pajautaa

« previous entry | next entry »
Sep. 2., 2008 | 01:17 pm
posted by: bez4pieci in pajautaa

man, maniem draugiem un kolēģiem pienāk īsziņas no chrysler pārstāvniecības rīgā, kam neviens no mums nav devis savu tālruņa numuru. jau apnicis zvanīt chrysler mārketinga daļai, kur, starp citu, tālruni vairs neceļ.

kur man vērsties, lai viņi beidzot aizvērtos? patērētāju aizsardzības birojs neklapē ar ausīm.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {27}

Sapnix

from: [info]rudzupuke
date: Sep. 2., 2008 - 02:56 pm
#

jebkurā gadījumā tev ir tiesības, šajā gadījumā no chrysler pieprasīt informāciju par to, kāda info par tevi ir viņu rīcība un kas ir informācijas sniedzējs, un kādā veidā (automātisks process, manuāli) šī informācija ir saņemta. šādu pieprasījumu tu vari veikt jebkuram uzņēmumam, kas glabā tavus datus, divas reizes gadā. to paredz datu aizsardzības likums.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


iedarbīgas zāles

from: [info]bez4pieci
date: Sep. 2., 2008 - 02:59 pm
#

jā, šo jau izpētīju. taisos arī to iesniegumu rakstīt.

Atbildēt | Iepriekšējais