pajautaa

Wizzair helpline

« previous entry | next entry »
Aug. 12., 2013 | 07:34 pm
posted by: marre in pajautaa

Hei!
Problēma sekojoša - es savā cirslībā esmu nopirkusi biļetes uz Londonu - turp pareizajā datumā(rīt), bet atpakaļ nepareizā - mēnesi vēlāk, kā paredzēts.
Pa Wizzair telefoniem neko nav iespējams noskaidrot, jo 1) var runāt tikai krieviski un 2) sakaru kvalitāte ir tik izcila, ka nekas nav saprotams.
Biju lidostā prasīt, cik maksā datuma pārcelšana - izrādās diviem cilvēkiem 190Ls. Nolēmu, ka lētāk iznāk nopirkt jaunu biļeti tikai atpakaļceļam. Protams, gribētos nepareizo rezervāciju atcelt un vismaz kaut ko saņemt atpakaļ, kas teorētiski ir iespējams, bet nesaprotu vienu - vai to var izdarīt, ja grib atcelt tikai pusi biļetes- respektīvi tikai atpakaļceļu?
Ceru, ka šeit ir kāds aviokompāniju eksperts vai vismaz nelaimīgais, kam ir gadījies līdzīgi un kas var padalīties pieredzē, kā rīkoties..

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {5}

Heda

from: [info]heda
date: Aug. 12., 2013 - 11:49 pm
#

Ja ceļojums apmaksāts ar Visa karti, teorētiski var atgūt naudu, bet dažādās valstīs ir dažādi nosacījumi

http://usa.visa.com/personal/cards/benefits/index.html
Par šo laikam jāinteresējas savā bankā.

Atbildēt