pajautaa

« previous entry | next entry »
Aug. 16., 2013 | 12:38 pm
posted by: laukuroze in pajautaa

Sakiet, lūdzu, kā maksu nosaka pasākuma organizēšanas aģentūras? Vai tie ir % no pasākuma budžeta vai konstantas summas? Un ja konstantas - kāda būtu adekvāta cena par korporatīvas ballītes noorganizēšanu no A līdz Z ?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

MaKo

from: [info]mako
date: Aug. 16., 2013 - 12:46 pm
#

Ballīte ir paredzēta Rundāles pilī starptautiskas megakorporācijas LV nodaļai vai sia "Ragi un Nagi" desmit darbiniekiem Pļavinieku dzīvokļu mājas pirmajā stāvā esošajā bāriņā "Pie Matildes"?
Te es tā ironisku mēģinu aizrādīt, ka gan jau ka cenu nosaka pakalpojuma apmērs.

Atbildēt | Diskusija


Mis Ciba 2006.

from: [info]laukuroze
date: Aug. 16., 2013 - 12:58 pm
#

Tāpēc arī es gribēju saprast, kā tā cena veidojas.

Nav runa par telpu īres, ēdināšanas izmaksām, bet tieši to - ko paņem tīri pasākuma organizēšanas aģentūra par savu starpniecību.

+/- 150 cilvēki, ja nu tas Tev, Mako, palīdzētu man atbildēt :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]fedrs
date: Aug. 16., 2013 - 01:01 pm
#

Tas ir komercnoslēpums, ko neviens Tev neatklās.
IMHO pēc deguna.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mis Ciba 2006.

from: [info]laukuroze
date: Aug. 16., 2013 - 01:05 pm
#

Es pat neprasu konkrētu summu. un zemāk ir viedoklis, ar ko pagaidām es aizlāpu savu informācijas caurumu.

Atbildēt | Iepriekšējais