pajautaa

airbaltiks deliverē?

« previous entry | next entry »
Apr. 1., 2010 | 12:48 pm
posted by: begemots in pajautaa

vai ir kādam pieredze, kā labāk sakontaktēties ar airbaltic, ja biļetes pirkšanas laikā viņi man pasaka, ka ir bijusi tehniska kļūme -- un nekāds rēķins vai konfirmācija par biļeti neatnāk, bet internetbankā redzu, ka nauda ir rezervēta?

viņiem ir tikai maksas telefons -- un kāpēc, lai es maksātu, lai jautātu viņiem par viņu kļūdām? vai tiešām visam pārējam ir tikai pa faksu saziņa?
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {10}

Aste Kupla

from: [info]aste_loti_kupla
date: Apr. 1., 2010 - 01:11 pm
#

negribi ieiet tērbatas ielas birojā un tur visu izrunāt? tērbatas 14

Atbildēt | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Apr. 1., 2010 - 01:23 pm
#

atskaitīja jau atpakaļ, par laimi. bet paldies par ideju.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]ad_nocendum
date: Apr. 1., 2010 - 02:07 pm
#

FYI, ja AirBaltic saka, ka viņi nav saņemuši (vai jebkurš cits), tad momentā vienkārši vajag uz banku zvanīt un apstāstīt situāciju. Vienmēr palīdz momentā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Apr. 1., 2010 - 02:27 pm
#

aha, skaidrs. bet šodien viņi nevis nebija saņēmuši, bet viņiem biļešu rezervācijā ik pa brīdim parādās "tehniska kļūme", viņi kāreiz bija saņēmuši naudiņu no bankas, bet nepiegādāja biļeti man. :)

un banka teica, ka tipiski atpakaļatskaitās 15 dienu laikā, bet laikam airbaltic paši mācēja atcelt savu naudas paņēmumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


putnupr

from: [info]putnupr
date: Apr. 2., 2010 - 12:01 am
#

aaah tev debiilaaks variants.

Atbildēt | Iepriekšējais