Velosipēda ātrumu pārslēgšana

« previous entry | next entry »
Jun. 3., 2013 | 10:26 pm
posted by: digna in pajautaa

Kas tur īsti bija ar velosipēdu ātrumiem rumbā? Kad tiku pie sava mīlulīša, man, šķiet, jau veikalā ieteica, ka vienmēr jāsāk braukšana ar vieglāko pārnesumu, jo... savādāk kaut kas bojājas.
Aizmirsu, kāds tieši bija arguments, kas tieši bojājas? Šajā konkrētajā gadījumā runa ir par Nexus 3, ja tas ko maina.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {7}

from: [info]po
date: Jun. 3., 2013 - 10:42 pm
#

Nez, es arī pie tādas pārliecības pieturos - vnk pie lielākas slodzes ātrāk dilst detaļas, tāpēc vnk jālieto spēkam adekvāts pārnesums, lai kadence (mīšanās ātrums) vislaik puslīdz vienāds - gan pie maza, gan liela braukšanas ātruma.

Atbildēt


osinsh

from: [info]osinsh
date: Jun. 3., 2013 - 11:16 pm
#

Bojājas tāpēc, ka detaļas sūdīgi uztaisītas/apstrādātas. Rumba gavno. Teorētiski, viss kas tur var ātrāk sabojāties ir ķēde ātrāk izdstiepries - bet tā tas notiek ar visām. Rumbai ir jātur. Tur ārdoties ar ričuku, rumbu var nokaut, bet ne jau pa ielām vizinoties un tikai tādēļ, ka tu iesāc braukt nevis ar vienu, bet citu ātrumu.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 3., 2013 - 11:21 pm
#

Nu, un Nexus 3 taisīts ar lielāku pārnesumu diapazonu - mazais ir mazāks nekā "parasti" un lielais - lielāks. Līdz ar ko, iespējams, ar trešo tiešām jālauž kā Ekskaliburs.

Atbildēt | Iepriekšējais


MaKo

from: [info]mako
date: Jun. 3., 2013 - 11:19 pm
#

Nez. Man ir 3 ātrumi. 90% gadījumu izmantoju vidējo. Ja jāminas kalnā, lieku pirmajā robā, ja gribas izlekt un uzņemt tempu - 3.

Atbildēt


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Jun. 4., 2013 - 12:19 am
#

nezinu, man bija sešus gadus velosipēds ar ātrumiem rumbā, sāku braukt kā nu kuro reizi, braukāju ari ar nesaregulētu trosīti, lēkājošiem ātrumiem šurpu turpu, ilgu laiku pirmo ātrumu vispār nelietoju un rumba pacietīgi mani pacieta un nekādas bojājumu pazīmes nav rādījusi nevienā brīdī.

Atbildēt


from: [info]baltie_zushi
date: Jun. 4., 2013 - 08:42 am
#

in general rumbas pārslēgiem nepatīk, ja viņus pārslēdz zem smagas slodzes, toties atšķirībā no tradicionālajiem ārējiem viņus bez problēmām var pārslēgt uz augšu un uz leju arī stāvot
par braukt sākšanu gan būs samelots vai pārprasts, rumbas pārslēgiem par galveno (un uzsākšanas) pārnesumu parasti tiek uzskatīts vidējais

Atbildēt


ю

from: [info]ttp
date: Jun. 4., 2013 - 09:24 am
#

ar rumbu ātrumiem ir tā (vismaz ar vecajiem), ka visgrūtākais ātrums ir pirmais, kad nav nostiepta pārslēgšanas atspere, pēc tam grozot kloķi, rokturi vai kas nu ir tiek pavilkta atspere un atrums pārlec nākamajā, tāpēc beidzot braukšanu ir labi atlikt atpakaļ 1, lai tā atspere nav nostiepta, bet nu tur jau ar daļēji tas ir vienalga.
dilstošās detaļas ir dilstošās detaļas

Atbildēt