B2B tirgus izpētes metode
Jan. 6., 2016 | 03:18 pm
No:: hmmm
Iesakiet kādu labu izpētes metodi, lai dabūtu "insaitus" no uzņēmumu pārstāvjiem (menedžeriem) par darba vides izaicinājumiem/ierobežojumiem saistībā ar informācijas un datu apstrādi, kaut vai anonimizētā formā? Tb kā uzzināt par lietām, kuras gribētos, lai notiek labāk/ātrāk/citādāk konkrētā uzņēmuma ietvaros, bet par kurām publiski vai ar svešiniekiem no malas parasti nerunā?
Mērķauditorija būtu vidēja līmeņa vadītāji, uzskatāmi par izglītotiem IT jomā, līdz ar ko risinājums varētu būt arī online formātā. Par fokusa grupām neesmu pārliecināts, jo tur cilvēki toč teiks, ka viss ir ok, vai arī tieksies piekrist tam vienīgajam brīvprātīgajam, kurš atzīmēs kaut kādu problēmu.
Mērķauditorija būtu vidēja līmeņa vadītāji, uzskatāmi par izglītotiem IT jomā, līdz ar ko risinājums varētu būt arī online formātā. Par fokusa grupām neesmu pārliecināts, jo tur cilvēki toč teiks, ka viss ir ok, vai arī tieksies piekrist tam vienīgajam brīvprātīgajam, kurš atzīmēs kaut kādu problēmu.