Skatos, ka Rail Baltica variants ar 3kilometrīgo tuneli zem Āgenskalna, patiešām ieplānots diezgan tuvu mājai - faktiski 3 pagalmu attālumā. Es jau gan neesmu nekāds atpakaļrāpulis un ticu vilcienu satiksmei, taču tomēr labi, ka plāns nav rakt tuneli tieši zem manējās mājas. Lai gan nekur nevarēju atrast pamatojumu, kāpēc apsvērts rakties cauri zemei kā alternatīva otram variantam, kur dzelzceļs iet pa esošo līniju caur Torņakalna staciju. Un vispār - līdz tam vēl nodzīvot vajag.
scope / 15. Marts 2015@13:11 | |
2. variantā nepietiekot vietas vēl vienām sliedēm blakus jau esošajām.
Cik sapratu no apraksta, lidostas atzaru taisoties būvēt kā pirmo.
wowow / 15. Marts 2015@14:59 | |
Nupat nostaigāju visu gabalu no Zasulaka st. līdz Torņakalna st. Tur vietas ir dafiga, izņemot šauro gabalu gar Torņakalna baznīcu. Tur tikai jānovienojas/jāatpērk dažas dzelceļa pusē esošās mājas, jānorok Grobiņas iela un jāpārbūvē platāki pārvadi. Viss pārējais gabals iet caur samēra degradētu teritoriju, kur tāpat nekā nav. Tunelis 100% izmaksā dārgāk.
scope / 15. Marts 2015@15:23 | |
puce / 15. Marts 2015@14:32 | |
Zem mūsējās kā reiz. :(
par zemes dzīļu bagātību izmantošanu taču var pieprasīt afigenno piķi un visu atlikušo mūžu dzīvot malibū
kaut kā nesanāk laika palasīt viņu aplēses, kas pamatotu lidostas atzara nepieciešamību.
no Tallinas brauks uz Rīgu, lai pārsēstoes uz lētajiem lidojumiem, jeb otrādi? cik simti pasažieru dienā, un kādas būtu izmaksas un ietekme uz vidi, izsēdinot viņus Rīgas pievārtē un tālāk uz lidostu ar autobusiem?