pajautaa

servicenet

« previous entry | next entry »
Dec. 9., 2008 | 11:41 am
posted by: samantta in pajautaa

Atsauksmes par Servicenet?
Domāju nest uz garantijas remontu, datoram kāds dzelzis nosprādzis - strādā viss, kamēr neuzsilst.
Ņemu līdzi savu čeku un tik atdodu šamējiem? Un tiešām nekāda nauda nav jāmaksā? (neesmu nekad ar garantiju remontiem saskārusies, atvainojos ja muļķīgi jautājumi).
Pagaidām dzirdētas tikai sliktas lietas - mainot detaļas un atdodot vēl sliktāku datoru.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {19}

markizs

from: [info]markizs
date: Dec. 9., 2008 - 11:49 am
#

vai ta dvēl kāds bez viņiem vispār kaut ko fiksē pēc garantijas?

Atbildēt | Diskusija


from: [info]alt
date: Dec. 9., 2008 - 11:54 am
#

var sarunaat, ka taisa

Atbildēt | Iepriekšējais


fogo

from: [info]fogo
date: Dec. 9., 2008 - 11:59 am
#

ja tava datora vienīgais autorizētais serviss ir Servicenet, tad tev vispār nav nekādas izvlēles, jānes vien turp! pirmkārt, tāpēc, ka garantijas remontu nodrošina tikai un vienīgi autortizētie servisi, otrkārt, pieredze liecina, ka viņi izvirza pretenzijas, ja kāds cits serviss (vai nedod dies' tu pati) ir taisījis vaļā. resp., ja tu aiznes uz ražotāja neautorizētu servisu, tad Servicenet var pateikt, ka tas cits serviss tur kaut ko ir sabojājis un atteikt garantiju vispār.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]alt
date: Dec. 9., 2008 - 11:54 am
#

kaa peveicaas

aiziej liidz vinjiem - ja vinji uzskatiis, ka nav garantija, tad buus jaamaksaa..

Atbildēt | Diskusija


samanta

from: [info]samantta
date: Dec. 9., 2008 - 11:58 am
#

es zvanīju uz 220.lv, kur pirku datoru un viņi teica, ka man jāpaņem pirkuma dokuments (man ir tikai līzinga lapa un izbalējis čeks) un jāiet tur.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]alt
date: Dec. 9., 2008 - 12:00 pm
#

ja pirkuma pokumentaa ir uzskaitiita atsevishkjaa ierakstaa komponente, un ideaalaakajaa gadiijumaa veel arii garantijas terminjs, tad probleemaam nevajadzeetu buut.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


samanta

from: [info]samantta
date: Dec. 9., 2008 - 12:05 pm
#

cik saprotu, galvenais dokuments ir čeks. un noteikumos vispār ir teikts, ka garantijai jābūt ne mazākai kā 2 gadi.
katrā ziņā palasīšos noteikumus, saprintēšu un iešu bruņojusies ar argumentiem :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]alt
date: Dec. 9., 2008 - 12:15 pm
#

jaa pashi garantijas noteikumi ir izdeviigi tam, kursh dod garantijaa, tachu reekjinies ar to ka var pateikt ka nav garantijas cause

Atbildēt | Iepriekšējais


Sapnix

from: [info]rudzupuke
date: Dec. 9., 2008 - 12:30 pm
#

likums paredz ka apliecinājums ir pirkumu apliecinošs dokuments. Bet garantijas servisā var paprasīt garantijas talonu, to tad jāprasa tam, kurš pārdeva. Bet tas atkarīgs kā kuram ienāk prātā, pēc likuma vajag tikai čeku. Un garantija attiecas uz visām precēm 2 gadi neatkarīgi no blakus ierobežojumiem

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Dec. 9., 2008 - 12:34 pm
#

2 gadi nav obligāta garantija, NAV, NAV, NAV! Tev ir tiesības lūgt kautko darīt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sapnix

from: [info]rudzupuke
date: Dec. 9., 2008 - 12:45 pm
#

PTAL
27.panta 1.daļa
(1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Par preces iegādes dienu tiek uzskatīta diena, kad ražotājs vai pārdevējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Dec. 9., 2008 - 12:50 pm
#

ir tiesīgs lūgt un viņam var ATTEIKT! Nevis viņam ir tiesības saņemt obligātu un beizierunu pakalpošanu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sapnix

from: [info]rudzupuke
date: Dec. 9., 2008 - 12:52 pm
#

atteikt var tikai tad, ja prece atbilst vispārpieņemtajām normām par tās darbību, kā tas nav šajā gadījumā. UN ŠIS NAV TAS GADĪJUMS

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Dec. 9., 2008 - 12:53 pm
#

atteikt var jebkurā gadījumā, kad grib. Un tad jau viss ir tavās rokās, ja vari pierādīt, ka ir atteikts nepamatoti, vari tikt pie pakalpojuma, ja nevari pierādīt, tad vari iet.... :)

Atbildēt | Iepriekšējais


ELECTiC

from: [info]electical
date: Dec. 9., 2008 - 12:33 pm
#

2 gadi NAV garantija! beidzat vienreiz dezinformēt tautu, kad neko paši nezinat!
divu gadu laikā, jums ir TIESĪBAS iesniegt pretenziju par preces neatbilstību kautkādām jūsu prasībām (ražotājs, pārdevējs garantiju var noteikt kaut mēnesis).
Līdz ar to 2 gadu laikā vari ienziegt prasību un tev var ATTEIKT, tad vari pieprasīt neatkarīgu ekspertīzi un, ja tev nebūs taisnība, tad apr visiem izdevumiem maksāsi TU. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: anonīmiķis
date: Dec. 9., 2008 - 12:29 pm
#

Tā nav normāla prakse.
Nestrādājošo mantu būtu jāatstāj tur, kur pirki, nevis pašai jāmeklē, kur viņu labo. Garantiju jānodrošina pārdevējam. Protams, vari arī pati aizvest, ja tā ērtāk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Dec. 9., 2008 - 12:35 pm
#

šajā gadījumā, piekrītu, man ir pofig, kur viņi, labo, un man nav jāmeklē viņu servisa centrs (kā to kategoriski cenšās darīt ELKOR)

Atbildēt | Iepriekšējais


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Dec. 9., 2008 - 12:03 pm
#

mana pieredze gan nav slikta ar sevicenet. Nu ir sanākušas bļaušanas par administratīviem jautājumiem un termiņiem, bet tas jau normāli starp divām juridiskām personām.

Atbildēt | Diskusija


Petrovichs

from: [info]petrovichs
date: Dec. 9., 2008 - 01:12 pm
#

Tas nav normāli. Pierasti varbūt, bet ne normāli ;-)

Atbildēt | Iepriekšējais