biroja adminstrators

« previous entry | next entry »
Okt. 26., 2008 | 03:57 am
posted by: bonhomme in pajautaa

būtu pateicīgs, ja kāds izklāstītu, kādiem pienākumiem būtu jāietilpst zem titula "biroja administrators". es saprotu, ka ir divas versijas, no kurām viena ir `ko tas pēc definīcijas nozīmē` un otra `kā tas reāli notiek vairumā biroju`. paldies par atbildēm jau iepriekš.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {13}

from: [info]lepele
date: Okt. 26., 2008 - 09:42 am
#

no peiredzes - katrā organizācijā zem šī amata bija pabāztas pilnīgi atšķirīgas lietas, sākot ar lampas nomaiņu šefa mašīnai un beidzot ar prezentāciju gatavošanu, un amata apraksti katrā vietā tāpat nebija dažādi, plus reālajā dzīve'vēl iekļāva lietas, kas tur nebija minētas, tāpēc - katrs gadījums ir specifisks un zem šī nosaukuma var slēpties dajebkas. nav vairs padomju laiku, kad bija amatu klasifikators un viss notika stingri pēc apraksta

Atbildēt | Diskusija


from: [info]lepele
date: Okt. 26., 2008 - 09:42 am
#

tfu, saputrojos, BIJA dažādi, nevis nebija

Atbildēt | Iepriekšējais


sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Okt. 26., 2008 - 12:15 pm
#

+1 par to, ka katrā uzņēmumā šie pienākumi var atšķirties kā diena pret nakti.

Atbildēt | Iepriekšējais