Apr. 27., 2008 | 03:47 pm
No:: atis
ar KLM neesmu elektroniski čekojies gan. KLM ir forši un laipni, bet mēdz kavēties paši vai aizkavēt (atlidināt ar nākamajiem reisiem) bagāžu :)
parasti ir tā, ka dienu (24 h pirms lidošanas) jāielogojas aviosabiedrības mājas lapā (parasti pa e-pastu, uz kuru atsūtīta biļete atsūta atgādinājumu un linku). tur jāspiež uz check-in un gatavs. dažreiz iespējams pat pašrocīgi izvēlēties sēdvietu, tas rullē
parādās gatava bordinga karte, kas pašam jāizdrukā (tas ir pilnīgi obligāti!!! esmu čekojoties redzējis ļaudis, kas saka ka iečekojušies internetā bet karti nav izdrukājuši, viņiem ne vienmēr var palīdzēt un tad jāiet uz aviosabiedrības biroju, kur vienmēr pirms reisiem ir rinda vai interneta kafejnīcu drukāt to karti un milzīgs risks nokavēt lidmašīnu).
ja nav bagāžas (izņemot lidmašīnas salonā vedamās) tad elementāri - pa taisno jāiet uz muitu un lidmašīnu, līdz ar to var ierasties vēlāk lidostā. ja ir bagāža, tad jāiet pie speciāla lodziņa atstāt bagāžu (kā airbaltic rīgā), bet iespējams, ka jāstāv ar visiem pārējiem kopējā rindā. tad nekāda laika ietaupījuma nav.
ja man ir bagāža, uz elektronisko čekinu neiespringstu, jo vienmēr var gadīties problēmas ar pārsniegtiem kilogramiem vai vēl ko un tad nekas nemainās. bet ja nav bagāža, tad elektroniskais čekins ir ērts.
bet šī procedūra katrai sabiedrībai var būt savādāka, jālasa rūpīgi noteikumi. katrā ziņā, tas nav nekāds bubulis, kad sanāk - internetā iečekojies, bet aizej uz lidostu un viņi neko nezin, no tā nevajag baidīties. neesmu tādu gadījumu dzirdējis.
vēl svarīgi - ja internetā iečekojas BEZ bagāžas, bet pēdējā mirklī izdomā, ka bagāža tomēr būs, tad var uzskatīt, ka būs reāls čakars. tad vislabāk piezvanīt uz aviosabiedrību un noskaidrot kas un kā. bet labāk šādu variantu nemēģināt realizēt.
parasti ir tā, ka dienu (24 h pirms lidošanas) jāielogojas aviosabiedrības mājas lapā (parasti pa e-pastu, uz kuru atsūtīta biļete atsūta atgādinājumu un linku). tur jāspiež uz check-in un gatavs. dažreiz iespējams pat pašrocīgi izvēlēties sēdvietu, tas rullē
parādās gatava bordinga karte, kas pašam jāizdrukā (tas ir pilnīgi obligāti!!! esmu čekojoties redzējis ļaudis, kas saka ka iečekojušies internetā bet karti nav izdrukājuši, viņiem ne vienmēr var palīdzēt un tad jāiet uz aviosabiedrības biroju, kur vienmēr pirms reisiem ir rinda vai interneta kafejnīcu drukāt to karti un milzīgs risks nokavēt lidmašīnu).
ja nav bagāžas (izņemot lidmašīnas salonā vedamās) tad elementāri - pa taisno jāiet uz muitu un lidmašīnu, līdz ar to var ierasties vēlāk lidostā. ja ir bagāža, tad jāiet pie speciāla lodziņa atstāt bagāžu (kā airbaltic rīgā), bet iespējams, ka jāstāv ar visiem pārējiem kopējā rindā. tad nekāda laika ietaupījuma nav.
ja man ir bagāža, uz elektronisko čekinu neiespringstu, jo vienmēr var gadīties problēmas ar pārsniegtiem kilogramiem vai vēl ko un tad nekas nemainās. bet ja nav bagāža, tad elektroniskais čekins ir ērts.
bet šī procedūra katrai sabiedrībai var būt savādāka, jālasa rūpīgi noteikumi. katrā ziņā, tas nav nekāds bubulis, kad sanāk - internetā iečekojies, bet aizej uz lidostu un viņi neko nezin, no tā nevajag baidīties. neesmu tādu gadījumu dzirdējis.
vēl svarīgi - ja internetā iečekojas BEZ bagāžas, bet pēdējā mirklī izdomā, ka bagāža tomēr būs, tad var uzskatīt, ka būs reāls čakars. tad vislabāk piezvanīt uz aviosabiedrību un noskaidrot kas un kā. bet labāk šādu variantu nemēģināt realizēt.