ka noteiktā laikā publiskā medijā šķita pilnīgi ok izvietot reklāmu ar kailu sievieti, pie nosacījuma, ka tās kailums nav pilnīgi nekādi konceptuāli saistīts ar reklamējamo objektu - apaviem. Jeb citiem vārdiem sakot - uzskatāms sievietes (ķermeņa) objektificēšanas gadījums komerciāliem nolūkiem.
(Sūdīgās reklāmas daļa ir, ka mērķauditorija reklamējamajai precei, kā izskatās, ir sievietes, taču ir ļoti grūti izsekot loģikai, kuras ietvaros sieviete varētu vēlēties iegādāties sev apavus, kurus reklamē ar kailas sievietes palīdzību.)
Kā arī es būtu ļoti priecīga, ja man tev te tālāk nebūs jāsniedz ievadlekciju kurss personas obektificēšanas un komercijas problemātikā - materiālus gana daudz varēsi atrast interneta ārēs.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: