[User Picture]
From:[info]skuka
Date:28. Marts 2005 - 14:15
(Link)
ak vai
From:[info]dzingla
Date:28. Marts 2005 - 14:16
(Link)
Nu viss.
Sagādāji masveida ciešanas & paniku :)

Offt.: par v-dienu sorre, laukos iestrēgu
[User Picture]
From:[info]skuka
Date:28. Marts 2005 - 14:29
(Link)
starp citu, es gribētu zināt, vai Tu saņēmi. Vai es neesmu aizskaitījusi kaut kur ellē ratā.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:28. Marts 2005 - 17:17
(Link)
paldies:)
saņēmu gan:)
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:28. Marts 2005 - 14:31
(Link)
Ārprāc! Prasu naudu atpakaļ!!!!!
[User Picture]
From:[info]pzrk
Date:28. Marts 2005 - 16:28
(Link)
0,95 Ls/365=0,0026 Ls

Tad jau, lai būtu iespēja atdot vismaz kādu saprātīgu naudas vienību, jāprasa, lai uz vēl dažām dienām atstāj to izslēgtu
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:28. Marts 2005 - 16:39
(Link)
Tad prasīšu baudā ;))
[User Picture]
From:[info]pzrk
Date:28. Marts 2005 - 16:42
(Link)
Cik lielai baudai ir līdzvērtīga viena Cibas diena? ;)
Seksu diez vai var aizstāt, vismaz parasti ne. Citas baudas... ēst? dzert? Nu ja, jāprasa, lai uzsauc!
[User Picture]