pajautaa

« previous entry | next entry »
Jun. 1., 2014 | 12:30 pm
posted by: pecuminjsh in pajautaa

Kā EDS iesniegt elektroniski sagatavotus rēķinus? (Pašnodarbinātajam.)
Ar kvītīm viss ir vienkārši, ir podziņa: Pārskats par darījumu apliecinošo kvīšu izlietojumu. Zem "Darījumu apliecinošie dokumenti" nav nekas par to, kā arī jebkur, kur klikšķinājos un ikmēneša periodiskie googles meklējumi man neko nav devuši. Ko darīt ar elektroniskajiem rēķiniem? Un kā tos norādīt gada deklarācijā?

Tur ir tā podziņa, ka var sastādīt dokumentu no faila, bet neba nu VIDs gribēs visus manus rēķinus? Turklāt, man nav ne jausmas, ko nozīmē tie formāti, kurus viņi ir gatavi pieņemt (man visi ir ekselī = .xls).

Lūdzu, lūdzu, apgaismojiet mani. Un paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

from: [info]fedrs
date: Jun. 1., 2014 - 02:42 pm
#

Vai tad viņi prasa iesniegt rēķinus?

Atbildēt | Diskusija


pec

from: [info]pecuminjsh
date: Jun. 1., 2014 - 02:43 pm
#

Es pa ausu galam vienreiz dzirdēju, ka man neko ar rēķiniem nevajagot darīt, bet īsti negribēju ticēt.

Tad man gada deklarācijā vienkārši jāpiemet klāt manu rēķinu kopsumma un viņiem neradīsies nekādu problēmu ar to?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]fedrs
date: Jun. 1., 2014 - 02:47 pm
#

Tā nav tā iestāde, kurai mēdz gadīties problēmas! Problēmas ir visiem citiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jun. 1., 2014 - 04:09 pm
#

:D

Atbildēt | Iepriekšējais