vienalga, ka mego ir tuvākais veikals, neiešu vairāk, nafig pārdevēja uz mani kliedz. un, it kā ar to jau nebūtu gana, uz citiem vēlajiem apmeklētājiem nekliedz.
Man šķiet, ka šādā situācijā varētu būt diezgan produktīvi apjautāties pārdevējai par viņas vārdu un iespējām sazināties ar viņas priekšnieku/priekšnieci.
šitādi triki Latvijā ne vella nestrādātu. ja šādus cilvēkus vispār ņem darbā, tad jau skaidrs, ka tiem darba devējiem pašiem nav nekādas izpratnes par klientu apkalpošanu.
Iespējams, bet varbūt ir cerība, ka tā pārdevēja tomēr drusciņ noraustītos. Vispār skumīgi, ka sakarīgiem cilvēkiem ir jācieš no trulu cilvēku uzvedības. Bet tā laikam ir problēma visai cilvēcei.