pajautaa

« previous entry | next entry »
Aug. 16., 2013 | 12:38 pm
posted by: laukuroze in pajautaa

Sakiet, lūdzu, kā maksu nosaka pasākuma organizēšanas aģentūras? Vai tie ir % no pasākuma budžeta vai konstantas summas? Un ja konstantas - kāda būtu adekvāta cena par korporatīvas ballītes noorganizēšanu no A līdz Z ?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

austra

from: [info]au
date: Aug. 16., 2013 - 01:35 pm
#

30 procenti aģentūrai ir šaušalīgi daudz!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


jauna un kaislīga

from: [info]nrk
date: Aug. 16., 2013 - 01:47 pm
#

Jā, mums arī tā šķita un sadarbību atteicām. Bet pieļauju, ka tas var tiešām atšķirties degunam no deguna.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


austra

from: [info]au
date: Aug. 16., 2013 - 02:12 pm
#

tas gluži nav degunu jautājums - 30% ir vienkārši tirgus kropļošana! degunu jautājums varētu būt tikai tā, ja firma pati ir izlēmusi ar Jums nestrādāt un nosauc šādi ciparu, lai tiktu vaļā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mis Ciba 2006.

from: [info]laukuroze
date: Aug. 16., 2013 - 02:20 pm
#

tad normāli būtu cik % no tāmes? līdz 20?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


austra

from: [info]au
date: Aug. 16., 2013 - 02:49 pm
#

nu tas jau arī ir daudz.
tomēr
jārēķinās, ka aģentūras darbs maksā nosacīti ti, cik maksā un lētākiem pasākumiem procents var būt augstāks, dārgākiem - zemāks.
salīdzini, ja Tev tāme ir uz 50 000 latiem, tad tie var būt zem desmit procentiem, ja pasākums uz 10 000 latiem, tad procentuāli sanāk vairāk.

bet parasti jau dod pasākumam budžetu, un tad pati aģentūra izkalkulē, lai sanāk gan viss, ko gribas pasākumā, gan sev.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mis Ciba 2006.

from: [info]laukuroze
date: Aug. 16., 2013 - 03:39 pm
#

paldies :)

Atbildēt | Iepriekšējais