Marts 1., 2022


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
22:49
Bet vispār, jāatzīst, tas random niknums, kas manī ir krājies pa šīm dienām, un ko es īsti nevaru realizēt, toč aizies pret cilvēkiem, kas mūsu dievzemītē atļausies uzskatīt, ka krievs=slikti. Tīri tāpēc (skatoties uz sliktākajiem piemēriem), ka "krievs, kas nemāk latviski un angliski" ir sistēmiski iebāzts fucked up infosfērā, bet latvis, kas ir dzīvojis LV infotelpā + ar lielu varbūtību ir samācījies svešvalodas, toč ir varējis brīvi izvēlēties savu informāciju un izdarīt secinājumus.

/Jā, es centīšos mazāk cepties par figņu, jo tas neko daudz nemaina

(32 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:1. Marts 2022 - 23:09
(Link)
Tātad tu beidzot saprati, ka propaganda (no dažādām pusēm) strādā?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:1. Marts 2022 - 23:18
(Link)
Mīlulīt, es esmu dzimusi propagandā un trāpījusi trū latvju propagandā tieši tajā vecumā, kad cilvēki sāk saprast, ka "omg propaganda mums piš prātu!!!", the fuck are you talking about.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Marts 2022 - 00:00
(Link)
Domā, ka "esi sākusi saprast"? Nez kas tev lika saprast.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 06:05
(Link)
Again, 90. gadi Latvijā ar absurdām nacionālisma izpausmēm.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Marts 2022 - 10:12
(Link)
Apmēram kā pašreizēja absurdā ukraiņu nacionālisma izpausme.
Toties pašreiz tu vairs neesi propagandas ietekmē?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 10:13
(Link)
Protams, ka es esmu propagandas ietekmē. Ja kāds iedomājas, ka nav propagandas ietekmē, tad propaganda ar viņu savu darbiņu ir padarījusi līdz galam.
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:2. Marts 2022 - 08:42
(Link)
Latvijā pēc okupācijas palikuši ap 35% krievu imigrantu. Cik % no Taviem draugiem vai pat FB paziņām ir krievi?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 08:53
(Link)
No draugiem, ja rēķina mixed izcelsmi kā pus-latvietis-pus-krievs, 25 %. Paziņas nezinu, jo baigi nejautāju (es esmu no tiem, kas mūždien izgāžas, nesaprotot citu izcelsmi, un arī īpaši neraizējos). Tiesa, no tiem paziņām, kas nav ārzemnieki, laikam tikai viens ir imigrants no Krievijas (ļoti amazing čalis), laikam vēl daži ir imigranti no citām valstīm, pārējie ir šeit dzimuši un auguši.
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:2. Marts 2022 - 09:01
(Link)
Ja Tu nemelo, tad esi unikums. SIF vajadzētu Tevi preperēt.
Sociālo kontaktu etniskā kompozīcija kompozīcija welkomistiem ir ap 5% krievu. Parastajiem darba cilvēkiem vairāk, līdz pat 30%.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 09:17
(Link)
Man vienkārši nav draugu :D
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:2. Marts 2022 - 10:06
(Link)
Man liekas, šitais ir patiesībā ļoti atkarīgs no reģiona.
Latgalē un lielajās pilsētās grūti pazīt tikai 5% krievu, neatkarīgi no nodarbošanās.
Kaut kādās Cēsīs un Ikšķilēs - arī 5% savākt neiespējami.
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:2. Marts 2022 - 10:14
(Link)
Arī, bet es pie rīdziniekiem novēroju šo fenomenu, ka tieši kaislīgiem welkomistiem un liberāļiem FB draugu listēs nav krievi. Man nav skaidrojuma.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 10:20
(Link)
kā Tu zini, kurš ir krievs, kurš ne? o.O
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:2. Marts 2022 - 13:27
(Link)
Tas ir vispārinājums. Ja par krieviem sauc tikai rajona pacanus, tad varbūt nav. Chimera arī sevi sauc par krievieti. Un tādu krievu Latvijā ir diezgan daudz. Es arī sākumā nezināju, ka mana kursabiedrene, ar kuru izveidojās ļoti sirsnīgas attiecības, ir ukrainiete. Man klasē mācījās poliete, lietuviete, tautību grūti pateikt, ja tikai latviski sazinās.
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:2. Marts 2022 - 15:16
(Link)
Par krieviem sauc krievu okupantus, 1940.gadā Krievija iebruka Latvijā, 90tajos gados okupantu armija aizvācās, bet diezgan daudzi atvaļinātie virsnieki un civilie imigranti neaizbrauca.

Viņi ir cilvēki ar nacionālo pašapziņu, lepni par to, ka ir krievi un uzticīgi savai dzimtenei. Tie daži, kas norobežojās no savas valsts un neatbalsta savu tautu - tie ir nodevēji un tādu ir ļoti maz.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 15:20
(Link)
Yeah well that's bullshit. Es pat nesākšu atspēkot, velcies uz savu cibu vai pie saviem nacionāļu draudziņiem sūdzēties, kā latvieši negrib ienīst krievus tikai tāpēc, ka Tev gribas, lai pasaule ir sliktāka vieta, nekā tā jau ir arī bez Tava derdzīgā pienesuma.
From:[info]ninona
Date:2. Marts 2022 - 10:25
(Link)
Un atkarīgs arī no tā kādi ir tie krievi, ko cilvēks pazīst. Ja pazīstamo krievu lokā ir urlas un Kremļa zombiji, tad arī ar 1gab pietiek, lai krievi šķistu kakas. (Un tad ir arī jautājums, kā tā nākas, ka paziņu loks tāds pagadījies.)
Savukārt, ja pazīstamie krievi no vidējā latvieša atšķiras tikai ar to, ka pasē (Latvijas pilsoņa) rakstīts "tautība - krievs", tad nekā slikta par krieviem kā tādiem sakāma nav.
Man pat būtu grūti noticēt, ka Latvijā kāda cilvēka paziņu lokā var būt mazāk nekā 20% krievu, daudzus vienkārši nav iespējams atpazīt, jo viņi vienkārši ir normāli, eiropeiski cilvēki un runā skaidrā latviešu valodā. Arī Cēsīs un Ikšķilēs.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 10:28
(Link)
"daudzus vienkārši nav iespējams atpazīt, jo viņi vienkārši ir normāli, eiropeiski cilvēki" jezus, kas par frāzējumu :D nu tb es saprotu, ko Tu gribi teikt, un piekrītu, bet āāāāā, kas tā dara?
From:[info]ninona
Date:2. Marts 2022 - 11:22
(Link)
Tak grūti izdomāt, kā to pateikt :) Var jau kaut ko tādu: "cilvēku brīvību cienoši un Latvijai lojāli bla bla", bet tāpat visu domu nav iespējams sastūķēt iekšā.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 11:57
(Link)
Nē,es par to implikāciju, ka krievi ir defoltā nenormāli, kamōn
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:2. Marts 2022 - 14:41
(Link)
Bet kas šis par frāzējumu "no tiem paziņām, kas nav ārzemnieki, laikam tikai viens ir imigrants no Krievijas (ļoti amazing čalis)"? Tu pieņem, ka citi imigrantu no Krievijas uzskatītu par briesmoni, ja netiktu uzsvērts, ka viņš ir ļoti amazing čalis?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 14:46
(Link)
nē, viņš vienkārši ir amazing čalis un man tas bija jāpasaka :D
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Marts 2022 - 10:54
(Link)
Izklausās pēc mītiska sacerējuma. Krievi gandrīz nekad nerunā skaidrā latviešu valodā. Ļoti reti kurš ir tāds, kurš vispār runā tādā līmenī, lai aiz žēluma un ērtības pašam negribētos pāriet uz krievu valodu, bet tie kas runā puslīdz labi, vienmēr tāpat ir ar spēcīgu akcentu.

Attiecībā uz to eiropeiskumu. To labāk uzzināt, apskatoties kādas avīzes tie lasa vai pārraides skatās. Ļoti maz ir tādu, kas nedzīvo savā kultūrtelpā, neatkarīgi no izglītības un profesijas.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 11:57
(Link)
Kā Tu zini? Cik gadījumos Tu esi pārliecinājies, ka cilvēks, kas ar Tevi brīvi runā latviski, tiešām ir latvietis, nevis krievs?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:3. Marts 2022 - 20:32
(Link)
Vai tu tiešām neuztver akcentus? Ir ļoti viegli pateikt, ja kādam valoda nav dzimtā.

Man ir arī viens anekdotisks izņēmums. Krievu kekss, kurš runā pat ne rīdzinieka latviešu valodā, bet kaut kādā specifiskā vidzemnieku izloksnē. Acīmredzot bērnība tika pavadīta lielā latviešu vides ietekmē. Es neskaitu tos, ka dzimuši un auguši jauktās ģimenēs vai pārlatviskoti krievi. Tieši krievu diasporu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:4. Marts 2022 - 09:33
(Link)
Man šķiet, ka ir diezgan tautoloģiski taisīt drāmu par to, ka krievi nav integrējušies Latvijā, un precizēt, ka Tu runā tikai par tiem krieviem, kas nav integrējušies Latvijā.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:2. Marts 2022 - 13:32
(Link)
Tā varbūt bija Padomju laikā. Mani kursabiedri, veseli trīs, runāja ļoti skaidrā latviešu valodā, divi no tiem teicamnieki. Tak Latvijas augstskolā nav iespējams pastudēt, ja sliktas valodas zināšanas.

Chimera vispār runā daudz pareizāk par dzimtās valodas lietotājiem.

Publiska persona, režisors Dmitrijs Petrenko, nacionālistu acīs vispār paraugkrievs.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:3. Marts 2022 - 20:33
(Link)
Nu tu runā par eliti.:D
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:2. Marts 2022 - 10:04
(Link)
Es diezgan ilgi esmu nīdusi gan tos, kas uzskata ka krievs=slikti (jo pati par latvieti esmu iznākusi gandrīz vai vēsturiskas nejaušības dēļ), gan arī savus Putina nozombētos "krievu" radus.
Es ilgu laiku arī regulāri plēsos ar vīramāti, jo nesapratu, kā var tik ļoti ienīst krievus, ja viņu ir uzaudzinājis krievs.
Man liekas, tagad viss atkarīgs no pašiem krieviem - vai viņi, Latvijā dzīvojot, attapsies vai turpinās pūst Putina stabulē. Ja runā par maniem radiem, tad tur soctīklos klusums kopš 17.februāra.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Marts 2022 - 10:06
(Link)
Nu, es esmu diezgan etniski neitrāla parasti (etniski padumja būtu korektāks apzīmējums :D). Jāsaka, ka tādu trū putinistu manā burbulī nafff, un nevajag arī.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:2. Marts 2022 - 10:12
(Link)
Nu, "krievs" bieži vien Latvijā vispār nav tautība etniskā nozīmē.
Es pēdējās dienās atceros, kā uzskatīju savu darba kolēģi par krievu, bet izrādījās ka viņš ir pa pusei ukrainis, pa pusei baltkrievs, un vispār totāli apvainojies, ka viņu kāds uzskata par krievu. Viņi bieži vien tos etniskos krievus nīst vairāk nekā mēs.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:2. Marts 2022 - 13:33
(Link)
Man šķiet, ka daudzi Latvijā dzimušie vārdu krievs uzskata kā apvainojumu negatīvo konotāciju dēļ.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba