pajautaa

« previous entry | next entry »
Apr. 27., 2008 | 02:32 pm
posted by: vacatio in pajautaa

Cik ilgu laiku pirms izlidošanas ierodaties lidostā? Kāds ir optimālais laiks, lai nebūtu jāšež un "jākūko" un, nebūtu arī jāskrien pēdējā brīdī?
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {31}

from: [info]atis
date: Apr. 27., 2008 - 03:08 pm
#

jā, tas ir labs. galīgi biju aizmirsis, elektroniski čekojoties nav rindas un viss notiek salīdzinošo ātri. bet 90% tautas tāpat stāv monstrīgajā rindā.

es gan no airbaltic izvairos kā no mēra, jo viņu lidmašīnas ir vecas, salonā nav gaisa un baiss troksnis un smirds pēc izplūdes gāzēm un neviens cits man tik bieži nav atcēlis lidojumus, jo laikam nav lidmašīna bijusi pilna :)) pēdējais iemesls mani visvairāk izbesī

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Hlorēts ūdens

from: [info]lennay
date: Apr. 27., 2008 - 03:28 pm
#

hmm, izklausās, ka esi dikti zinošs lidošanas jautājumos. varbūt varēsi īsi apstāstīst, kas ir internet chek-in un kā tas reāli darbojas? (konkrēti par KLM ir runa). paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]atis
date: Apr. 27., 2008 - 03:47 pm
#

ar KLM neesmu elektroniski čekojies gan. KLM ir forši un laipni, bet mēdz kavēties paši vai aizkavēt (atlidināt ar nākamajiem reisiem) bagāžu :)

parasti ir tā, ka dienu (24 h pirms lidošanas) jāielogojas aviosabiedrības mājas lapā (parasti pa e-pastu, uz kuru atsūtīta biļete atsūta atgādinājumu un linku). tur jāspiež uz check-in un gatavs. dažreiz iespējams pat pašrocīgi izvēlēties sēdvietu, tas rullē

parādās gatava bordinga karte, kas pašam jāizdrukā (tas ir pilnīgi obligāti!!! esmu čekojoties redzējis ļaudis, kas saka ka iečekojušies internetā bet karti nav izdrukājuši, viņiem ne vienmēr var palīdzēt un tad jāiet uz aviosabiedrības biroju, kur vienmēr pirms reisiem ir rinda vai interneta kafejnīcu drukāt to karti un milzīgs risks nokavēt lidmašīnu).

ja nav bagāžas (izņemot lidmašīnas salonā vedamās) tad elementāri - pa taisno jāiet uz muitu un lidmašīnu, līdz ar to var ierasties vēlāk lidostā. ja ir bagāža, tad jāiet pie speciāla lodziņa atstāt bagāžu (kā airbaltic rīgā), bet iespējams, ka jāstāv ar visiem pārējiem kopējā rindā. tad nekāda laika ietaupījuma nav.

ja man ir bagāža, uz elektronisko čekinu neiespringstu, jo vienmēr var gadīties problēmas ar pārsniegtiem kilogramiem vai vēl ko un tad nekas nemainās. bet ja nav bagāža, tad elektroniskais čekins ir ērts.

bet šī procedūra katrai sabiedrībai var būt savādāka, jālasa rūpīgi noteikumi. katrā ziņā, tas nav nekāds bubulis, kad sanāk - internetā iečekojies, bet aizej uz lidostu un viņi neko nezin, no tā nevajag baidīties. neesmu tādu gadījumu dzirdējis.

vēl svarīgi - ja internetā iečekojas BEZ bagāžas, bet pēdējā mirklī izdomā, ka bagāža tomēr būs, tad var uzskatīt, ka būs reāls čakars. tad vislabāk piezvanīt uz aviosabiedrību un noskaidrot kas un kā. bet labāk šādu variantu nemēģināt realizēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Hlorēts ūdens

from: [info]lennay
date: Apr. 27., 2008 - 04:13 pm
#

paldies, ļoti izsmeļoši! :)

nododamā bagāža mums būs - tas skaidrs.paskatījos lidostu sarakstu, kurās atļauts/nav atļauts e-čekins - sanāk, ka Manilā ir tāds kā daļējs e-čekins: varot reģistrēties KLM mājas lapā, bet bōrding karti pats laikam nevarot printēt.

lidojot no Manilas iepriekšējā reizē, ievēroju atsevišķu čekin lodziņu ar uzrakstu "Internet chek-in", nevienu pie tā apkalpojam gan neredzēju - iespējams, tur iedod bōrding karti un pieņem bagāžu. man nav skaidrs, kas tādā gadījumā notiek ar bagāžu - to tak tāpat pirms iečekošanās mēra un sver.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]atis
date: Apr. 27., 2008 - 04:18 pm
#

iespējams, ka iedos bordinga karti un bagāžu turpat arī paņems. tikpat labi iespējams, ka vajadzēs stāvēt rindā ar visiem pārējiem. airbaltic mājas lapā arī ir teikts - ja internetā čekins nestrādā, tad jāstāv parastajā rindā.

Atbildēt | Iepriekšējais