Skolotāja laboja kārtējo divpadsmitās klases skolnieces domrakstu. Viņa jutās izmisusi, skumja. Kārtējais divnieks. Kā gan var tā uzspļaut mūsu dzimtajai latviešu valodai. Vai par šādu valodas lietošanu viņa stāvēja barikādēs pirms 20 gadiem?
Muzikālā izaugsme.
Keitija bija no neta nolādējusi mūzikas gabalu. Viņai tas patika tik ļoti kad viņa pat iedeva to paklausīties klasesbiedram mārtiņam. Viņš uzreiz Nicki Minaj dziesmu ielika sev draugu albūmā un uzreiz pēc tam aizbrauca trennēties futbolu. Keitijai vispār bija ļoti laba muzikālā gaume laigan patreiz nevarēja izlemt ko ielikt savā Ipod un klausīties pa ceļam uz skolu. pēc neilgām pārdomām viņa tur ielika Nicki Minaj un Jessie J.
Keitijai bija prieks par to kad mūzika bija attīstijusies līdz mūzdienu līmenim. Agrāk runa dziesmās gāja tikai par politiku un reāli garlaicīgām tēmām. Tagat cilvēki dzied par attiecībām un interesantām lietām un ir arī labai mūzikai vaidzīgais ritms apakšā. bez ritma taču nevarētu klubos pie tā dejot!
Un papildus atzīmītei esmu uzzīmējuši šo zirdziņu!
Skolotāja to visu izlasīja un gāja sev ieliet jau otru glāzīti brūnā. Skaidrā prātā to nevar labot.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: