pajautaa

B2B tirgus izpētes metode

« previous entry | next entry »
Jan. 6., 2016 | 03:18 pm
posted by: hmmm in pajautaa

Iesakiet kādu labu izpētes metodi, lai dabūtu "insaitus" no uzņēmumu pārstāvjiem (menedžeriem) par darba vides izaicinājumiem/ierobežojumiem saistībā ar informācijas un datu apstrādi, kaut vai anonimizētā formā? Tb kā uzzināt par lietām, kuras gribētos, lai notiek labāk/ātrāk/citādāk konkrētā uzņēmuma ietvaros, bet par kurām publiski vai ar svešiniekiem no malas parasti nerunā?

Mērķauditorija būtu vidēja līmeņa vadītāji, uzskatāmi par izglītotiem IT jomā, līdz ar ko risinājums varētu būt arī online formātā. Par fokusa grupām neesmu pārliecināts, jo tur cilvēki toč teiks, ka viss ir ok, vai arī tieksies piekrist tam vienīgajam brīvprātīgajam, kurš atzīmēs kaut kādu problēmu.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {5}

from: [info]fedrs
date: Jan. 6., 2016 - 04:55 pm
#

Socioloģiskā aptauja. Kad jāpēta iecienītākās makaronu šķirnes, publiku var piesaistīt ar Maximas dāvanu kartēm. Šajā gadījumā, pat nezinu... varbūt jāizlozē Porsche uz katriem 100 dalībniekiem.

Atbildēt | Diskusija


Позитивный человек

from: [info]hmmm
date: Jan. 6., 2016 - 05:07 pm
#

Budžetā nauda tik, cik Maxima dāvanu kartēm, bet paldies par ideju :)

Atbildēt | Iepriekšējais