« previous entry | next entry »
Mar. 7., 2012 | 10:13 pm
posted by: marina in pajautaa

Muļķīga situācija, bet tā vienkārši notika:

kad izvācos no iepriekšējās dzīvesvietas, noslēdzu Lattelecom interneta pieslēgumu un izveidoju jaunu savā jaunajā dzīves vietā. Līgumā neskatījos, klientu konsultante arī nebrīdināja, ka, izrādās, man ir jānodod kaut kāds rūteris vai kas tur. Tad nu pēc 5 mēnešiem man pēkšņi piesūta rēķinu par 50 latiem par šo nenodoto gadžetu. Sazvanījos, teicu, ka centīšos viņu dabūt, bet izrādās, ka vecās dzīvesvietas tagadējais īrnieks diemžēl to jau likvidējis.

Lattelecom saka, ka tūlīt atdod mani kreditoru rokās.

vai tiešām tas maksā 50 latus? es saprotu, ka stulbs jautājums - bet vai pastāv legāls variants kā izvairīties no šādas naudas izmešanas vējā?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {42}

nxn

from: [info]nxn
date: Mar. 7., 2012 - 11:10 pm
#

nesaprotu, kāpēc tādos gadījumos visi domā, ka Lattelekom viens ir pie visa vainīgs?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]marina
date: Mar. 7., 2012 - 11:14 pm
#

es tā nedomāju. juridiski vainīga esmu es. bet vēl ir tā slavenā klientu apkalpošana, kurai būtu jārūpējas par to, lai šādi nepatīkami gadījumi nenotiktu

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 11:18 pm
#

njā - bet ja padomā - klientu apkalpošana tiek finansēta no pakalpojumu sniedzēja puses: tātad nav ieinteresēta "barot" klientu ar pakalpojuma devējam neizdevīgām informācijām :)
ja pats prasīsi - protams atbildēs un visu smuki izskaidros... bet ar neprasītiem padomiem parasti pakaļ ar neskries - neizdevīgi tak...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]marina
date: Mar. 7., 2012 - 11:21 pm
#

klientu apmalpošanas mērķis mūsdienās ir klienta lojalitātes un tātad ilgtspēja, nevis īslaicīga peļņa

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 11:27 pm
#

zinu un tikai tā arī strādājam mūsu uzņēmumā :)
bet - jau kādu laiku neloloju ilūzijas par (gandrīz) monopolistisku uzņēmumu darbinieku attieksmi pret klientu un darba devēju - diemžēl...
un ļoti ceru, ka kļudos

Atbildēt | Iepriekšējais