Sakarā ar to, ka ir ārkārtīgi karsts laiks (un serveriem, ar nevēlamām sekām, virsū spīd saule), man ziņo ka kompju pārvietošana jau sāksies šodien. Tā ka īpaši nekaujieties, ja Ciba neatsaucas. Pārvietos - strādās atkal.

From:[info]lavendera
Date:17. Jūnijs 2005 - 12:46
(Link)
Paldies par brīdinājumu, citādi es jau sāku bažīties, ka Ciba nogriezta :D Īpaši tāpēc, ka nebija parastā brīdinājuma "pidari, bļe!"
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:17. Jūnijs 2005 - 12:56
(Link)
un kā lai tu cilvēks plāno darbu, ja šitā viss mainās?!
[User Picture]
From:[info]watt
Date:17. Jūnijs 2005 - 13:01
(Link)
ja būtu šodien nomācies un lītu lietus, tad jau nekas nebūtu jāmaina :-p

a ko darīt? force majeure!
[User Picture]
From:[info]pzrk
Date:17. Jūnijs 2005 - 19:21
(Link)
Toč reāls force majeure! Beidzot pienācis tas laiks, kad arī manu dzīvi tas iespaido! (Nu ok, neiespaido, pat nepamanīju.) A citādi līgumos raksta, bet izmēģināt negadās.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:17. Jūnijs 2005 - 13:03

oftopiks bišķiņ