pajautaa

mersītis A140

« previous entry | next entry »
Jul. 25., 2014 | 02:37 am
posted by: zivs in pajautaa

Sorijs par komūnas bombardēšanu:

Kāpēc Mercedes A140 (vismaz ap 1999-2003 g.) ir salīdzinoši tik lēti?
Tur ir kāds iemesls, kā, piemēram, katrs remonts ir pusmašīnas cenā, ziemā visur mēdz iestigt, vai kas cits?
Vai var skatīties tajā virzienā, ja grib nesarežģītu, ekonomisku ikdienas auto?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

di_wine

from: [info]di_wine
date: Jul. 25., 2014 - 02:53 am
#

Atvainojos par neprofesionālu offtopiku, bet pirmā doma bija Mersedess un ekonomisks, khmmm-khmmm, ja vēl dīzelis... turi maku vaļā (remonti).

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jul. 25., 2014 - 02:57 am
#

Turpinot lasīt sludekļus, sāku nojaust, ka "atslēga" laikam ir problemātiskā ātrumkārbā. Un tad tas nav lēti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Jul. 25., 2014 - 03:00 am
#

Noteikti. Pēdējo mēnešu laikā vairākiem paziņām kārba nojājās, viens auto pārdeva, otrs spītīgi turpina cerēt uz brīnumiem :) Nav gan M., bet tas, manuprāt, nemaina ātrumu.
Vēl par ss.lv, ja runa, - tikko paziņas pārdeva sistu auto. Un, skat, paiet laicinš, un auto ir ielikts sludinājumos - pusremontēts, piekrāsots, izieta skate, nomainīti numuri (!), un cena divkārša. Tā ka šis arī svarīgi - pārbaudīt auto vēsturi pēc šasijas numura.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jul. 25., 2014 - 03:04 am
#

Jā, man draugs nule dabūja "abandonēt" C klases MB, jo, smejoties, kārbu bija lētāk nopirkt kopā ar mašīnu :)
Nu, skaidrs. Paldiesiņš!

Atbildēt | Iepriekšējais


traffico

from: [info]traffico
date: Jul. 25., 2014 - 03:12 am
#

Māsai bija kā reiz. Labā komplektācijā, laba paka un kā reiz dīzelis. Ekonomisks, mudīgs, ziemā nekur nesprūst, jo viegls etc. Remontēt neko lāgā nav bijis vajadzības. 1,5 g vēlāk nākamajam īpašniekam nācās motoru pieremontēt, jo viens no cilindriem īsti nestrādāja, bet tas arī it kā viss.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 25., 2014 - 11:38 am
#

normāliem mersedesiem (ne A, B un R klases) remonti ir nedaudz dārgāki kā citiem auto, bet plīst viņi stipri retāk. manu CLu uzturēt sanāk lētāk kā pirms tam bija Hondai Civic, kuru paņēmu ar 5700km nobraukumu un paldies dievam izdevīgi pārdevu pēc 5 gadiem ar 58000km nobraukumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jul. 25., 2014 - 06:16 pm
#

Ha, nākamais, ko taisos apskatīt ir tieši Civic. Bet nu es atļaušos nenoticēt par Hondas "sliktumu". Bija fantastiski laba pieredze ar Mazdu, un esmu dzirdējis, ka Hondas vēl labākas par Mazdām.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 25., 2014 - 07:36 pm
#

Civicā es daudz neiegrūdu, kārbai zobrati bija pabiruši, remonts uz 300Ls, bet nu tā 2-3 reizes gadā pa pārdesmit latiem, viens lielais remonts uz 500Ls un tad 700Ls pirms pārdošanas bija tāme kārtībā savešanai, bet vienojāmies ar pircēju, ka tas iet nost no cenas. tas remontējot ne Bensons auto, tur man 1x par miglas luktura maiņu paņēma 16Ls, tjip bezmkasas kafija, bet 3Ls vērtu spuldzīti turpmāk pats mācēju ielikt :D

es vienkārši rakstīju, ka ar Mersedesiem nemaz nav traki, detaļas ir dārgas, bet vajadzība ko taisīt nav. tik cik standarta eļļas maiņa ik pa 7000km 80Eur eļļa + padsmit eur par maiņu, bremžu kluči ik pa 2 gadiem 2*45eur+2*70eur un piekare 2x20Ls detaļas un pusstundas darbs maiņā. un tas ņemot vērā to, ka man ir luksus klases mersedes, C un E klasēm eļļu var mainīt ik pa 15K km un liet iekšā parastu eļļu pa 3Eur litrā, bremžu kluči kapeikas, piekare tikpat lēti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jul. 25., 2014 - 09:10 pm
#

Pa šo laiku jau paspēju samaitāt savu priekšstatu par lietotiem MB.
It sevišķi, nesen draugam "nolaidās rokas" cīnīties ar vizuāli teicamu, bet tehniski izjūkošu C klases MB.

Tā ka, tomēr Honda vai Audi A3.
Plds par viedokļiem, anyway!

Atbildēt | Iepriekšējais