Baigi ilgi nekas te nenotiek jau.. :(

From:[info]rasbainieks
Date:16. Aprīlis 2008 - 14:07
(Link)
pag, tiem kas tankā, lūdzu pastāstīt - scnews vienmēr ir bijusi atvērtā postēšana?
[User Picture]
From:[info]watt
Date:16. Aprīlis 2008 - 14:14
(Link)
agrāk bija moderated, nezinu kas mainījies ;-/
From:[info]isk
Date:16. Aprīlis 2008 - 14:13
(Link)
+1
From:[info]digna
Date:16. Aprīlis 2008 - 14:30
(Link)
plus viens
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:16. Aprīlis 2008 - 14:54
(Link)
ieteikums:

plusvienotāji, vienojieties kopīgā dziesmā un rakstiet uz supportu, katrs pa meilam. sinbox admini taču nelasa cibas ņūzus.
From:[info]digna
Date:16. Aprīlis 2008 - 14:59
(Link)
Paldies par ieteikumu.
Eu, a uz ko jāsūta tas mails? Nū, kā es tos adminus varu sa'dabūt rokās.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:16. Aprīlis 2008 - 15:02
(Link)
support@klab.lv, ja atmiņa neviļ.
[User Picture]
From:[info]coletya
Date:16. Aprīlis 2008 - 17:33
(Link)
Es jau rakstīju un man uzmeta maukas. :/
[User Picture]
From:[info]wztr
Date:16. Aprīlis 2008 - 19:39
(Link)
kādu brīdi atpakaļ, šķeit pirms ziemassvētkiem, varēja peiteikties bezmaksas uz apmaksāto jūzeri
[User Picture]
From:[info]whiteknuckles
Date:16. Aprīlis 2008 - 23:15
(Link)
un tagad izglītojat mani! :D

Kādas privelēģijas piemīt apmaksātajiem jūzeriem?
[User Picture]