pajautaa

KASKO polises sadārdzināšanās - ir vai nav mīts?

« previous entry | next entry »
Okt. 31., 2011 | 10:02 pm
posted by: misame in pajautaa

Esmu dzirdējis apgalvojumus, ka, izmantojot KASKO apdrošināšanu pēcavārijas remonta izdevumu segšanai (esi vai neesi vainīgs, vienalaga), ar nākamo gadu polise sadārdzinās.
Mīts vai realitāte?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {6}

from: [info]divi_g
date: Okt. 31., 2011 - 10:08 pm
#

Pajautā konkrētajam apdrošinātājam, jo versijas ir dzirdētas dažādas atkarībā no summas, arī noteikumu pārskatīšana, lojalitātes bonusu atņemšana utt.

Atbildēt


Eva

from: [info]milk
date: Okt. 31., 2011 - 10:22 pm
#

Jaa, ja ir izmaksas, polise sadaardzinaas. Tas ir imho visur.

Atbildēt | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Okt. 31., 2011 - 10:42 pm
#

man nekas nesadaardzinaajaas bija pat leetaaka nakamaja gada - taja pasha apdroshinaashanas kantorii

Atbildēt | Iepriekšējais


smille

from: [info]smille
date: Okt. 31., 2011 - 10:26 pm
#

Teorētiski vajadzētu sadārdzināties tikai, ja esi vainīgs (jo ja neesi, tad viņi to starpību tāpat piedzīs no vainīgā apdrošinātāja). Realitātē varētu būt savādāk. Pieņemu ka apdrošinātājs analizē, cik ir bijušas vidējās izmaksas tādam auto un cik ir konkrēti tev - ja virs vidējā, tad sadārdzinās, ja zem, tad visdrīzāk iedod kādu atlaidi.

Atbildēt


from: [info]zannnch
date: Okt. 31., 2011 - 11:27 pm
#

nu, pagāš gad čalis uztaisīja avāriju, bija vainīgs, un viņam pacēla šī gada maksu. Cik daudz neprasīju, bet bija tāda lieta!

Atbildēt


from: [info]grey
date: Nov. 1., 2011 - 09:45 am
#

Man bija konkrēts gadījums, kad manam auto nozaga spoguļus. Biju godprātīgs pilsonis un par šo faktu paziņoju gan policijai, gan apdrošinātājam. Apdrošinātājs pēc iesnieguma par notikušo uzrakstīšanas, mani apgaismoja, ka 1) es nedrīkstu remontēties dīleru servisos 2) remontējoties "kaktu" servisos man tāpat būs jāuzņemas 100 LVL pašrisks. Līdz ar to par spoguļu remontu man būtu jāmaksā apdrošinātājam vismaz 100 LVL par neoriģināliem vai lietotiem spoguļiem. Līdz ar to apdrošināšanas atlīdzību pat nepieprasīju, jo tas man bija neizdevīgi.

Nākamajā gadā apdrošinātājs man zvana un laipni piedāvā atjaunot polisi. Summa tāda pati, neraugoties uz to, ka auto vērtība samazinājusies. Zemāk nedrīkstot laist, jo man ir bijis negadījums. Es saku, ka neesmu prasījis/saņēmis par to nekādu atlīdzību, viņi atbild, ka tas neko nemaina, sistēma uzrāda, ka bijis viens apdrošināšanas gadījums.

Tā, ka reitingu/nākamās polises cenu nenosaka izmaksas gadījums. Viņi piefiksē visu, - arī OCTA gadījumus. Apdrošinātājs nopelna vienmēr.

Atbildēt