viestards ([info]viestards) rakstīja [info]morrowind kopienā,
@ 2006-04-21 13:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Oblivion līmeņošanās (apskats)
Ja būtu konkurss par uzlabojumu, kas ir izraisījis viskarstākos strīdus, tad monstru grūtības pakāpes pieaugums ir ieņemtu neapstrīdamu pirmo vietu. Situācija, kad vēl vakar vienkāršu bandītu vietā nu darbojas tipi aprīkojumā, kas maksā tikpat cik māja, vienam izraisa smīnu un prieku par gaidāmo laupījumu, kamēc citi šausmās saķer galvu.


Piebildīšu, ka spēlēju uz salīdzinoši lēna datora, tāpēc citam varbūt šādas problēmas nav novērotas.
Manam varonim (tipisks Imperial karotājs) ceļš ar ar pretiniekiem var iedalīt trīs etapos:
1) sākums- pretinieki vāji, eju klāt, dodu pa žokli, viņi mani nedaudz askādē arī.
2) sākotnējā augšana- sāk parādīties kalnu lauvas, ogres, kas sit reti, bet spēcīgi un wispi, kas maģiski spēj sagādāt daudz problēmu. Oblivionā skampi un mazie Clannfear arī liek nervozēt. Ja sarodas baros pa trīs, tad ir problēmas.
3) briedums- daedric armor, daedric blade, kaut kāds satrakums sāk parādīties, ja skrien klāt barā pa trīs un sākas ņudzeklis.

Kā es rīkojos
Man lielākais atklājums bija saprast, ka arī sitējam nevajag stāvēt uz vietas, bet nepārtraukti kustēties, mēģinot pieet no sāniem un izdarīt spēka sitienu.
Tātad parastais scenārijs ir sekojošs galvenais varonis cienīgi iet pa ceļu, bet pēkšņi viņam uzbrūk nelietīgs briesmonis, parasti viens. Bloks man reti kad palīdz, jo bieži varonis vēl izvicinās, pirms uzlikt bloku. Turklāt daudziem radījumiem ir tieksme sist tā, ka sāc ļodzīties. Labākais šeit ir iesist un uzreiz atlekt. Lēnākie briesmoņi pēc sitiena kādu brīdi stāv, tas ir tas brīdis, kad pielekt klāt un iesist. Ja redzi, ka pretinieks apdullināts, skrien klāt un sit kamēr grīļojas.
Ja pretinieki ir vairāki, tad situācija ir grūtāka- kamēr aizsargājies no viena, otrs jau ir klāt un klapē tevi. Šajā gadījumā labākais ir skriet kaut kur prom, kur šaurāks un mēģināt pieveikt pa vienam. Pirmkārt vajag tikt galā ar spēcīgāko pretinieku, it sevišķi, ja ir uzlabotais (enchanted) ierocis. Jālieto indes, ārstējošie un aizsargājošā maģija.
Pirms doties kaujā visām lietām obligāti ir jābūt vislabākajā kārtībā. Ja esi karavīrs Armorer skills ir obligāts. Uzcelt to ir vienkārši un ne dārgi- Armorers hammer ir visās pilsētas un visos veikalos. Enchanted lietas kamēr neesi pietiekami prasmīgs vislētāk salabos Fighters guild.

Mani ieteikumi interesantākajiem briesmoņiem:
Dremora spider- sieviete ar zirnekļa ķermeni, pati nav tik bīstami kā tās mazās zirneklenes, kas paralizē. Bieži vien situ pirmo, lai neparalizē. Bīstama, ja uzbrūk kopā ar citiem pretiniekiem.
Minotaur- spēcīgs pretinieks, kas var uzsūtīt burversības. Ja ragi kļūst sarkani, labāk lekt nost.
Meža sieviete ar lāci- nav labi, uzsūta visādas nejaucības un pie tam vēl ārstējas arī. Parasti skrienu prom, nositu lāci un tad dejas, lai nenoburtu.

Ko darīt, ja nu negribas augstāku līmeni sev
1) Negulēt. Vienkārši negulēt, tas nav vajadzīgs, ja var vienkārši gaidīt.
2) Veidojot personāžu lietojamākās prasmes salikt kā minor- līmenis ceļas no major prasmēm.
3) likt modus: http://www.tessource.net/ is your friend


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ulvs
2006-04-21 13:49 (saite)
Man, kā bosmeram, kas dzimis zagļa zvaigznājā un pie galvenajiem skiliem izvēlējies gandrīz visus, kas balstīti uz speed un agiliy, neviens monstrs nesagādā nekādas problēmas, ja vien nav pamanījis mani. Ja esi eksperts sneak'ā un marksmanship'ā, tad ceļu lauzīs tava ēna un nāvējošas bultas. Pat nožēloju, ka light armor izvēlējos, jo tāpat, ja mani pamana, bēgu prom (sakarā ar monstru levelupošanos cīnīties kopūmā ir bezjēdzīgi).

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?