ryanair!

« previous entry | next entry »
Sep. 19., 2010 | 01:27 pm
posted by: valium in pajautaa

Ir problēma ar ryanair. Lieta ir tāda, ka mans brālis ir nopircis biļeti, jau labu laiku atpakaļ no vācijas uz LV un atpakaļ. Vajadzēja izlidot šodien. Biļete nopirkta, nauda noskaitīta, taču lidostā saka, ka tāda biļete neeksistē. Kā tas ir iespējams?? Nauda noskaitīta, epasti saņemti ar visiem kodiem, izdrukāts, bet lidot nevar! Vai Latvijā ir ryanair pārstāvniecība, kam var piezvanīt un apjautāties, kas tas par stulbumu? Nevaru atrast nevienu tel. nr. latviešiem, arī neviens customer service epasts nav publicēts. Ko darīt?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {4}

Karstā latviete

from: [info]implozija
date: Sep. 19., 2010 - 01:47 pm
#

cik zinu, Latvijā nav īstas Ryanair pārstāvniecības, var vērsties lidostā, vai arī zvanīt pašiem Ryanairiem (vienīgi svētdienā nestrādā):
+353 1 2480856 - English speaking
Calls from mobiles and other networks may cost more.
Our lines are open Mon - Fri, 9:00 - 17:45 GMT. Please note that our lines are closed Saturday and Sunday.

es Tavā vietā vispirms zvanītu uz lidostu, viņi tur tādi atsaucīgi, vienīgi telefons ir maksas:

Calls from Latvia- 1187*

*0,45 LVL (VAT incl.) per minute for the clients of LMT
The rate for calls to the airport inquiries service can differ for other customers.
The time of waiting for response is also included in the charge.

Atbildēt


di_wine

from: [info]di_wine
date: Sep. 19., 2010 - 02:30 pm
#

Cik zinu, viņiem ofiss vienīgi Dublinā.
Droši vien ir vērts ar visām izdrukām doties uz lidostu un skaidroties jau tur! Tur taču noteikti ir Ryanair parstāvji pie check-in, gan jau viņi centīsies situāciju arī noskaidrot.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]blogggeris
date: Sep. 19., 2010 - 07:17 pm
#

pirms raksti komentāru, varbūt izlasi visu jautājuma tekstu - ...taču lidostā saka, ka tāda biļete neeksistē, skaidri izlasāms, ka ar visām izdrukām jau ir būts lidostā!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]karuna
date: Sep. 19., 2010 - 07:36 pm
#

Tieši tā arī dari – brauc atpakaļ uz lidostu un check-in, lai paskaidro, kur ir problēma.

Bet spriežot pēc tavas izpratnes, kaut kas ir nopietni izdarīts nepareizi.

Ar kodiem – tev nevajag kodus, bet izdrukātu iekāpšanas talonu. Var jau arī pēdējā brīdī lidostā, tikai tagad tas ir briesmīgi dārgi.

Ja ir kodi, tad online var pārbaudīt biļetes statusu arī kādu laiku pēc lidojuma. Ko tur uzrāda?

Ir aizdomas, ka biļete ir pirka ne no Ryanair pa tiešo, bet caur kādu trešo personu. Vai nu šī persona ir nolažojusi, vai vienkārši krāpniecība, kā iegāde ar zagtu kredītkarti vai vienkārši uzmetiens.

Atbildēt | Iepriekšējais