pajautaa

Divritenis

« previous entry | next entry »
Jun. 12., 2013 | 12:32 pm
posted by: vacatio in pajautaa

Kas jāņem vērā iegādājoties divriteni? (Tas, ka krāsa ir galvenais, tas skaidrs :), bet kam vēl jāpievērš uzmanība?
Kādi parametri, detaļas nosaka tā kalpošanas ilgumu?

Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {43}

sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Jun. 12., 2013 - 01:50 pm
#

Man tā pārdoma ir par to - Skaidrs, ka Maximā nevajag pirkt divriteni, BET ar ko atšķiras lielveikalu riteņi no specveikalu riteņiem un kāpēc viens ritenis maksā 190 LVL, cits - 650 LVL. Pat, ja skatamies vienāda pielietojuma divriteņus.

To par pacelšanas svaru un pedāļu aizsniegšanu jau it kā saprotu -tas jātausta uz vietas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 12., 2013 - 01:58 pm
#

ei, sākumā paskatamies, kas ir velosipēds

ir populārie kalnieši
ir sportiņi
ir daunhili - tie kas līdzinās kalniešiem tikai pederi zem sēdekļa rāmis kustīgs
ir tūristiņi, kas tādi kā kalnieši, tikai lielākiem riteņiem
ir sieviešu pludmales utt
ir pilsētas
- ho, ir saliekamie, kas paši ērtākie staipīšanai bet paši dārgākie

jautājums, vai tu gribi braukt kalnos lejos, ekspedīcijās, vai gribi braukt ātri, vai arī gribi braukt vējā matiem plīvojot, garā kleitā un begoniju pušķi priekšā riteņa kastē uz stūres?

tas noteiks rāmja formu

paši rāmji var būt no dzelzs kā man - vai alumīnija, vai kosmosa tehnoloģijas
tas nosaka gan vieglumu gan cenu

tālāk detaļas visas arī atšķiras kā zaporožecs no mersedesa ;)


es jau nu ieteiktu noteikt kādu velosipēdu gribi tīri no velosipēda veida teiksim pludmales/pislētas sieviešu rāmis
un tad skatīties veikalos kur kas līdzīgs - un tad es varu sarunāt atlaidi ja no veičiem

var jau iet pie meistariem un ar viņiem sarunāt lai saliek - varu iedot meistara telefonu
salikšana var nebūt lētāka kā veicī, bet noteikti par katru detaļu meistars galvos

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Jun. 12., 2013 - 02:01 pm
#

vai, tik smalki man nevajag. Man tādai ļoti neintensīvai lietošanai.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 12., 2013 - 02:08 pm
#

nu tad izvēlies no šiem:
pilsētas ritenis


kalnietis sieviešu



Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 12., 2013 - 02:12 pm
#

ja patīk pilsētas ritenis - tad iesaku paskatīties lietotus no nīderlandes
cenas +/- atbilst kvalitātei

un par detaļām nebūs jāuztraucas - tie nenāk no maksimas ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Jun. 12., 2013 - 02:15 pm
#

Nīderlandē ar riteņiem viss labi? :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 12., 2013 - 02:17 pm
#



ķēdes pārvalks, kleitas sargi (lai neielien spieķos vai ķēdē) tādien nāk pēc noklusējuma - plus vēl lielais lukturis parasti ir un arī groziņš - groziņš gan laikam bija jāpaprasa tajos veikalos

es sievasmātei nopirku lietotu no NL - lieto bez bēdu

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]baltie_zushi
date: Jun. 13., 2013 - 12:06 pm
#

tu zini kur nopirkt kādu detaļu priekš holandiešiem rīgā? interesē kaut vai rumbas ātrumpārslēga kloķis un trose, bet citas triviālas lietas arī neskādētu

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 13., 2013 - 12:41 pm
#

to gan labāk pajautāt tiem, kas tirgo ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]baltie_zushi
date: Jun. 13., 2013 - 12:53 pm
#

bet tu jau ieteici pirkt lietotu holandieti, no kā secināju, ka tev par rezerves daļu pieejamību viss zināms :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 13., 2013 - 12:56 pm
#

man holandieša rezerves daļas nav bijušas vajadzīgas - jau piecus gadus ritenis ripo bez remontiem

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 13., 2013 - 12:56 pm
#

un ja man savajadzēsies, es aizbraukšu līdz meistaram un pajautāšu viņam

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]baltie_zushi
date: Jun. 13., 2013 - 01:01 pm
#

tev ir paveicies/tu maz brauc, bet tas nenozīmē, ka detaļas viņiem mūžīgas vai šeit nopērkamas

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jun. 13., 2013 - 02:18 pm
#

klau - es braucu 20 km dienā 5 dienas nedēļā ar savu mtb ;)

tas nīderlandietis ir sievenei ;)

un jā - kā es paskatījos, tad viss tur ir kā parastajam kalnietim, tikai bremzes atšķiras aizmugurējās - tās uz tādu ļerpatiņu

viņi jau visādi ir, tie nīderlandieši ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]baltie_zushi
date: Jun. 13., 2013 - 03:33 pm
#

ja vidusmēra holandietim būtu viss kā parastam kalnietim, tad mana pirmā komentāra nebūtu :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Mazs Zvērs

from: [info]violets_t
date: Jun. 12., 2013 - 02:00 pm
#

Tiem dārgajiem mēdz būt visādas ūberdetaļas, kas sadārdzina. Mazbrālim, piemēram, aizmugurējais ātrumpārslēgs bija gandrīz tādā cenā kā man viss ritenis. Lieki teikt, ka viņš pa mežiem ārdoties viņu salocīja un salauza, bet es pāris gadus dragāju pa Rīgas ielām un nekāda vaina nav :)
Tad vēl ir firmas, kuru pārslēgi un kas tur skaitās krutāki, droši vien arī ir, ka vieglāk pārslēgt un kas tur vēl. Rāmji mēdz atšķirties, bremzes kādas...viss salasās kopā. (Nē, es galīgi neesmu eksperts, šitās ir salasītās zināšanas pa ausu galam klausoties brāļu sarunas laikos, kad viņi aktīvi braukājās pa sacensībām)

Atbildēt | Iepriekšējais