inbox.lv запустил новый портал на подобии klab.lv - AMIGOS.LV - блоги, ленты друзей и т.п.

From:[info]vistu_zaglis
Date:4. Septembris 2009 - 18:02
(Link)
Это в sc_news в таком смысле что теперь про нас в Инбоксе совсем уже забудут?
[User Picture]
From:[info]maris
Date:4. Septembris 2009 - 18:05
(Link)
Нам пиздец!
[User Picture]
From:[info]petrovichs
Date:4. Septembris 2009 - 18:23
(Link)
Mēs visi nomirsim :(
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:4. Septembris 2009 - 19:08
(Link)
doooooooooooooooooooooooomed!
[User Picture]
From:[info]jack
Date:4. Septembris 2009 - 18:22
(Link)
Kogda s sms`ami mozno budet zaplatit za paid user?
[User Picture]
From:[info]freakart
Date:4. Septembris 2009 - 22:20
(Link)
8 EUR uz paypal kontu billing@klab.lv un norādi savu žurnāli. Un tu tiki šodien manīts nākam ar lielu maisiņu (ar aliem) no balzamčika pie VEF
[User Picture]
From:[info]daysleeper
Date:4. Septembris 2009 - 18:31
(Link)
vai tad jau iepriekš nebija amigos.inbox.lv kaut kāds tīklojums? šitas jau kaut kas vecs jaunās skaņās ir atgriezies.
[User Picture]
From:[info]cannibalsmith
Date:4. Septembris 2009 - 19:16
(Link)
Bija gan. Es atceros.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:4. Septembris 2009 - 18:56
(Link)
laba ziņa, būs kur iet troļļot
[User Picture]
From:[info]insane
Date:4. Septembris 2009 - 19:03
(Link)
nu nu. šis portāls ir jau gadus 5 vismaz.
jauna versija gan ir uztaisīta.
[User Picture]