pajautaa

Bankas

« previous entry | next entry »
Jun. 1., 2010 | 03:20 pm
posted by: dunkelheit in pajautaa

Labdien! Esmu smagi vīlusies Swedbank, tādēļ esmu nolēmusi no tās atbrīvoties. Kādas banku ieteiktu TU?

Prasības:
  • Internetbanka (jā, jā, zinu, ka hansenei ir viena no labākajām, bet tomēr)
  • kaut kāda alternatīva OPEN kartei (respektīvi VISA classic, kas domāta jauniem cilvēkiem un, piemēram, bezmaksas norēķināšanas ārzemēs)
  • Sakarīgi bankas noteikumi, lai varu koriģēt savu kontu arī pa telefonu, nevis par katru sīkumu jāierodas filiāle, kaut tas fiziski nav īstenojams (ja vispar kas tāds ir iespējams)
PALDIES
ā, un lai operātori nav tādi, ka uz viņiem jākliedz un jāčakarē savi nervi :))

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {39}

Re: offt

from: [info]karuna
date: Jun. 2., 2010 - 10:31 am
#

Tev vajag skaistu reklāmu vai labu pakalpojumu? Man šķiet, ka vislabākā reklāma ir bezjēdzīga, ja aiz tā nestāv labs serviss. Izvēlēties banku pēc skaistas TV reklāmas ir diezgan stulbi.

Swedbank kā banka kopumā jau nav nekāds fail, bet kaut kā man arī ar viņiem vienmēr ir bijis vairāk čakara un nepatīkamu momentu nekā ar citām bankām:

1) nelaipnā apkalpošana. Reiz vajadzēja saņemt jaunu karti, bet tur viņiem nestrādāja sistēma. Nav problēmu, es tikai pajautāju, kad tad man atkal atnākt, un man aizvainoti atkliedza – “Nu kā lai es to zinu”.

2) Dabūju karti un cerēju izņemt Ukrainā bez komisijas no Swedbank ATM. To viņi paši bija izreklamējuši cenrādī, ka Ukrainā to varēs utt. Bet nekā, nezināmu iemeslu dēļ transakcija atteica. Izmēģinājos vairākos ATM dažādās dienās, zvanīju bankai, rakstīju, interesējos vietējā UA filiālē, bet bez rezultātiem. Neviens nekā nezina un tikai "blisina acis". Turklāt konta izrakstā transakcijas parādās kā izpildītas. Vēlāk pēc mana lūguma naudu atgrieza, bet ne precīzu summu, bet saskaņā ar valūtas konvertāciju, kas jau bija mazāka summa. Pēc tam bija jāprasa, lai atgriež arī šo summu, jo tā nav mana vaina. Drausmīgs čakars. (P.S. Ar pašu karti viss bija kārtībā, jo beigās izņēmu naudu no ne-Swedbank ATM ar komisiju).

3) Pieteicos punktu krāšanai ar karti. Pēc tam vajadzēja izņemt no klientiem saņemto naudu no Paypal konta. Ops, par šo summu atskaitīja punktus. Rakstīju Swedbank vairākas reizes, kamēr šos puntus atdeva atpakaļ, bet pateica, ka viņu sistēma neļauj automātiski to darīt, tāpēc lai es vien rakstot viņiem katru reizi, kad izņemu naudu no Paypal.

Beigās nospļāvos un atteicos no Swedbank kartes. Kontu atstāju, bet karti paņēmu no Parex.

Atbildēt | Iepriekšējais