pajautaa

Motora maiņa

« previous entry | next entry »
Jun. 6., 2011 | 06:03 pm
posted by: humanz in pajautaa

Kā īsti ir - kā/kur var noskaidrot, kādu motoru var iedabūt kādā konkrētā mašīnā?

Nu, tas ir tā, lai tas neizmaksātu miljonu, nebūtu jāuzliek kaut kāda šķūninga priekša vai kaut kas tāds.
Vienkārši, ir ideja, ka tas nenāktu par ļaunu, it kā es pat zinu, ko es gribētu tur iedabūt, bet nav ne jausmas, cik tas varētu būt vienkārši/sarežģīti/dārgi.

Konkrēti - vai iekš 1995 gada ford escort ar motoru 1.6 L EFi (1598 cc) Zetec 90 PS (66 kW; 89 bhp) var iedabūt 1994 gada ford scorpio 2.3 L DOCH 145 hp dzinēju?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {29}

from: [info]divi_g
date: Jun. 6., 2011 - 06:33 pm
#

Nu "iedabūt" jau var gandrīz jebko jebkur, ja vien ir vēlme čakarēties un metināt (un dabūt pārbūves atļaujas). Citādi - nu, es laikam sāktu ar to, ka paskatītos abu motoru izmērus, stiprinājumu vietas, vārpstu - vai nu dabā mērīt, vai rasējumus meklēt, vai vismaz elektronisko daļu katalogu, mok no tā var kko izlobīt.

Atbildēt


Entitious

from: [info]unknown_entity
date: Jun. 6., 2011 - 06:35 pm
#

vai tik nebija tā, ka LR likumdošana neļauj aizvietot motoru uz lielāka tilpuma, nekā izstrādātājs paredzējis?

Atbildēt | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 06:38 pm
#

Nav ne jausmas!
Kur kaut ko tādu var palasīt?

Un un un, sliktākajā gadījumā, ir vēl 2.0 16v, kas ir kaut kas līdzīgs tam, kas ir iekš escort RS 2000.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]jaranga
date: Jun. 6., 2011 - 06:43 pm
#

aizvietot jau var, vineīgi TA neiziesi. so vai ir vērts čakarēties

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 06:51 pm
#

Nu, cik es palasīju, laikam jau izietu TA, ja būtu pārbūves projekts. Tikai tas drošvien maksā dārgāk nekā viss pārējais prieks.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 07:48 pm
#

http://www.csdd.lv/?pageID=1099297913 - 2. kategorija. you're welcome.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 07:51 pm
#

Cik jauks skaitlītis sanāk!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 07:53 pm
#

nu a ko Tu gaidīji. IMO tai mašīnā vajag ieguldīt dafiga vairāk līdzekļus, nekā ir vērts, but what do I know.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 08:41 pm
#

Nu, gz, skati ar pirmo izgāju. 1 par lukturi nenoregulētu un 1 par koroziju. Servisos neesmu bijis jau ļoti sen un lukturus regulēju pats.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 08:48 pm
#

mhh, da ne jau par tādu figņu kā skate ir runa, bet par to jumtu, stereosistēmu, durvju paneļiem n other shit. and wtf is "g" in "gz"?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 08:53 pm
#

Ar jumtu es pārāk vēl nesteidzos, jo tas tomēr ir kabriolets, ar kuru es joprojām nebraucu pa ziemu. Stereosistēma ir plānā - durvju paneļi arī.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 08:54 pm
#

nenulabi, whatever makes you happy, tik skaties, ka kopējais cipars nesanāk kā stipri palietots, bet stipri braucams bembis or sth. juss sayin (I really hate that car :D)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 08:56 pm
#

It kā manējais nebūtu stipri braucams :D
Man par to kopējo ciparu būtu pilnīgi vienalga, ja sanāktu viņā iedabūt 150zs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 08:57 pm
#

duuuude, nahuj jamajam tos 150 zs? vot pasaki, kāpēc?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 08:59 pm
#

a nahuj bembi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 09:02 pm
#

nu ne bembi, kaut ko jaudīgāku. bembis ir tikai piemērs. duuude, es saprotu, ka tev patīk modificēt lietas, līdz jāizmet pavisam ārā, bet nu vai ir vērts?
anyway, garšīgu pišanos ar visu šito pasākumu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 09:05 pm
#

Kaut ko jaudīgāku? Nu, es labāk braucu ar 150zs escortu nekā vnk "kaut ko jaudīgāku". Tur jau tā štelle ir.
Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 09:07 pm
#

mjāāāā, nuu, tavu gaumi man laikam nekad nesaprast :D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]chmo
date: Jun. 6., 2011 - 09:25 pm
#

Atlikt iršanu! Ja tam kabrioletam ir normāls stāvoklis, ir jēga viņu celt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]komeeta_naak
date: Jun. 6., 2011 - 09:54 pm
#

ai nu ko gan skuķi no nesmukām mašīnām saprot! man ka tik bembi un kārtīgi kantainu džipu podavaj, citus principā neatzīstu :D car nazi ftw!

Atbildēt | Iepriekšējais


zverj

from: [info]zverj
date: Jun. 6., 2011 - 07:40 pm
#

Noteikti, ka var, taču neiesaku šādu te padarīšanu veikt. Lētāk ir nopirkt jaunu 1995. gada ford escort un pārnest labās detaļas uz to. Problēmas radīsies elektronikā un dzinēja vadībā.

Atbildēt | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 07:41 pm
#

Man jau nevajag jaunu mašīnu, man vajag 150zs :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zverj

from: [info]zverj
date: Jun. 6., 2011 - 09:12 pm
#

Nu tad nopērc 94. gada eskortu ar 150zs. Hadeni un salonu vienkāršāk pārnest nekā motoru un elektroniku. Kolēģis šitā mēģināja no diviem opeļiem vienu uztaisīt. 3 mēnešus nojājās, nospļāvās un nopirka citu auto.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 09:15 pm
#

Atrodi man tādu eskortu :D
Vienīgi, es nezinu, kā es varētu pārnest jumtu :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


traffico

from: [info]traffico
date: Jun. 7., 2011 - 12:08 am
#

Cossworth bez jumta laikam naff :/ Bet tie arī maksā mazliet...

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]chmo
date: Jun. 6., 2011 - 08:03 pm
#

Scoprio taču pakaļa velk un motors gareniski stāv, tur būs ļoti daudz ko darīt pat gadījumā, ja to motoru var ielikt kaut vai izmēru un stiprinājumu dēļ.

Ja nav jāpārmetina stiprinājumi, tad nekādu projektu nevajag. Ja stiprinājumi ir jāpārmetina un to var izdarīt tā, lai par to apskatē nerodas aizdomas, tad arī viss ir labi. Ja nē, tad vajag projektu, kas maksā naudu.

Tam pašam Escortam nevar dabūt normālu un jaudīgāku dzinēju no cita Escorta? Tur viņiem viss īzī mainās pa gadiem.

Lai gan, atklāti sakot, kaut ko tik nopietnu darīt tādām auto kā deviņdesmito gadu escorts toč nav jēgas. Ja nu vienīgi tas nav smuks kabriolets.

Atbildēt | Diskusija


Daavid Sinervo (Malleus)

from: [info]humanz
date: Jun. 6., 2011 - 08:52 pm
#

Bļin, biju piemirsis, ka gareniski.

Tur jau tā problēma, ka jaudīgāku Escorta motoru īsti nav. Nu labi, ir tur kkādi xr3i un kaut kas tāds, bet nu tas jau tas pats vien ir gandrīz. Bet nu, spriežot pēc vikipēdijas, ir tas l4 motors ar 150zs 2l motori arī kaut kādiem Escortiem bijis un ja pareizi saprotu, tas arī ir tas scorpio motors. Galaxy arī tāds pats laikam ir.

Un šajā gadījumā, tas ir kabriolets, kas kādreiz varbūt būs smuks :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]chmo
date: Jun. 6., 2011 - 09:24 pm
#

L4 nozīmē motora tipu, ka ir četri cilindri rindā (tātad tas nav ne V, ne opozītmotors), tam nav sakara, ar to, kā tas ir pieskrūvēts un tas nav motora kods.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]chmo
date: Jun. 6., 2011 - 09:27 pm
#

Uzjautā šo burnout.lv un sierraclub.lv

Atbildēt | Iepriekšējais