Nov. 1., 2011 | 09:45 am
No:: grey

Man bija konkrēts gadījums, kad manam auto nozaga spoguļus. Biju godprātīgs pilsonis un par šo faktu paziņoju gan policijai, gan apdrošinātājam. Apdrošinātājs pēc iesnieguma par notikušo uzrakstīšanas, mani apgaismoja, ka 1) es nedrīkstu remontēties dīleru servisos 2) remontējoties "kaktu" servisos man tāpat būs jāuzņemas 100 LVL pašrisks. Līdz ar to par spoguļu remontu man būtu jāmaksā apdrošinātājam vismaz 100 LVL par neoriģināliem vai lietotiem spoguļiem. Līdz ar to apdrošināšanas atlīdzību pat nepieprasīju, jo tas man bija neizdevīgi.

Nākamajā gadā apdrošinātājs man zvana un laipni piedāvā atjaunot polisi. Summa tāda pati, neraugoties uz to, ka auto vērtība samazinājusies. Zemāk nedrīkstot laist, jo man ir bijis negadījums. Es saku, ka neesmu prasījis/saņēmis par to nekādu atlīdzību, viņi atbild, ka tas neko nemaina, sistēma uzrāda, ka bijis viens apdrošināšanas gadījums.

Tā, ka reitingu/nākamās polises cenu nenosaka izmaksas gadījums. Viņi piefiksē visu, - arī OCTA gadījumus. Apdrošinātājs nopelna vienmēr.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: