« previous entry | next entry »
Apr. 5., 2010 | 11:57 pm
posted by: pieninjsh in pajautaa

Man te ar pasūtījumu ir sanākusi neražiņa un jau vairāk kā 2 mēn. laikā nav atnācis. Brēku necēlu, zinot LV pastu.. un summa arī nebija tā paša e-pasta vērta.
Bet šodien pārdevējs uzmācas ar feedback'u.. es vienkārši aizrakstu, ka preci vēl neesmu saņēmis, tāpēc nekādu feedback nevaru dot.
Un tad mani pārņēma kārtējais kultūršoks, kopš atkal dzīvoju LV.
Tā panika.. tā pretimnākšana.. cilvēks nu jau bez bazara esot izsūtijis vēl vienu identisku preci manai pasūtītajai.
Tad man rodas jautājums, vai LV 'viedie prāti un praktiskā domāšana kā tik kādu apčakarēt' nesāks šito izmantot ļaunprātīgi? Tikpatlabi es varēju būt saņēmis to preci un vnk pateikt, ka neesmu... jeb tomēr viņi kaut kādu atskaiti saņem par piegādātajām precēm?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {8}

Aizliegts Viljams

from: [info]aizliegts_v
date: Apr. 6., 2010 - 08:18 am
#

Par brēkas necelšanu - tā nav brēka, tā ir informēšana. Pārdevēja uzvedība var būt dažāda, bet atsauksmi viņiem vajag kā ēst, eBay viņiem griež nost atlaides par sliktām atsauksmēm vai to neesamību.
No iepriekšteiktā izriet arī atsaucība, pat ja pārdevējs nemaz nav tik labdabīgs.
Par sūtījuma atskaiti - atkarīgs no sūtīšanas veida. Ja parastais pasts, tad atskaite principā nav iespējama, vismaz Latvijā, Honkongas pastam ir refnr., ar kuru var redzēt, ka paka no valsts izgājusi, ja kurjers, tad ir atskaite vienmēr un parasti arī pircējam atsūta ref.nr., lai var pats sekot līdzi pakas ceļam.
Par dubultā saņemtu paku - ja tomēr atnāk arī tas pirmais sūtījums, tad pieklājīgi būtu vienu aizsūtīt atpakaļ.

Atbildēt