([info]shrinaut) rakstīja [info]dizains kopienā,
@ 2006-06-14 12:03:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Erik Spiekermann, one of Germany's most respected designers, has been openly critical of the design concept for the 2006 World Cup, from the mascot to the logo.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,2049898,00.html


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

viss pluust, viss mainaas.
[info]anne
2006-06-15 11:38 (saite)
principaa peedeejaa laikaa, un, es domaaju naakotnee, buus noveerojami 'logo', kas sastaav no vairaak un vairaak elementiem. Taisniiba jau ir, ka tas logo ir baigi sadrumstalots. pirmo reizi redzot to arii nodomaaju-- baigi daudz elementu.
Tai pashaa laikaa uztaisiist kaut ko simple un nebijushu kluust aizvien gruutaak, kas eventually novediis pie shaadiem un 'NATO summit' tipa kombineetajiem logotype.
Nomirs visi Spiikermanji un oldskool dizaineri ar akadeemiskajaam zinaashanaam, buus grafiskaa dizaina dekadence un visi priecaas arii par logo ar 17 kraasainiem elementiem, kuru sastaavaa ir arii citi loguchi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: viss pluust, viss mainaas.
[info]shrinaut
2006-06-15 13:16 (saite)
un kad viss būs pārbāzts kaleidoskops, cilvēks būs pateicīgs arī par vienkāršu apli, kurā atpūtināt acis. tas jau notiek tagad, nav jāskatās nekur tālu. viss fifīgais kādam patīk tāpēc, ka blakus ir arī monotonais un otrādāk. viens no variantiem kā mēs kaut kam piešķiram vērtību - mēs to kaut kam pretnostādam. dažādība ir afigena svarīga, lai saprastu, kur stāvi tu pats

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?