgu lietu. atbildi par viszinošo dievu, kurš kaut ko arī nezina. vai tas nenonāk pretrunā? (šķiet tāds bija sākotnējais jautājums).
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 01:26 am
(Link)
Tur paraadaas juusu nezinaashanas kristiigajaa ticiibaa...Es tieshaam neticu ka,honeybee esi informeeta kristiigajaa ticiibaa...Piedodiet es neredzu jeegu jums to skaidrot:D juus apzinaties daudzas lietas,bet teelojat dumjus...tur nu pashi tiekat galaa:)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 01:30 am
(Link)
pag, pag. jēga ir tur, ka tu mums paskaidrosi, un mēs sapratīsim, kāda ir paradoksa atslēga. un attiecīgi būsim par pussolīti tuvāk 3vienīgajam Dievam. (vai tad kristiešiem nebija jāpalīdz citiem nonākt uz pareizā ceļa? tip lai mēs ar [info]carnival izbēgtu no elles liesmām un tā?)
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 11:31 am
(Link)
Juus jau negribat glaabshanu bet gan bezjeedziigus striidus.Bet es aizluugshu par jums:):)
From:[info]laimdota
Date:December 10th, 2004 - 11:17 pm
(Link)
bet tieshaam vai tad juus abi veelaties kljuut pestiiti?
to ko saka,pat nedzirdot,neiedziljinoties un nesaprotot nodirsh...galiigi debiili un aprobezhoti..!
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 11th, 2004 - 09:12 am
(Link)
ai, nu tu jau dzirdēji mūs un iedziļinājies, pirms nosauci par debīliem un aprobežotiem, vai ne? ;)

bet jājā, es gribētu būt kinda pestīta, es tik nezinu, kam lai sēžu kamanās. kaut kā negribētos atpestīties un pēc tam izrādīties par agresīvu kretīnu, kam vienaldzīgi un pretīgi visi, kas nelīdzinās viņam. (nenoliedzu: mēdzu būt tāda arī tagad, bet tagad man vismaz ir cerība, ka pēc atpestīšanās es mainīšos un kļūšu labāka ;))
From:[info]laimdota
Date:December 11th, 2004 - 03:02 pm
(Link)
iedziljinaajos gan...
vienkārši neuzskatu to par "diskusiju" un kautkādu interesi ,ja staastot un skaidrojot sanjem pretii tikai norirshanu
[User Picture]
From:[info]zum
Date:December 14th, 2004 - 08:44 pm
(Link)
Žetons!
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 12:45 am
(Link)
:D atbildi uz jautājumu par absurdumu, nevis tukši spried vai kāds te rubī fišku vai nerubī.
From:[info]carnival
Date:December 8th, 2004 - 11:17 pm
(Link)
laikam kāds te ir aplauzies
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 12:47 am

Raxti graamatu:)

(Link)
tu spried par to kur tev nav sajeegas ne pieredzes tev vienkaa gribas kaa vienmeer izteikt savu gudro viedokli...tu vienkaa paaraak gribi izraadiit to visiem cibaa...un runaaties monologaa ir tavs hobijs:)Citiem varbuut tu liecies gudrs???Taviem pieluudzeejiem...Bet man tu liecies beernishkjiigs bumbuliic:)izsevishkji shajaa teikumaa:laikam "kāds te ir aplauzies"
:DDDDD tu esi smiekliigs:)
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 12:58 am

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
bet spriežot pēc taviem komentāriem tu tiešām aplauzies, piedevām - smagi. kaut ko dogmatiski runādama, ka tiešām liecies smieklīga. bet vispār jau ja 87. gadā dzimusi kristīga sirsniņa atļaujas runāt tik skarbi, tas nozīmē tikai to, ka viņas vārdi nav pat pārdomu vērti.
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 01:16 am

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
tieshaam runaa monologaa:)Tev ir daudz ko teikt bet nav kam:)tad tu to uzber virsuu nospljaujoties vai tas ir pa teemu vai nav:)Izsevishkji par dogmaam:)ja veelies izteikties bet nevis paarmest vienam cilveekam par to ka pasaulee ir tik dauc cilveeku kas tic triisvieniigajam Dievam,tad ieposto vispaariigu postu ar savaam briinishkjiigajaam veertajaam domaam:)abpuseeji,es neuzskatu ka ir veerc diskuteet ar cilveeku kursh ir tik skeptiski noskanjoc un kura komentos sleepjaas viena liela doma NEEE TAA NAV ES DOMAAJU PAREIZI.Pasaki man vai ir jeega ar tevi runaat ja tava atbilde ir zinaama un tas ir izskaistinaac NEE:DD
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 01:22 am

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
kāda vēl diskusija? es tikai piemetināju, ka tu aplauzies, bet tu sāki stresot. diskusija mums abiem ir kaut kur augstāk nevis šeit. bet "NEEE TAA NAV ES DOMAAJU PAREIZI" vairāk ir iztekts tieši tev, par to es spriežu pēc tavas sarunas ar honeybee, nevis mani. un ja tā nav dodmāšana dogmās tad kas tad tas ir?
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 01:34 am

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
tavs neapraxtaamais stulbums:)Nav jeega kauko staastiit tev jo tu visu noliedz.otrkaart:par kristiigo Dievu neko nejeedz kaa tikai primitiivi spriest:)esmu dzirdeejusi tik daudz taadu domaashanu ka taveejo ka tu jau nu nekaadi nelic man aplausties ne arii sastresot...Vienkaa patiesiibaa viss SHITais saakas no taa ka tu esi cibas okshkjeris kas noliek citus un tjipa izraada savu gudriibu:)Bet kopumaa jaux bumbuliic:)arlabunakti:)
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 01:43 am

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
tad lūdzu - maniem primitīvajiem spriedumiem vari likt pretim savus neprimitīvos spriedumus, un es tiešām tos nenoliegšu, ja man tie izklausīsies jēdzīgi - apsolu. es vienkārši vēlos saprast šo uzskatu sistēmu. vai tas ir tik daudz prasīts?
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 11:30 am

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
biibelee(tu zini kas ir shii graamata?)ir daudzaas vietaas mineec ka Dievs ieniist greeku.Un tajaa pashaalaikaa Vinjsh miil muus kas esam greecinieki.Muusu vieniigaa glaabshana ir caur Jeezus krusta naavi paar muusu greekiem.Dievs saka ka glaabshana ir tuliit un tagad nevis jaagaida liidz naakamajai dienai.Martinja to nav domaajusi kaa Dieva nezinaashanu!Es saprotu kaa tas ir domaac,bet tas ir normaali ja tu to nesaproti.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 03:09 pm

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
un Kristus bija reāla persona, kas reāli nomiris un reāli augšāmcēlies, un ticēšana viņa vēsturiskajai esamībai ir noteicošā, lai cilvēks būtu kristietis?

// ja Kristus ir simbols, tad glābšanās caur viņa nāvi ir visnotaļ pieņemam, ja Kristus ir vēsturisks, nevis simbolisks fakts, tad tas kļūst apšaubāmi. precīzāk, diskriminējoši pret visiem cilvēkiem, kas nav kristieši (un Dievs, maita, mīl viņus, bet neļauj viņam glābties, kamēr jamie nepāriet "pareizajā" ticībā).
From:[info]aliisija
Date:December 9th, 2004 - 04:10 pm

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
Ko tu no manis gribi panaakt?Atrisinaajumu shai i-neta sarunai?vai lai es pasaku ka kristiigaa Dieva nav?Tu nevis intereseejies par kristietiibu bet staasti savas individuaalaas domas.Ja tevii buutu kaut mazaakaa veeleeshanaas ko saprast tu zobgaliigi un ironizeejoshi neiztureetos par manu teikto.Iznaakuma shim visam nav pilniigi nekaada.Es ticu ka Jeezus ir izglaabis manu dziivi un esmu to ljoti stipri piedziivojusi:)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 05:46 pm

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
kuš kuš. es taču nupat pastāstīju, ka ir aspekti, kuros es visnotaļ piekrītu kristietības pamatpostulātiem. t.i., JA pieņem Kristu nevis kā vēsturisku personību, bet kā simbolu mūsu katra iespējamai "otrai piedzimšanai" TAD glābšanās (gan ne no elles, bet no sava akluma) ir iespējama tikai caur viņu. āmen.

uztver to, lūdzu, kā pacietības-un-pazemības pārbaudījumu, m'key? :)))
From:(Anonymous)
Date:December 9th, 2004 - 06:48 pm

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
īstenībā esmu sapratis, ka šai kucei ko skaidrot nav jēgas. viņa uz katru komentāru atbildēs kaut ko no sērijas "viss ko es zinu ir tas, ka kristus mūs ir glābis un visi, kuri to uztver citādāk ir neiecietīgi un skeptiski noskaņoti neticīgie." njā... par to kurš ir noskaņots neiečietīgi un skeptiski var pastrīdēties, bet vispār jau man tas viss zb. so - lai tā kuce iet pakārties, gan jau kādreiz propaganda viņu izārstēs, jo tā tieši ir domāta nedomājošiem cilvēkiem, kuriem ie piedrāz savas ticības pamatu, galvenais, lai viena vai otra dogma būtu tāda, kurai var sekot, period.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 06:51 pm

Re: Raxti graamatu:)

(Link)
banned? ;)
From:[info]laimdota
Date:December 10th, 2004 - 11:22 pm
(Link)
tik nozheelojami...visu to pashu varu attiecinaat uz tevi...
kursh te ir aprobezhots un klaussaas tikai savaas pasauliigajaas domaas?un es atvainojos,kuram te jaaiet aarsteeties
[User Picture]
From:[info]rebeka
Date:December 8th, 2004 - 10:54 pm
(Link)
njaa, bet nereti vinji rodas cilveeku nezinaashanas peec
From:[info]abiii
Date:December 8th, 2004 - 11:06 pm

piekriitu tev

(Link)
viisss lielaako ties vinji rodas cilveeku nezinaashanas deelj, jo ja zinaatu tik absurdas lietas nerunaatu... tie kas ir viiss gudraakie agraak vai veelaak saprot ka kriestietiiba nav absurda bet gan patiesa un reaala arii shajaas dienaas(kaa saka 21.g.s.) :) besii arraa ja nezin un tad saka ka mees sapiipeejushies locamies bazniicaa un tad mums labi un tas esot Dieva Sveetais gars.... Blaa blaa blaa un taa runaa ja pac to nezin...
From:[info]carnival
Date:December 8th, 2004 - 11:11 pm

Re: piekriitu tev

(Link)
tad paskaidro, gudreli.
From:[info]carnival
Date:December 8th, 2004 - 11:16 pm
(Link)
martinja, negribi kādreiz sadzert alu? varu garantēt arī honeybee klātbūtni. būs forši! negribi alu - uzliksim sulu vai tēju.
From:[info]sanchet
Date:December 8th, 2004 - 11:51 pm
(Link)
jau sen gribeejies satikties ar shiem cilveekiem kas ir netaa, jo sheit vinji ir daudz savaadaaki nekaa dziivee!
runaat var daudz un gudri, spriest un apspriest!
bet tur taj dziivee , nau laika lai vareetu apdomaat atbildi, jaasaka tas kam tu tieshaam tici un tad var ieraudziit tikai patieso cilveeka seju
viss kas notiek netaa(visas diskusijas) ir baigais hajs!
taapeec nau pat veerc biidiit tekstus!
es te iebiidiiju taapeec lai vairaak nebiidiitu!
From:[info]carnival
Date:December 9th, 2004 - 12:08 am
(Link)
nu nu. tu neuzskati, ka uzrakstiits teksts ir ilgaak apdomaats un taapeec arii labaaks? man vismaz biezhi ir taa, ka dziivee kaut ko aatri atbildu un peec tam domaaju, ka vajadzeeja pateikt veel to un to un to un to. sheit atbildes pat ir preciizaakas un izprotamaakas, jo vispirms tiek apdomaatas.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 12:34 am
(Link)
dzīvē, manuprāt, es runāju pat bišķi gudrāk nekā netā ;)
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:December 9th, 2004 - 01:30 am
(Link)
Nē, dzīvē tu nevari izdvest ne vārda! Kautrīgā slampa (piedod, man iepatikās tas vārdiņš. liekas- saistīts ar slinkumu)!
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 01:32 am
(Link)
;)
pag, tad, kad es ieraugu tavu feisiņu, es ir gar zemi un neko nevaru pateikt, jo pilna mute siekalām...
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:December 9th, 2004 - 01:34 am
(Link)
[dāmiski ieķiķinos]Hihi, kādi glaimi...
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:December 9th, 2004 - 01:38 am
(Link)
[cenzēts], man tevis dēļ visa klaviere ar siekalām ;)